Olen varma että Daim on ollut joskus Dajm!
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 07:19"]
Onko Dumle ollut aina Dumle? Muistanko ihan väärin että se ois ollut ennen Dumble?
[/quote]
Mun mielestä se on kyllä ollut aina Dumle. Ennen (ja voi olla että niitä on vieläkin) Dumle oli pelkästään tikkari, jossa se toffee oli sellaisena kovempana sydämenä puisen tikun ympärillä. Ensin nuoltiin se suklaa siitä pois nautinnollisen hitaasti ja sit järsittiin se toffee :) Ihanaa!
[/quote]
Paisi että sen tikkarin nimi oli Tikkis
Kyllä vain, lapsena 80-luvulla ostettiin laivalta Dajmeja. Niitä oli litteässä pahvirasiassa, jossa oli soikea muovi-ikkuna.
On tietysti ollut, eikä siitä niin kauan ole, että tarvii kaukaista historiaa muistella, 80- ja 90-luvun vaihteessa Daim vaihtui nimeksi. Briteillä nimi on kai edelleen jotain ihan muuta.
Muistatteko vielä kun Twix oli Raider?
Mulle se on edelleen Raider. Ja Cif on Vim.
Juu, Daim oli Dajm ja Twix oli Raider. t: nelikymppinen
Älyttömin lakko, mikä mulla on edelleen, on Twixin boikotointi. En ole sitten Raiderin kaupasta katoamisen jälkeen niitä namuja ostanut. Dajmin vaihtuminen Daimiksi ei ottanut sentään niin koville.
Daim on Briteissä Dime. Eli 'daim'.
Oikeassa olet. Dajmia olisi ollut liian vaikea viedä ulkomaille. Jenkit kirjoittavat myös nightin nite ja lightin lite.
Oikeassa olet. Dajmia olisi ollut liian vaikea viedä ulkomaille. Jenkit kirjoittavat myös nightin nite ja lightin lite.
Kenen kanssa sä meet, mitä milloinkin teet, muista Raider merkki okei, Raider! :D
Muistaako kukaan mikä oli Nestlen Lion suklaapatukan entinen nimi?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:17"]
Muistaako kukaan mikä oli Nestlen Lion suklaapatukan entinen nimi?
[/quote]
Big Cat, oli mun lemppari silloin! Jotenkin tuntuu ettei se maistu enää yhtä hyvältä Lion-nimisenä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 07:19"]
Onko Dumle ollut aina Dumle? Muistanko ihan väärin että se ois ollut ennen Dumble?
[/quote]
Ei oo ollut Dumble, jostain syystä kauhean moni kyllä puhuu Dumblesta Dumlen sijaan. Joku täällä joskus jopa väitti, että hänellä on valokuvatodiste Dumblesta, mutta veikkaanpa että muisti teki tepposet :) (Ja sitä valokuvatodistetta ei koskaan nähty.)