Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla OLI syöpä - ja edelleen monet kaverit, sukulaiset ja tuttavat kohtelevat kuin sairasta.

Vierailija
09.11.2020 |

Ärrrsyttävää. Mun tauti on poissa ja hoidettu - lopettakaa jo se liiallinen empaattinen jakamisen ja voinnin kysely! Mä en ole mikään kävelevä syöpä, vaikka se multa joskus hoidettiin pois.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa syöpä ei kyllä oikeasti ikinä katoa kehostasi täysin, vaan syöpäsolujen määrä pysyy pienenä. Kun syöpäsolujen määrä alkaa lisääntyä, ihminen sairastuu uudestaan syöpään. Kuitenkin syöpäsoluja on koko ajan oikeasti.

No sitten tällä perusteella jokainen meistä pitäisi luokitella syöpäpotilaaksi.

Eihän ne lääkäritkään oikeasti koskaan ketään terveeksi julista. Toteavat vain, ettei ole viitteitä syövästä eikä syytä olettaa sen uusivan.

Ap

Katsos kun se syöpäsolu alkaa aina kasvaa vain rikotussa solussa ja parhaiten silloin, kun saa hiilaria, jonka se saa käyttöönsä heti. Esimerkiksi maltodekstriini ja glukoosifruktoosisiirappi ovat sellaisia, mutta myös tavallinen sokeri ja se määrä, paljonko kerralla saa. Esimerkiksi riisissä, porkkanassa ja punajuuressa, hedelmissä on sellaista, josta sitä saa. Ja varsinkin sellaisessa tuotteessa, jossa on jäämiä glyfosaatista: kasviöljyissä, jotka eivät ole luomua. Varmaan joku jäi poiskin, mutta en voisi sitä sulle nokatusten luetella, kun en ole lääkäri. Ethän usko muita kuitenkaan?

Vierailija
22/24 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa syöpä ei kyllä oikeasti ikinä katoa kehostasi täysin, vaan syöpäsolujen määrä pysyy pienenä. Kun syöpäsolujen määrä alkaa lisääntyä, ihminen sairastuu uudestaan syöpään. Kuitenkin syöpäsoluja on koko ajan oikeasti.

No sitten tällä perusteella jokainen meistä pitäisi luokitella syöpäpotilaaksi.

Eihän ne lääkäritkään oikeasti koskaan ketään terveeksi julista. Toteavat vain, ettei ole viitteitä syövästä eikä syytä olettaa sen uusivan.

Ap

Katsos kun se syöpäsolu alkaa aina kasvaa vain rikotussa solussa ja parhaiten silloin, kun saa hiilaria, jonka se saa käyttöönsä heti. Esimerkiksi maltodekstriini ja glukoosifruktoosisiirappi ovat sellaisia, mutta myös tavallinen sokeri ja se määrä, paljonko kerralla saa. Esimerkiksi riisissä, porkkanassa ja punajuuressa, hedelmissä on sellaista, josta sitä saa. Ja varsinkin sellaisessa tuotteessa, jossa on jäämiä glyfosaatista: kasviöljyissä, jotka eivät ole luomua. Varmaan joku jäi poiskin, mutta en voisi sitä sulle nokatusten luetella, kun en ole lääkäri. Ethän usko muita kuitenkaan?

😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on avaus. Ensin julistit olevasi syöpäpotilas ja nyt känkkäät siitä, että kysellään vointiasi!

Jatka tuolla linjalla, niin kukaan ei piittaa vaikka sulla olisi kaula poikki.

Vierailija
24/24 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on avaus. Ensin julistit olevasi syöpäpotilas ja nyt känkkäät siitä, että kysellään vointiasi!

Jatka tuolla linjalla, niin kukaan ei piittaa vaikka sulla olisi kaula poikki.

Tämä on just se mitä tarkoitin, kun sanoin ettei ihmiset ymmärrä!!

_OLIN_ syöpäpotilas, en ole enää. Olen paremmassa fyysisessä ja henkisessä kunnossa kuin ennen sairastumista. Ja silti minua kohdellaan kuin vetelisin viimeisiä henkäyksiä täällä maan pinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan