Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei piittaa rinnoistani

Vierailija
01.03.2014 |

Mitä mieltä olette siitä, kun miestäni ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa rintani? Hän on peppumies, mutta en käsitä miksei rintojani voisi seksin aikana edes vähän koskea ja hyväillä.

Vika lienee niissä rinnoissa, sillä ne on tosi pienet. Ne on kuitenkin pystyt ja kiinteät, sillä olen nuori eikä ole mitään lapsia niillä imetetty.

Olen joskus aiheesta jutellutkin mutta saanut vastaukseksi vaan epämääräisyyksiä pepun ylivertaisesta mahtavuudesta. Se ei kai kehtaa sanoa, että just nuo MUN rinnat ei kelpaa..?? Jos joskus rintojani kommentoi, on se jotain lapsellista "kivat pallot" tms mutta mitään hyväilyä nämä "pallot" ei osakseen saa.

Lisätietoja vielä se (en tiedä merkkaako tää mitään), että miehen äidillä on aivan hervottomat ryntäät kokoonsa nähden. Ehkä mies on kasvanut ajatellen että normaalit tissit on sellaiset, ja pettyi nähdessään mun a-kuppini? Eli ei pidä niitä rintoina ollenkaan?

Pidän mieheni vartaloa todella kauniina, ja katselen ja ihaillen kehun häntä aina hänen riisuutuessaan. Itse ottaessani vaatteita pois ei miestä kiinnosta yhtään, hän ei sano mitään tai edes katso. Ainoastaan kun stringipeppuni ilmestyy näkyviin, hänen huomionsa herää.

Jostain syystä tästä tulee mulle tosi paha mieli, koska nuorempana sain kuulla olevani lauta ja olen aina ollut rinnoistani epävarma. Nyt ne eivät näytä kelpaavan elämäni rakkaudellekaan. Eniten ehkä harmittaa se, että miehen ollessa tästä kaikesta tuntemuksestani tietoinen, ei hän edes yritä antaa rinnoilleni huomiota tai koskea niitä minun mielikseni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä teet tuon ongelman ihan itse, surullista. Miksi et hyväksy, että miehesi on peppumies?

Vierailija
2/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aatteles niin, että peppua on helpompi pitää kondiksessa. Jos sun mies ois tissimies, niin miltä tuntuisi vanheta ja menettää ne kauniit rinnat. Tisseihin kun ei oikein voi treenaamalla vaikuttaa. Ole ylpeä pepustasi. Voithan itse hyväillä rintojasi seksin aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sille vielä tästä jutusta ja seksin aikana hyvälle itse rintojasi. Sen nöhdessään ukkosi saa vinkkiä siitä miten hsluut että se sua koskee. Kun se sitten niihin tisseihin tarttuu niin näytä siitä saamasi mielihyvä selvästi. Kyllä nää jutut puhumalla ja näyttämällä saa kulkemaan!

Vierailija
4/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne ihmiset ongelman saakin aikaa, jos ei ole mitään suurempia murheita. Kasva aikuiseksi ap.

Vierailija
5/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:50"]Nyt sä teet tuon ongelman ihan itse, surullista. Miksi et hyväksy, että miehesi on peppumies?

[/quote]

Kai tuo on totta. On vain kurjaa, kun mies tietää että rintojen hyväily olisi mulle tärkeää, mutta se ei ole silti valmis näkemään yhtään vaivaa.

Ap

Vierailija
6/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikaisemmin suhteenne aikana käyttänyt bombshelleja tai muita hervottomasti täytettyjä push up -rintsikoita? Ne ovat aika suuri ongelma parisuhderintamalla, sillä monet miehet kuvittelevat tyttöystävänsä rintavarustuksen erilaiseksi. Kun vaatteiden vähentyessä käykin ilmi, että sen muhkean poven alta paljastuukin a-kuppiset, noh, "rinnat", jotka eivät oikeasti edes mitään rintaliivejä tarvitsisi vaan näyttävät lähinnä hivenen ylipainoisen miehen rinnoilta, voi halut mennä aika nopeasti ja rintoihin yrittää kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota.

Vierailija
7/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 11:06"]Kaikesta ne ihmiset ongelman saakin aikaa, jos ei ole mitään suurempia murheita. Kasva aikuiseksi ap.

[/quote]

Kiitos, tästä oli hyötyä. En ole itse ajatellutkaan, että ongelmani on hölmö ja tuntenut siitä oloani vielä typerämmäksi. Kiitos kun valaisin tietäni!

Ap

Vierailija
8/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 11:08"]Oletko aikaisemmin suhteenne aikana käyttänyt bombshelleja tai muita hervottomasti täytettyjä push up -rintsikoita? Ne ovat aika suuri ongelma parisuhderintamalla, sillä monet miehet kuvittelevat tyttöystävänsä rintavarustuksen erilaiseksi. Kun vaatteiden vähentyessä käykin ilmi, että sen muhkean poven alta paljastuukin a-kuppiset, noh, "rinnat", jotka eivät oikeasti edes mitään rintaliivejä tarvitsisi vaan näyttävät lähinnä hivenen ylipainoisen miehen rinnoilta, voi halut mennä aika nopeasti ja rintoihin yrittää kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota.

[/quote]

En käytä sellaisia, joten mieheni on aina tiennyt mitä paitani alta löytyy. Eli "rinnat". Omat "rintani" eivät näytä ylipainoisen miehen rinnoilta vaan ovat mallia pyöreät ja pystyt. Mutta pienet ovat, joten olen kai anteeksipyynnön velkaa kaikille maailma miehille...

Vierailija
9/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:57"]No aatteles niin, että peppua on helpompi pitää kondiksessa. Jos sun mies ois tissimies, niin miltä tuntuisi vanheta ja menettää ne kauniit rinnat. Tisseihin kun ei oikein voi treenaamalla vaikuttaa. Ole ylpeä pepustasi. Voithan itse hyväillä rintojasi seksin aikana. 

[/quote]

Kiitos kannustavista sanoistasi! :)

Ap

Vierailija
10/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienet tissit kiinnostaa vain osaa, mutta normaalit c-kupit kaikkia siis ihan kaikkia miehiä. Jos siis olisit normaali saisit myös miehet innostumaan muullakin ku pepullas. Nyt sun täytyy vaan tyytyä tai antaa äijän mennä mehukkaimpien naisten luo.

Vierailija
11/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on D-kupin rinnat ja mies on kyllä kiinnostuneempi pepustani kuin rinnoistani.

Peppua silittelee ja puristee nautinnolla.

Vierailija
12/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ap että se on tissien koosta kiinni, minulla on kiinteät ja pystyt d-kupin rinnat, mutta ei miestäni kiinnosta niitä hyväillä/koskea.  

Vierailija
13/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on b-kupit, ihan kiinteät ja sopusuhtaisen näköiset, kun olen kuitenkin hoikka. En ole koskaan kokenut itseäni mitenkään rinnattomaksi. Mutta mullakaan mies ei niihin koske, ellen erikseen kerjää. Peppumies myös. Mulla vaan rinnat ovat erogeenisestä herkkää aluetta, ei se peppu. Eikä ole todellakaan ollenkaan sama itse niitä rintojaan hipeltää seksin aikana, kuten joku tuossa ehdotteli. :P

Vierailija
14/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas toisin päin muija kiukkuaa kun puristelen liikaakin sen tissejä, meilläkin kiinteät A kupit, ihan riittävät sirolla naisella.

Mua vähän ihmetyttää av palstan naiset kun tuntuu että kaikilla vähintään D kuppi, nekin kaikkien mielestä pienet, eivätkä edes roiku useammankaan lapsen jälkeen ja mun mielestä hoikalla naisella kiinteä B kuppi vaikuttaa isolta?? Muoto/ malli  tietenkin vaikuttaa siihen, usein isot rinnat näyttää vaatteet päällä ja liiveissä paremmalta ja pienemmät tissit A/B kuppi paljaana.

Vierailija
15/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko 75d, suht kiinteät ja pyörät, mielestäni yli 40-vuotiaalle aika kivat. (75d ei oikeasti ole iso, keskikokoinen ehkä). Mies tykkää pepusta ja sääristä, mun mieliksi joskus vähän tissejä hiplaa. Itse tykkäisin sellaisesta pitkästä käsittelystä, ja rintojen hyväily on ainakin mulle todellinen turn on, muuta ei tarviskaan kuin muutaman minuutin hyväily ja vaikka suoraan asiaan. Harmi ettei miehet tajua, että vaikka heitä itseä ei niin innostais, niin sillä sais naisen helposti kiihottumaan ja senhän luulis olevan tärkeä juttu?! Lisäksi miehet vois vaikka vähän valehdella, miten kovasti tykkää naisensa rinnoista / pepusta / sääristä/ mistä vaan ;) Kummasti olis kuulkaa halukkaita naisia!

Vierailija
16/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:13"]Mulla on koko 75d, suht kiinteät ja pyörät, mielestäni yli 40-vuotiaalle aika kivat. (75d ei oikeasti ole iso, keskikokoinen ehkä). Mies tykkää pepusta ja sääristä, mun mieliksi joskus vähän tissejä hiplaa. Itse tykkäisin sellaisesta pitkästä käsittelystä, ja rintojen hyväily on ainakin mulle todellinen turn on, muuta ei tarviskaan kuin muutaman minuutin hyväily ja vaikka suoraan asiaan. Harmi ettei miehet tajua, että vaikka heitä itseä ei niin innostais, niin sillä sais naisen helposti kiihottumaan ja senhän luulis olevan tärkeä juttu?! Lisäksi miehet vois vaikka vähän valehdella, miten kovasti tykkää naisensa rinnoista / pepusta / sääristä/ mistä vaan ;) Kummasti olis kuulkaa halukkaita naisia!

[/quote]

Tää on niin totta!!

Vierailija
17/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin ongelma, piti oikein tänne tulla paasaamaan.

Vierailija
18/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat ei piittaa mun miehestä.

Vierailija
19/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:24"]No on sullakin ongelma, piti oikein tänne tulla paasaamaan.

[/quote]

No on sullakin ongelma, piti oikein tänne tulla nälvimään.

Vierailija
20/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ihan turha ongelma ihmisillä. Ei rinnat ole se ensimmäinen mihin kunnon mies katselee. Ole ihan tyytyväinen itseesi ja kyllä jumpalla kait vähän on merkitystä rinnoillekin. Isorintaisilla ne ongelmat ovat, koska se on kamala rasite selälle. Ehkäpä ryhtikin menee.