Naiset haluavat pohjimmiltaan olla blondeja
Kommentit (59)
Onko Linda Lampenius aito blondi?
Olen blondi ja näytän olmilta ilman meikkiä:D:D
Totta, etsivät miehestä vain itsensä elättäjää, ja maksajaa. Kokenut aiemmin, eikä uutta elätettävää enää tule.
Totta, etsivät miehestä vain itsensä elättäjää, ja maksajaa. Kokenut aiemmin, eikä uutta elätettävää enää tule.
Itse haluaisin olla punapää.... Blondi on kyllä ehdoton ei, näyttäisin ihan siltä seesamitien possulta, jos olisi blondit hiukset :D
Olen huomannut, että saan miehiltä enemmän huomiota vaalennetuilla hiuksilla. Olen feikkiblondi, mutta miehet kehuvat vaaleuttani. En yleensä kerro, että hiukseni ovat oikeasti ruskeat. Ei ainakaan miehet huomaa eroa oikean blondin ja tekoblondin välillä.
Vaaleat hiukset ovat niiin spesiaalia. Esim. Aasiassa, Afrikassa, etelän maissa. Että juu värjätkää vaan tummat ja olkaa massaa<3
Vaaleat hiukset ovat niiin spesiaalia. Esim. Aasiassa, Afrikassa, etelän maissa. Että juu värjätkää vaan tummat ja olkaa massaa<3
Itse pidän blondeja hiuksia todella tylsänä ja massana. Niin tusinaa olla blondi, varsinkin täällä Suomessa. Harva ihminen edes on oikeasti blondi, useimmilla on vain maantienharmaat hiukset ja luulevat itseään oikeasti blondiksi siksi koska värjäävät hiuksiaan. Lisäksi se jatkuva blondaaminen vahingoittaa ihan älyttömästi hiuksia, ei kiitos.
Maailman kauneimmat naiset ovat tummia, tulisia ja vahvapiirteisiä.
ps. En ole itse tumma. Ikävä kyllä..
Eipä ole omassa flaksissa ollut muutosta tukan värin vaihtuessa. :) naiset on monesti ihan höhliä kun miettivät että miehille olisi jotain saamarin väliä sillä minkä värinen reuhka siellä päässä möllöttää! :D sitten blondit haukkuu brunetteja ja brunetit blondeja. Hahaha :D mä olen kyllä saanut miehiä aina vaikka olisi tukka ollut minkä värinen. Ja itsekkin pidän kauniina naisella mitä tahansa tukan väriä. Kaikki riippuu kantajasta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 15:08"]
Mikä on seesamitien possuO.O
[/quote]
Eikun siis muppettien se possu... Piggykö sen nimi on.
Puhdas, vaalea väri on ihana! Ja maailmanlaajuisella mittakaavalla se on myös huomattavasti harvinaisempi kuin tumma, jos nyt tälle erikoisuuslinjalle lähdetään. Olisipa mukavaa jos olisi luonnostaan blondi, mutta blondaamaan en rupea kun se on hiuksille niin kovaa käsittelyä ja en henk.koht. halua enää olla niin "epäluonnollinen". En kuitenkaan paheksu värjäämistä mitenkään :)
Itse olen maantienharmaa. Hiuksiani olen vuosien varrella värjäillyt ties millaisiksi mutta nyt on oma väri päässä kun en jaksa enää värjäillä ja olen myös ruvennut tykkäämään luonnollisuudesta enemmän, vaikka itse en valitettavasti luonnonkaunis olekaan.
Mun mielestä katukuvassa näkyy nykyään enemmän näitä blondattuja naisia kuin maantien ruskeita hiuksia kantavia naisia. Melkein kaikilla on värjätyt hiukset.
Mun mielestä katukuvassa näkyy nykyään enemmän näitä blondattuja naisia kuin maantien ruskeita hiuksia kantavia naisia. Melkein kaikilla on värjätyt hiukset.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 15:24"]Olen huomannut, että saan miehiltä enemmän huomiota vaalennetuilla hiuksilla. Olen feikkiblondi, mutta miehet kehuvat vaaleuttani. En yleensä kerro, että hiukseni ovat oikeasti ruskeat. Ei ainakaan miehet huomaa eroa oikean blondin ja tekoblondin välillä.
[/quote]
Aika huono itsetunto, jos huijaat olevasi blondi. Enkä usko, että pelkkä hiusten väri tekee kenestäkään yhtään sen parempaa ihmistä.
Vaikuttaako se blondivärien käyttö jotenkin älykkyyteen, kun jotkut tekoblondit vaikuttavat niin vajailta. Peroksiini syövyttänyt aivot pihalle. Katsokaa vaikka noita viidakon tähtösiä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:39"]Sanokaa nyt joku aito Hollywood-blondi
[/quote]
ei tule ketään mieleen. Vaalea tukka on joku pohjois-euroopassa aikanaan tapahtunut mutaatio.