Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat pohjimmiltaan olla blondeja

Vierailija
01.03.2014 |

Onko näin?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vain aidoista blondeista. Muu on huijausta,

terv. Mies

Vierailija
22/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Madde on blondi joka haluaa olla brunette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se menee niin, että se mitä ei ole, niin sitä kaipaa. Eli vaalea haluaa joskus olla tumma, tumma toivoisi vaaleutta, suorahiuksinen toivoisi kiharoita, kiharahiuksinen suoria hiuksia. Ja niin edelleen, lista on loputon.

Aika harvoin sitä ollaan ihan tyytyväisiä itseensä juuri sellaisenaan. Minulla on vaaleat hiukset, joita en ole ikinä värjännyt. Ja aivan piikkisuorat, mutta kiharoista joskus haaveilen.

Vierailija
24/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:42"]Ruotsin Madde on blondi joka haluaa olla brunette.

[/quote]

eiks sillä oo nykyisin oman värinen tukka? Eli nuorempana oli blondausvaihe

Vierailija
25/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pidä blondeista, joten brunettena mennään. ;)

Vierailija
26/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ala tukkani väriä muuttamaan sen mukaan, mistä joku muu tykkää. Oman väriset karvat on päässä ja ne jotka pitävät minusta omana itsenäni, ovat mulle varmasti parhaat kumppaniehdokkaat.

t. vaalea nainen

Vierailija
27/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En KOSKAAN ole halunnut olla blondi. :D Brunetista punapääksi ja punapäänä on menty vuosikaudet ja aikoinaan miehenikin ihastui minuun juuri sen vuoksi, että näytin erikoisemmalta kuin nää perusmassablondit. :) Tulen kyllä olemaan punapää niin pitkään kuin vaan voin kuvitella.

Vierailija
28/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:18"]Hyvin harva oikea blondi värjää tummaksi. Kertoohan se paljon ;)

[/quote]

itse olen oikea blondi, silti on nyt tumma tukka ;) näyttää paremmalta näin

Vierailija
29/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihan blondi tukka luonnostaan (mitä kylläkään harva uskoo) ja en ole ajatellut värjätä hiuksia vaikka nykyään tuntuukin, että ihmisillä on jotain vaaleaa tukkaa vastaan ;) joskus olen miettinyt miltä tumma tukka näyttäisi,mutta en viitsi lähteä värjäyskierteeseen turhan takia. Paljon helpompaa kun ei tarvitse murehtia juurikasvua :)

Vierailija
30/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooei. Olen oikeasti brunette, mutta olen jo vuosia pitänyt mustia hiuksia pidennyksien kera :)

Vierailija
31/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh mä tunnen monta blondia jotka värjää tummemmaksi. Itsekin olen koko aikuisikäni värjännyt vaaleaa tukkaani punaruskeaksi. En tykkää vaaleasta tukasta - makuasia tämäkin.

Vierailija
32/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleinen tukka on luonnostaan vaalean ruskea. Googlatkaa vaikka vanhoja kuvia hänestä, niin hiukset ovat maantien väriset.

Vierailija
33/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta maailman kauneimmat ja upeimmat naiset ovat kaikkea muuta kuin blondeja.

Vierailija
34/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondius on tylsää, jo parikymmentä vuotta olen värjännyt tummanruskeaksi hiukseni.

Vierailija
35/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 13:18"]Hyvin harva oikea blondi värjää tummaksi. Kertoohan se paljon ;)

[/quote]

:D Minä vihasin pitkiä blondeja hiuksiani ja värjäsin pään punaiseksi. Tykkään enemmän näin :)

Vierailija
36/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen blondi ja värjäsin ruskeaksi kuukausi sitten.. nyt sitten haluan tänä värin pois, en mä jaksa tällaista juurikasvua ja jatkuvaa värjäystä sittenkään. Mulla on vielä tosi nopea hiustenkasvu eli pitäis värjätä parin viikon välein.

Vierailija
37/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:22"]Lähes poikkeuksetta maailman kauneimmat ja upeimmat naiset ovat kaikkea muuta kuin blondeja.

[/quote]

Totta, nämä näyttävät brunetit ovat etelän maista. Jotkut pohjoismaiset yrittävät jäljitellä tyyliä, mutta ei heistä voi millään tulla yhtä kauniita kuin luonnostaan tummista ja tulisista naisista.

Vierailija
38/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku aito Hollywood-blondi

Vierailija
39/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnostani blondi, värjään hiuksia 2-3 krt vuodessa laittamalla vaaleita raitoja. Olin kerran vuoden verran tummatukkainen, mutta blondi sopii paremmin joten tällä mennään :)

Vierailija
40/59 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:39"]Sanokaa nyt joku aito Hollywood-blondi

[/quote]

ei tule ketään mieleen. Vaalea tukka on joku pohjois-euroopassa aikanaan tapahtunut mutaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän