Nainen ei kelpaa sellaisenaan? Januhairy, karvanpoiston pakollisuus
Moni tässä kohtaa ajattelee, että ihan omasta halusta itseään varten ajavat karvat esim. kainaloista. Mutta kyllä se niin on, että kun katsotte vaikka linkin kuvia, tullaan johtopäätökseen että naiset ajavat karvat koska niin vaan pitää tehdä. On pakko jotta ei saa kohdalleen ivaa, vihaa tai kuvottelua. Nainen luonnollisena saa osakseen halventamista ja oksettavaksi haukkumista. Onko kaikki hyvin tässä kohtaa?
Aiotteko ottaa osaa januhairy-tempaukseen 1/2021 vai mikä on oma panoksenne kehopositiivisuuden ja naisten luonnollisen kehon hyväksymisen suhteen?
https://www.glamourmagazine.co.uk/article/januhairy-campaign
Kommentit (303)
Kyllä minä kelpaan miehelleni karvaisena. Ei edes huomaa olenko ajanut sääret ja kainalot vai ei.
Kesäisin yleensä ajan polvesta alaspäin ja kainalot, talvella ajan jos on juhlat ja pitää käyttää sukkahousuja. Vahaan ja sheivaan "viikseni" koska häiritsevät itseäni, vaikka mies ei huomaa kyllä niitäkään.
80-luvulla syntyneenä miehenä olen aina ajatellut, että naisten olisi hyvä ajella karvansa, koska karvattomat kainalot ja sääret näyttävät hyviltä ja mahdollisimman karvaton alapää on kiva seksin kannalta.
Itsehän olen toki luistanut ajelusta, enkä ole juurikaan jaksanut sheivata kainaloita lukuun ottamatta oikein mistään ahkerasti. Vähän trimmaillut, mutta siinä se. Nyt tapailen kuitenkin naista, joka ehdotti että ajaisin alapääni paljaaksi, joten tartuin ehdotukseen viime viikolla. Ei voi muuta sanoa kuin että tunnen oloni ihan älyttömän tyhmäksi tämän karvattoman jalkovälini kanssa. Tuntuu oudolta, kun on aikuisen mitoissa olevat sukuelimet, mutta ilman karvoja varustukseni ei näytä kovinkaan aikuiselta. Tämä ei toimi kyllä yhtään esteettisesti vaikka tuntuukin ihan hyvältä seksissä. Aion kasvattaa karvat takaisin.
Eli yritän sanoa sitä, että alan ymmärtää naisia, jotka eivät koe karvattomuutta kovinkaan luonnolliseksi lookiksi. Sitä vain on nykymaailmassa tottunut ajattelemaan, että karvattomuus on naisille jotenkin normaali olotila, vaikka niinhän se ei ole.
Mä haisen kamalasti jos en aja kainalokarvoja. Käytössä on hormonilääkitys vaivaan mutta puhtaanapitoon riittää perus suihku ja dödö vain jos ei ole karvoja. Eikä ne kyllä mitenkään piilossakaan ole, jos on hihaton paita ja vähän nostaa kättä. En halua että toiset joutuu haistelemaan mun hikeä.
Jalkakarvat ajelen ihan siksi, kun en tykkää jos mies silittää jalkoja ”vastakarvaan.” Eikä niitä kyllä ole muutenkaan kiva silitellä, kun on eteläeurooppalaiser mustat, karkeat karvat.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla syntyneenä miehenä olen aina ajatellut, että naisten olisi hyvä ajella karvansa, koska karvattomat kainalot ja sääret näyttävät hyviltä ja mahdollisimman karvaton alapää on kiva seksin kannalta.
Itsehän olen toki luistanut ajelusta, enkä ole juurikaan jaksanut sheivata kainaloita lukuun ottamatta oikein mistään ahkerasti. Vähän trimmaillut, mutta siinä se. Nyt tapailen kuitenkin naista, joka ehdotti että ajaisin alapääni paljaaksi, joten tartuin ehdotukseen viime viikolla. Ei voi muuta sanoa kuin että tunnen oloni ihan älyttömän tyhmäksi tämän karvattoman jalkovälini kanssa. Tuntuu oudolta, kun on aikuisen mitoissa olevat sukuelimet, mutta ilman karvoja varustukseni ei näytä kovinkaan aikuiselta. Tämä ei toimi kyllä yhtään esteettisesti vaikka tuntuukin ihan hyvältä seksissä. Aion kasvattaa karvat takaisin.
Eli yritän sanoa sitä, että alan ymmärtää naisia, jotka eivät koe karvattomuutta kovinkaan luonnolliseksi lookiksi. Sitä vain on nykymaailmassa tottunut ajattelemaan, että karvattomuus on naisille jotenkin normaali olotila, vaikka niinhän se ei ole.
Eikö se nyt riitä sulle että oma vaimosi kalkkunoi hikiänsä? Miksi monienkin täytyisi takaisi ajella tuiki tarpeelliset karvansa.
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen, joka esiintyy tässä ketjussa eri ikäisinä miehinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea 12 sivua jargonia mutta mutta.. minä ajelen karvani, ihan vain siksi että inhoan alapään karvoja. Ja ajan myös kainalot, sääret. Ja oi tätä fiilistä kun löysin sokeroinnin, ei tarvitse olla jatkuvasti höyläämässä. Onko nyt siis niin että karvoja ei saa poistaa? Enköhän minä päätä omasta karvoituksestani ihan itse.
Mistä tämä inho on peräisin? Mainoksista joissa nainen on jumalatar vasta kun karvat on ajeltu käsistä, kainaloista, jaloista ja puskasta.
Minun häpykarvainhoni on peräisin siitä että pyöräillessä karvat onnistuivat jotenkin ihmeessä jäämään johonkin väliin ja repimään aika imakasti herkkiä alueita. En tiedä miten hitossa tämä tapahtuu, siis ihan housut jalassa mutta tapahtuipa kuitenkin. Ajelen siis muualta kuin kummulta jotten tule revityksi.
Kainalokarvoja ajelen välillä jotta dödö menee kunnolla iholle asti, muitapa en sitten jaksakaan kun ei ole syytä.
Mä rakastan karvaisia naisia. Siinä on jotain kiihoittavaa kun tietää että jalkoväissä odottaa kunnon puska. Eikä kyllä haittaa muutkaan ihokarvat. Eli leidit, antakaa karvojen kasvaa, myös tammikuussa😀
Ajan karvani pois koska ITSE HALUAN. En pidä karvoista enkä halua olla karvainen.
Mä en ole ajellut karvoja vuosiin, juhliinkaan. Olen kaunis ja upea ilmestys. Ja se ”järkytys” on aina niin nautinnollista nähdä, kun joidenkin ihmisten käsityskykyyn ei mahdu, että kauniilla upealla naisella voi olla kainalo- tai jalkakarvat. Priceless.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ajellut karvoja vuosiin, juhliinkaan. Olen kaunis ja upea ilmestys. Ja se ”järkytys” on aina niin nautinnollista nähdä, kun joidenkin ihmisten käsityskykyyn ei mahdu, että kauniilla upealla naisella voi olla kainalo- tai jalkakarvat. Priceless.
Anna vaan loppujenkin rehottaa, ellet jo annakin. Ei niistä ole sinua pilaamaan, usko pois
Tykkään näin miehenä kun naisella on karvat alapäässä. Mutta se on jokaisen naisen oma asia mitä karvoillaan tekee.
Läskit esittelee karvavittujaan ja perseitään ympäri nettiä-ei mikään ihmekään, että tulee negatiivistakin kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Tukka, ripset ja kulmakarvat kaunistaa kaulan yläpuoliset alueet samalla tavalla kuin muu karvoitus kaikki kaulan alapuoliset seudut. Eli sen verran tärkeät net vartalokarvat minusta on säilyttää jos vain mahdollista
Ajelkaa karvanne tai jättäkää ajelematta. Who cares.
Olisko meillä naisilla ja maailmassa yleisesti suurempiakin ongelmia ratkaistavana kuin jotkut karvat?
dfhdfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukka, ripset ja kulmakarvat kaunistaa kaulan yläpuoliset alueet samalla tavalla kuin muu karvoitus kaikki kaulan alapuoliset seudut. Eli sen verran tärkeät net vartalokarvat minusta on säilyttää jos vain mahdollista
Joudun nyppimään kulmakarvat muotoon, ja siistin alapäänkin. Nytkö olen orja?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö te jotka nitisette täällä naisen omista valinnoista, että ne ovat vain miesten takia ajettu yms, te tässä samalla alennatte naisten omat valinnat.
Koska eihän naisella voi olla omia mielipiteitä kehostaan, koska se on aina miellyttämistä tai aivopesua (teidän mukaan).
Te ihmiset alennatte naisen arvoa tässä ketjussa.
Naisillakin on omat ajatukset, mielipteet ja oma tahto.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen, joka esiintyy tässä ketjussa eri ikäisinä miehinä
Siinähän kutsut mua naiseksi, mutta valitettava totuus on se, että olen mies, jolla on ikävä häpykarvojaan. Kun näen itseni kylpyhuoneen peilistä alasti, en voi muuta sanoa kuin että posliinini näyttää aika tyhmältä, koska olen kolmekymppinen muuten karvainen mies.
Ja tuon ajatuksen vuoksi halusin kommentoida tähän ketjuun, koska se kokemukseni sai mut miettimään sitä, että helppohan se on miehenä vaatia naisilta ahkeraa sheivausta, kun asia ei koske itseä. Varmasti osa naisista kokee täysin karvattoman kehon normaaliksi, mutta varmaan osalla sitten tulee myös niitä keloja, että tuntuu oudolta olla aikuinen nainen, jolla ei ole karvoja. Ainakin musta tuntuu yllättävänkin hölmöltä nähdä oma alapää ihan karvattomana.
Mies täällä, hei.
Naisen kainalo- tai jalkovälikarvat kiinnostavat minua vielä vähemmän kuin se mitä joku Kardashian on sanonut viimeksi seiska-lehdelle (tai ehkä oikeammin seiska-lehden kansainväliselle vastineelle).
Ihmiset ovat ihmisiä, kokonaisuuksia. Ok, joillain on sitten omia fetissejä. Mutta kun törmään "siihen oikeaan" niin ei tällä karvojen ajelulla ole kyllä sen kanssa mitään tekemistä.