siis eikä yhdyntä tunnu kaikista hyvältä? :0
Luin tuota orgasmi-ketjua ja siinä monet naiset sanoivat ettei yhdyntä tunnu hyvältä. Miten se on mahdollista? Mun mielestä yhdyntä on seksin nautinnollisin osa ja miehen kalu osuu oikeisiin paikkoihin ja olen ihan nautinnosta sekaisin koko yhdynnän aikana. Tunnen todella suurta mielihyvää emättimen sisällä ja yhdyntä tuntuu fyysisesti todella hyvältä.
Kommentit (128)
"Ilman klitorista nainen ei nauti, mutta klitoriksen tuntoherkkyys vaihtelee tosi paljon naisesta riippuen."
Nyt alkoi väittämät mennä jo niin tietämättömiksi etten voinut vain hiljaa lukea tätä ketjua. Minäkin tosiaan nautin ihan vain pelkästä yhdynnästäkin, vaikken olekaan koskaan lauennut sellaisen aikana ilman apua. Voi siitä silti nauttia, varsinkin kun siellä osutaan g-pisteeseen <3
"Loput saa orgasmin yhdynnässä koska klitoris on aavistuksen verran eri paikassa, penis stimuloi sitä. Molemmat on normaalia."
Lue g-pisteestä. Suosittelen myös ottamaan selvää naisen ejakulaatiosta.
Tää on se sama mielenterveysongelmista kärsivä mies joka aina "lainailee" montaa viestiä peräkkäin ja postaa niihin saman vastauksen, joskus ehkä kahta-kolmea sanaa muuttaen. Hänet tunnistaa myös siitä että hän kirjoittaa aina sanan "kontrolloida" päin helvettiä, ja suhtautuu pakkomielteisellä vimmalla naisten haukkumiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:03"]
"Ilman klitorista nainen ei nauti, mutta klitoriksen tuntoherkkyys vaihtelee tosi paljon naisesta riippuen."
Nyt alkoi väittämät mennä jo niin tietämättömiksi etten voinut vain hiljaa lukea tätä ketjua. Minäkin tosiaan nautin ihan vain pelkästä yhdynnästäkin, vaikken olekaan koskaan lauennut sellaisen aikana ilman apua. Voi siitä silti nauttia, varsinkin kun siellä osutaan g-pisteeseen <3
"Loput saa orgasmin yhdynnässä koska klitoris on aavistuksen verran eri paikassa, penis stimuloi sitä. Molemmat on normaalia."
Lue g-pisteestä. Suosittelen myös ottamaan selvää naisen ejakulaatiosta.
[/quote]
Suosittelen itseäsi ottamaan selvää aiheesta ihmisten fysiologiset erot. "Naisen ejakulaatio" ei tarkoita "kaikkien naisten ejakulaatio". Sitäpaitsi moinen pirskahdus ei ole mitenkään seksin tai seksinautinnon kannalta tarpeellista, ja on 90% ajasta pissaa. Se on sellainen miesten typerä päiväuni.
117 sanoi oivallisesti. Joskus tuntuu hyvältä, jos mies panee hitaasti, mutta harvoin panee.
Meillä mies liikkuu nimenomaan minun liikkeitäni mukaellen ja minun tahtiini ja vasta minun orgasmini jälkeen omaan tahtiinsa, jota minä pyrin mukailemaan.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:02"]
ei tunnu miltää
"Emätin
Emätin eli vagina yhdistää ulkoiset sukupuolielimet kohdunsuun kautta kohtuun. Emätin on noin 10 cm pitkä, mutta joustaa huomattavasti yhdynnässä ja synnytyksessä. Emättimen yksi ihmeellisimmistä piirteistä onkin sen joustavuus; sinne sopivat niin penis, lapsen pää kuin kuukautiskuppikin. Emättimen seinämät ovat pehmeät ja hiukan ryppyiset, ja ne pitävät emättimen kosteana. Emätin on itsepuhdistuva elin ja se erittää puhdistuakseen valkovuotoa, jota alkaa erittyä noin vuosi ennen kuukautisten alkamista. Valkovuodon määrä ja koostumus vaihtelee kuukautiskierron mukaan, mutta eniten valkovuotoa tulee naisen ollessa hedelmällisimmillään, eli noin kaksi viikkoa ennen kuukautisia. Valkovuoto puhdistaa emätintä ja auttaa ylläpitämään sen luonnollista kosteus- ja bakteeritasapainoa. Myös kuukautisvuoto poistuu kohdusta kohdunsuun välityksellä emättimen kautta pois. Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu sekä emättimen etuseinämässä aukon lähellä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on melko tunnoton. "
[/quote]
Nii-i. Uskokaa jo.
[/quote]
Mutta ei pidä paikkaansaa mun kohdalla. Mulla on takaseinämässäkin jokin hyvin herkkä kohta joka tuottaa todella paljon nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:56"]
117 sanoi oivallisesti. Joskus tuntuu hyvältä, jos mies panee hitaasti, mutta harvoin panee.
Meillä mies liikkuu nimenomaan minun liikkeitäni mukaellen ja minun tahtiini ja vasta minun orgasmini jälkeen omaan tahtiinsa, jota minä pyrin mukailemaan.
[/quote]
Tässäkin on kyllä naiskohtaisia eroja. Osa tykkää hitaasta tahdista, osa nopeasta. Itse tykkään sellaisesta kunnon rynkytyksestä.
123 minähän en maininnut, onko hyvä tahti hidas vai nopea, tärkeää on se, että toteutetaan sitä tahtia, mikä tuntuu naisesta hyvältä
No minusta yhdyntä ei tunnu juuri miltään. En tiedä miksi tulen sen takia saamaan alapeukkuja. Olisiko sen PAKKO tuntua aivan uskomattoman upealta ja taivaalliselta? Olenko vääränlainen jos se ei tunnukaan miltään? Ja mitä siitä sitten, jos se ei tunnu miltään? Mitä väliä? Joskus tuntuu hyvältä jos mies panee hitaasti. Mutta harvoin panee, joten se perus jyystäminen ei tunnu miltään, ja joissain asennoissa se tuntuu pahalta, jos kalu osuu pohjaan asti. "Ai kamala, ihan hirveää," ajattelee seksimaanikkomammat nyt yhdestä suusta. En ole yhtään sen vähempää seksuaalinen nainen, eikä pimpissäni ole yhtään mitään fysiologista vikaa.