Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa pakettia pistin pakettiautomaatista

Vierailija
09.11.2020 |

Miten se toimii?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin

Vierailija
2/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se ohje lokeron ovesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut. Laittanut saamani koodin. Ei aukea.

Vierailija
4/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina ensin OK jotta se herää. Anna sitten koodi ja paina OK. Jos ei vieläkään toimi, soita asiakaspalveluun.

Vierailija
5/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin oikealla koodilla kymmeniä kertoja, ennen kuin luukku aukesi. Jollen olisi onnistunut, olisin soittanut johonkin postin palvelunumeroon ja pyytänyt apua.

Vierailija
6/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ränkkäsin Lidlin automaattia ja sitten kun tarkemmin katsoin viesti, niin paketti oli tien toisella puolella S-marketin automaatissa. Olin tilannut useamman paketin ja tarkoitus oli tilata kaikki Lidliin.

Vierailija
7/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paina ensin OK jotta se herää. Anna sitten koodi ja paina OK. Jos ei vieläkään toimi, soita asiakaspalveluun.

Mä muistelen, että meidän lähiautomaatissa pitää painaa ensin C, sitten koodi ja lopuksi OK

Vierailija
8/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koodilukko jokaisessa luukussa erikseen? Aktivoi näppäimistö painamalla ensin "ok" ja valon syttyessä se sun koodi.

Jos on kosketusnäyttöinen iso ruutu, katso että laite rekisteröi oikeat numerot. Meidän lähiautomaatti oli epäsynkronoitu, kun painoi 5 keskelle, se lukikin sormenjäljen 2:ksi, piti siis painaa 8 ja 5 välimaastoon, että otti viitosen 🙄

Vierailija
9/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikealla automaatilla? Joskus ne toimittaa eri automaattiin kuin mihin olet paketin tilannut.

Meillä on ollut ostarilla S-Marketin vieressä pakettiautomaatti, tilaan aina paketit sinne. Joskus tulee viesti, että on toimitettu R-Kioskille kun automaatti täynnä. No nyt menin R:lle ja sanoin että paketti ilmeisesti täällä, kun tuli tällainen ilmoitus. "Ei, on se automaatissa, tuossa on koodi". Noo, sitten automaatille ja aina vaan koodi väärin. Olin jo matkalla takaisin Ärrälle valittamaan, kun huomasin, että siihen viereen olikin tullut uusi automaatti, josta paketti sitten löytyikin.

Vierailija
10/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän joskus hermostuin postin automaatilla ja kerkesin jo jonottaa asiakaspalveluun kunnes tajusin että onkin matkahuollon automaatissa :D