Pihassa pari ponia, sota naapurin kanssa
Onko joku yleinen harhaluulo et jos on jollain poneja niin naapurin muksut saa ratsastaa? Minulla on pari poni, toisella ratsastetaan ja toisella ajetaan kärryillä. Naapuri on ny verisesti suutunut kun en anna hänen lastensa ratsastaa. Olen kuulemma itsekäs kun pahoitan tahallani heidän lastensa mielen. En saisi kuulemma antaa omankaan muksuni ratsastaa jollei heidänkään lapsensa saa ratsastaa. Pahoittavat mielensä kun näkevät lapsemme ratsastamassa. Olen kertonut ettei ponimme ole mitää yleisiä ratsuponeja. Enkä todellakaan ota vastuuleni jos jotain sattuu. Jos haluavat ratsastaa menevät ratsastuskouluun. Ratsastus koulut ovat kuulemma liian kaliita eikä meidän poni siitä kuluisi jos heidänkin lapsensa sillä ratsastaisivat. Olen myös kertonut ettei tää harrastus ole ilmaista meilekkään. Sanoin sitten aika suorin sanoin mitä mieltä olen tästä ainaisesta kinuamisesta ja vaatimisesta, nyt ollaan sitten nokkasolmus. Miksi on niin vaikeeta ymmärtää ettei naapureiden omaisuus ole yhteistä omaistuutta??
Kommentit (26)
Viimeksi ne oli kilpaponeja, muuten ihan sama aloitus...
Onko tää uusinta? Hirveä deja vu että olen lukenut saman stoorin täällä ennenkin.
Laita se poni paskomaan tielle ja kerro heille että "kyllä se siitä maatuu".
Tää on eka kerta kun asiata täälä kirjoitan. Mitään kilpaponeja meillä ei ole. Tavallisia harasteponeja vain. Voiko joku ystävällisesti linkata minulle vastaava keskustelun? Toivon totisesti ettei muut joutuisi vastaavista naapureista kärsimään. T. Ap
Joo, ei kiitos enää tätä uusintana.
Aika röyhkeitä naapureita sulla.