Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö teilläkin aina pikkarit peppuvakoon?

Vierailija
01.03.2014 |

Olen miettinyt että olenko ongelmani kanssa yksin... Käytän ihan tavallisia pikkuhousuja ja jatkuvasti saa olla nykimässä pois persvaosta. Mistäköhän lie johtuu? Vai kuuluuko niiden mennä sinne? Tosi ärsyttävää joskus.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:36"]

Olen miettinyt että olenko ongelmani kanssa yksin... Käytän ihan tavallisia pikkuhousuja ja jatkuvasti saa olla nykimässä pois persvaosta. Mistäköhän lie johtuu? Vai kuuluuko niiden mennä sinne? Tosi ärsyttävää joskus.

[/quote]

Ei aina,mutta jotkut tietyn malliset kyllä tuppaa menemään. Veikkaan että mulla on vain niin rehevä perse,että se jotenkin imaisee vähänkin kapemmat kalsarit kankkujen väliin :D

Vierailija
2/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa sellaisia joissa on takana sauma. Niitä ei vaan tahdo mistään löytää. Mun pepulle parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että jos on liian isot pikkuhousut, niin ne ujuttautuu pyllyvakoon. Pikkuhousuissa pitää olla sopivasti kireyttä sivusuunnassa, ettei ne pääse uppoamaan vakoon.

Minäkin olen kyllä löytänyt vain yhden hipstermallin, joka on jossain määrin siedettävä. Niitä olen sitten haalinut ison kasan.

Ennen vanhaan Sloggi midi -malli oli myös hyvä, mutta niitä ei enää kaupoissa myydä.

Monet uudet pikkuhousut olen heittänyt roskiin, kun eivät pysy poissa pyllyvaosta tai oikeastaan pilluvaosta. Olen miehille kateellinen siitä, että niillä ei ole samaa ongelmaa.

Vierailija
4/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 19:08"]

Mulla oli sama ongelma, kunnes löysin maailman parhaimmat pikkarit: S-kejtun halpis-Extrat! Aivan ihanat jalassa, ja olen ostanut monia settejä alennuksessa kun on vastaan tullut. Se vähän korkeampi malli, liekö Maxi.

[/quote]

Sama täällä,aivan mahtavan tuntuiset jalassa.Värivalikoima vaan on onneton,olenkin ostanut valkoisia Extra-pikkareita ja värjännyt itse.

Vierailija
5/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset pikkarit on aivan paskoja ja menee kaikilla enemmän tai vähemmän ruttuun ja saumat näyttävät typeriltä housun läpi vaikka pysyisivät paikoillaankin. En ole sellaista persettä nähnyt, jossa tavikset näyttäis hyviltä. Mutta mallejahan on nykyään onneksi vaikka kuinka monta. Maxit tai stringit on hyvät joka perseelle. Hyviä hotpantsejakin on, mutta paljon on myös huonojakin myynnissä. Ei muuta kuin tavalliset pikkarit roskiin ja etsimään uusia omalle persikalle sopivia malleja.

Vierailija
6/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian pienet - osta oikean kokoisia!

Vierailija
7/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:41"]

[/quote]

Aijaa :o Hassua vaan, kun housut ovat 38/M- kokoisina juuri sopivat, niin että pikkareitten pitäisi olla 40/L- kokoiset... Mutta pitää kokeilla, saahan noita pikkareita jo eurolla parilla.

Vierailija
8/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit?

Vierailija
9/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun sloggi maxit mee..:)

Vierailija
10/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummokalsarit menee myös välillä jos vedän ne liian ylös.. Ärsyttävää kun jää välillä sellainen pussukkaki roikkuu persuksen kohdalle..

Vierailija
11/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummokalsarit menee myös välillä jos vedän ne liian ylös.. Ärsyttävää kun jää välillä sellainen pussukkaki roikkuu persuksen kohdalle..

Vierailija
12/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, kunnes löysin maailman parhaimmat pikkarit: S-kejtun halpis-Extrat! Aivan ihanat jalassa, ja olen ostanut monia settejä alennuksessa kun on vastaan tullut. Se vähän korkeampi malli, liekö Maxi.

Vierailija
13/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:41"]

[/quote]

Aijaa :o Hassua vaan, kun housut ovat 38/M- kokoisina juuri sopivat, niin että pikkareitten pitäisi olla 40/L- kokoiset... Mutta pitää kokeilla, saahan noita pikkareita jo eurolla parilla.

[/quote]

No se on aika yhdentekevää, mikä koko lukee lapussa, jos ne nyt ei kuitenkaan istu... Ja kannattaa ehkä kokeilla myös jotain vähän kalliimpia, kuin euron-pari maksavia... Myös malleja on lukuisia, eihän ne pyllytkään ole standardimallisia!

Vierailija
14/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarisi ovat väärän malliset pyllyysi nähden. Omalla kohdallani kaikki tai-malliset srkä sellaiset mummomallt, joissa on tiukka vyötärö ja sellaiset hipsterit, joissa ei ole reiden ympärillä kuminauhaa, tahtovat nousta vakoon. Paras malli on siis sellainen hipsteri tai hotpants, jossa reiden ympärillä on joku tukeva nauha. Sen pitää sit olla niin alhaalla, etttä ei näy painaumana persposkessa housujen läpi. Tai-mallia voi pitää löysien päällyshousujen tai hameen kanssa, mutta esim stretchfarkut yleensä vetää kalsarit mukanaan liian ylös jo silloin kun ne kiskaisee jalkaansa. Mut koska pyllyt ovat eri mallisia, sunp ylly voi kaivata toisenmallisia pöksyjäkin.

Vierailija
15/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän ne, jos paljon kyykistelee yms. Riippuu kyllä tosi paljon minkä malliset pikkarit on jalassa. 

Vierailija
16/24 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä! Ja kiva tietää etten ole ainoa :) -ap

Vierailija
17/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
18/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma kaikkien muiden paitsi stringien kanssa! Vaikka yleensä toisin päin

Joten kokeile vaikka eri merkkiä/mallia/kokoa, ehkä löytyy sopivat joskus

Vierailija
19/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI HIPSTERIT MENE.

Vierailija
20/24 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aplla olla kiku pystyssä, kun vastauksia lukee....

Lie tuo jo lerpahtanut kun ketju on aloitettu v.2014

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän