Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se miten toiset kohtelevat sinua kertoo sinusta paremmin, kuin se mitä itse ajattelet itsestäsi

Vierailija
09.11.2020 |

Mitä mieltä olette tästä oivalluksestani?

On vaan se pulma, että miksi sitten ihmiset kohtelevat minua kaikki omalla tavallaan, vaikka eikö pitäisi olla edes jonkinnäköinen yhtenäinen linja, koska hehän paremmin sen osaavat kertoa kuka minä olen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos jättäisit filosofoinnit sellaiselle jolta se luonnistuu?

Vierailija
2/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rasismia ei ole jne..  ?

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa oivalluksessani muka on? Jotkut tyypit facebookissa olivat samaa mieltä, he kommentoivat "exactly".

Vierailija
4/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän reikäjuustoa tämä teoria.

Sincc

Kelpo yritys kuitenkin ..

Vierailija
5/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pötyä.

Se miten ihminen kohtelee muita (tai miten ajattelee muista) kertoo samalla siitä, miten hän pohjimmiltaan suhtautuu itseensä.

Vierailija
6/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pötyä.

Se miten ihminen kohtelee muita (tai miten ajattelee muista) kertoo samalla siitä, miten hän pohjimmiltaan suhtautuu itseensä.

Bullshittiä tämäkin

Sincc

Riippuu ihan ympäristöstä. Jos asuisit jonkun sotaisien Neanderthalien kanssa, ja pitäisit niitä idiootteina, niin kyllä se yksin ja ainoastaan kertoo niistä siltikin.

Vierailija
7/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko sekin jotain sinusta jos luonnevikainen psykopaattoinarsisti ei pitäisi sua yhtään minään edes ihmisenä.

Vierailija
8/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen päinvastoin: miten kohtelet muita, kertoo enemmän sinusta, kuin muista. Ihminen voi olla täysi ääliö, mutta oikeasti viisaat ja empaattiset ihmiset kohtelevat myös heitä hyvin. 

Vierailija
9/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa oivalluksessani muka on? Jotkut tyypit facebookissa olivat samaa mieltä, he kommentoivat "exactly".

Totuus tulee anonyymien suusta. 

Vierailija
10/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipa tuossa olla jotain perääkin. Tiedättehän sen ihmistyypin, jolla menee aina sukset ristiin kaikkien kanssa, siis kaupoissa myyjät ovat tylyjä, ravintoloissa tarjoilijat ammattitaidottomia, päiväkodin työntekijät epäystävällisiä. Etteivät nämä ihmiset itse käyttäydy niin, että he joutuvat sitten kohtaamaan tällaista kohtelua. Minä esim. yritän aina olla ystävällinen muille ja saan kyllä joka paikassa hyvää palvelua.

Vierailija
11/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pötyä.

Hmm.. kohtelen muita hyvin mutta inhoan itseäni. Mitäköhän se kertoo minusta sitten.

Vierailija
12/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloituksessa on perääkin.

Ihmiset ovat erilaisia ja kohtelevat toisia eri tavalla.

Mutta nyrkkisääntö on se, että jos tiedät itsekin olevasi tietyllä tavalaa fiksu, niin kyllä sinua aina kohdellaan myös fiksusti.

Ja asiakaspalvelijoiden kohtelusta ei voi mitään päätellä, heidän on oltaa ystävällisiä kaikkia asiakkaita kohtaan. 

Ne vähemmän fiksut asiakaspalvelijat kyllä huomaa heti.

Vierailija
13/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pötyä.

Hmm.. kohtelen muita hyvin mutta inhoan itseäni. Mitäköhän se kertoo minusta sitten.

Sitä ettei itseinhosi näy päällepäin.

Vierailija
14/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole mikään ap:n oma oivallus.

Noita "oivalluksia" löytyy mieletön määrä erilaisista elämäntaito-oppaista.

Niitä voi ostaa kirjakaupasta, lainata kirjastosta tai lukea netistä.

Että sellainen  - oivallus -.

Vierailija
15/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pötyä.

🐎 💩 Tuollekin. Ei tuokaan ole noin justiinsa. Kuuluisat 🌝🌜naurut sinne.

Vierailija
16/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä oivaltanut, että se, miten ihmiset kohtelevat sinua kertoo enemmän heistä itsestään kuin sinusta. Kertoo kyllä ihmisen omasta luonteesta ja arvomaailmasta, jos esim. kiusaa, mollaa ja syrjii muita ihmisiä tai tiettyjä ihmisryhmiä.

Vierailija
17/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset käyttäytyvät sinua kohtaan kehottamalla jättämään filosofoinnit osaaville, se oman teoriasi mukaan kertoo sinusta paremmin kuin se mitä itse ajattelet itsestäsi. 🥸 Sun pitää nyt vaan sisäistää tämä eikä väittää vastaan, eiks jeh? 🤔

Vierailija
18/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se MINUSTA kertoo että olen joutunut kiusatuksi, häirityksi ja stalkatuksi, henkilön toimesta joka ei hyväksynyt sitä että tuli torjutuksi?

Ala asteella uutena oppilaana, uudella paikkakunnalla kiusatuksi ja syrjityksi?

Vastaathan ap?

Vierailija
19/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pötyä.

Sitä ettei itseinhosi näy päällepäin.

Saisi vaikka pikkuhiljaa näkyäkin. Tämä alkaa olla raskasta jo.

Vierailija
20/32 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on varmaan huono päivä jos kohtelevat huonosti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan