Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis eikä yhdyntä tunnu kaikista hyvältä? :0

Vierailija
02.03.2014 |

Luin tuota orgasmi-ketjua ja siinä monet naiset sanoivat ettei yhdyntä tunnu hyvältä. Miten se on mahdollista? Mun mielestä yhdyntä on seksin nautinnollisin osa ja miehen kalu osuu oikeisiin paikkoihin ja olen ihan nautinnosta sekaisin koko yhdynnän aikana. Tunnen todella suurta mielihyvää emättimen sisällä ja yhdyntä tuntuu fyysisesti todella hyvältä.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:33"]

Märkyys ei kyllä juuri vaikuta siihen, kuinka hyvältä emättimeen työntyminen tuntuu. Minulla ei oikein koskaan ole paikat ihan rutikuivana muutenkaan ja seksissä kostun helposti ja paljon, jos mies on tarpeeksi kiihottava. Mutta tosiaan yhdyntä ei siltäkään tunnu kummoiselta, ellei keskity voimakkaasti ajattelemaan kiihottavia asioita, mikä on vaikeaa. Sellainen "tavallinen" kiihotustila ei riitä, vaan pitää tosiaan lietsoa itseään kiihottumaan ihan äärimmilleen.

T: 2

[/quote]

Hassua.

Mulle riittää pienikin kiihotus niin huudan ihan hurmoksessa kun mies pistää menemään. Emättimen sisällä varsinkin yksi kohta on sellainen että kun penis osuu siihen niin tuntuu niin hyvältä että voisi seota.

Vierailija
22/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:37"]

Ei, ennen sairautta ei ollut ongelmia. Haluan tehdä tämän mieheni vuoksi. Hän tietää että yhdyntä on minulle hankala ja on aina äärimmäisen varovainen. Tietyllä tavalla ehkä itsekään en ole valmis luopumaan tästä, kivusta huolimatta. Haluan ylläpitää jonkinlaista normaaliuden illuusiota, sairastumisen takia oon joutunut luopumaan niin monesta normielämän asiasta. Nyt on näin. Olen sentään hengissä :-)

[/quote]

Miehesi on sairas. Ei kukaan normaali mies yhdy naiseen jota sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä kuinka paljon minuun oikeasti sattuu. Päätän nyt tilanteeni käsittelyn tähän, ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään alun alkaenkaan :-)

Vierailija
24/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, me emme ehkä vastaile, kun meillä ei ole oikein mitään sanottavaa alkuperäiseen kysymykseen.

Paitsi voisin tietenkin sanoa, että uskon ihmisiä olevan erilaisia, mutta jos nyt ei tätä sairaustapausta oteta huomioon, niin kyllä mäkin oletan, että kaikkien värkki on tarkoitettu kiihottumaan. Jokin oman pään sisällä tai sitten siinä kumppanissa tms. estää löytämästä sen oman nautintonsa.

Vierailija
25/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että SEKSISTÄ voi nauttia, vaikka YHDYNNÄSTÄ ei niin välitä? Mä rakastan seksiä. Kostun, kiihotun, saa orkkuja. Nautin nautin nautin! Haluan miestäni. Yhdyntä ei tunnu fyysisesti juuri miltään. Mitä sitten? Miks mun pitäis nyt ajatella, että olen vääränlainen, en toimi niin kuin naisen pitäisi?

Vierailija
26/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina erityisen nautinnollista.

t.Mies

Vierailija
27/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:52"]

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että SEKSISTÄ voi nauttia, vaikka YHDYNNÄSTÄ ei niin välitä? Mä rakastan seksiä. Kostun, kiihotun, saa orkkuja. Nautin nautin nautin! Haluan miestäni. Yhdyntä ei tunnu fyysisesti juuri miltään. Mitä sitten? Miks mun pitäis nyt ajatella, että olen vääränlainen, en toimi niin kuin naisen pitäisi?

[/quote]

Koska et toimi niinkuin naisen pitäisi. Miksi et voi myöntää että pillusi ei ole normaalia. Ok, jos sua ei haittaa, niin ei siinä mitään. Mutta ei tuo ole normaalia että emätin on tunnoton.

Vierailija
28/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:52"]

[/quote]

Koska et toimi niinkuin naisen pitäisi. Miksi et voi myöntää että pillusi ei ole normaalia. Ok, jos sua ei haittaa, niin ei siinä mitään. Mutta ei tuo ole normaalia että emätin on tunnoton.

[/quote]

Linkitä mulle se tutkimus, jossa sanotaan, että normaali nainen saa emätinorgasmin. Tai että normaali nainen nauttii emättimellään valtavasti.

Vierailija
29/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan pelkkä yhdyntä tunnu juuri miltään. Ei pahalta, muttei erityisen hyvältäkään.

Vierailija
30/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]

Linkitä mulle se tutkimus, jossa sanotaan, että normaali nainen saa emätinorgasmin. Tai että normaali nainen nauttii emättimellään valtavasti.

[/quote]

No minkä muun takia naisella olisi emätin? Kai tajuat että se on nimenomaan nauttimista varten? Mitä järjeä koko seksissä olisi jos se ei tuntuisi fyysisesti hyvältä?

Vierailija
31/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta yhdyntä fyysisesti tunnu riittävän kiihottavalta, joissain kulmissa se lähinnä tuntuu miellyttävämmältä tai paremmalta, kiihottavaa on taas muut tekijät, mies..ja pidän myös läheisyyden tunnusta.

Vierailija
32/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:32"]

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

Nyt suruliputus ap pystyyn!

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

Joo-o, ja sä luulet että suruliputus auttaa. En kyllä tajua miksi sellainen, mistä ei ole ikinä nauttinutkaan on surun aihe. Se on, ettei tahdo kelvata kumppaniksi kovin monelle. Mutta se on hieman eri asia.

Vierailija
33/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:03"]

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

Joo-o, ja sä luulet että suruliputus auttaa. En kyllä tajua miksi sellainen, mistä ei ole ikinä nauttinutkaan on surun aihe. Se on, ettei tahdo kelvata kumppaniksi kovin monelle. Mutta se on hieman eri asia.

[/quote]

On se surullista, että joillakin on niin suurta häikkää alapäässä että yhdyntä ei ole nautinnollista eivätkä nämä edes tajua hakea apua vaan tyytyvät tunnottomaan elimeen.

Vierailija
34/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No minkä muun takia naisella olisi emätin? Kai tajuat että se on nimenomaan nauttimista varten? Mitä järjeä koko seksissä olisi jos se ei tuntuisi fyysisesti hyvältä?

[/quote]

Emättimen kautta syntyy lapset. Se on synnyttämistä varten ja kuukautisveren poistumista varten.

Ymmärrätkö, että SEKSI voi tuntua hyvältä, vaikka YHDYNTÄ ei? Seksi ei ole synonyymi yhdynnälle.

Vierailija
35/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:03"]

[/quote]

No onhan se surullista.

[/quote]

[/quote]

On se surullista, että joillakin on niin suurta häikkää alapäässä että yhdyntä ei ole nautinnollista eivätkä nämä edes tajua hakea apua vaan tyytyvät tunnottomaan elimeen.

[/quote]

On se surullista, että joillakin naisilla on suurta häikkää yläpäässä, eikä nämä edes tajua hakea apua, vaan tyytyvät toimimattomaan elimeen.

Vierailija
36/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Emättimen kautta syntyy lapset. Se on synnyttämistä varten ja kuukautisveren poistumista varten.

Ymmärrätkö, että SEKSI voi tuntua hyvältä, vaikka YHDYNTÄ ei? Seksi ei ole synonyymi yhdynnälle.

[/quote]

Ei emätin ole vain lapsia varten. Katsos kuin kaikki naiset eviät saa lapsia. Mulle yhdyntä on tärkein osa seksiä ja jos se ei tuntuis hyvältä niin ei olis järkeä harrastaa seksiä. Emätin on yhtymistä varten, jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, on jotain häikkää. Ja se kannattaisi kyllä gynellä tsekata.

Vierailija
37/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
38/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
39/128 |