Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei piittaa rinnoistani

Vierailija
01.03.2014 |

Mitä mieltä olette siitä, kun miestäni ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa rintani? Hän on peppumies, mutta en käsitä miksei rintojani voisi seksin aikana edes vähän koskea ja hyväillä.

Vika lienee niissä rinnoissa, sillä ne on tosi pienet. Ne on kuitenkin pystyt ja kiinteät, sillä olen nuori eikä ole mitään lapsia niillä imetetty.

Olen joskus aiheesta jutellutkin mutta saanut vastaukseksi vaan epämääräisyyksiä pepun ylivertaisesta mahtavuudesta. Se ei kai kehtaa sanoa, että just nuo MUN rinnat ei kelpaa..?? Jos joskus rintojani kommentoi, on se jotain lapsellista "kivat pallot" tms mutta mitään hyväilyä nämä "pallot" ei osakseen saa.

Lisätietoja vielä se (en tiedä merkkaako tää mitään), että miehen äidillä on aivan hervottomat ryntäät kokoonsa nähden. Ehkä mies on kasvanut ajatellen että normaalit tissit on sellaiset, ja pettyi nähdessään mun a-kuppini? Eli ei pidä niitä rintoina ollenkaan?

Pidän mieheni vartaloa todella kauniina, ja katselen ja ihaillen kehun häntä aina hänen riisuutuessaan. Itse ottaessani vaatteita pois ei miestä kiinnosta yhtään, hän ei sano mitään tai edes katso. Ainoastaan kun stringipeppuni ilmestyy näkyviin, hänen huomionsa herää.

Jostain syystä tästä tulee mulle tosi paha mieli, koska nuorempana sain kuulla olevani lauta ja olen aina ollut rinnoistani epävarma. Nyt ne eivät näytä kelpaavan elämäni rakkaudellekaan. Eniten ehkä harmittaa se, että miehen ollessa tästä kaikesta tuntemuksestani tietoinen, ei hän edes yritä antaa rinnoilleni huomiota tai koskea niitä minun mielikseni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei välittänyt rinnoistani, ei pepusta, sääristä - mistään. Muutin pois.

Vierailija
22/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisko! Olisin voinut itse kirjoittaa samanlaisen aloituksen, mutta kuten osa vastauksista osoittaa, ei tätä kai saisi kokea ongelmana. :(

Meillä mies joskus muistaa, kuinka haluaisin hänen antavan huomiota myös rinnoilleni ja tekeekin sen sitten pyytämättä. Silti tulee olo, että ei miehelle oikeasti ole mitään merkitystä tuolla tissien hiplaamisella. Jos joskus aikanaan ohjasin kättä rintojen päälle, saattoi suuttua ihan näkyvästi, ei kuulemma tykkää että häntä ohjaillaan. Innostuu kyllä usein peffan näkemisestä, minua ihmetyttåå kun en sitä niin erikoisena pidä.

Jos koolla on jotain merkitystä, niin omat tissini ovat B-C-kuppia, kuitenkin ilman liivejä tosi pienet koska mulla on laaja rintakehä, ja muutenkin olen pitkä. Noh, kaipa se on hyvä että meille pienempirintaisille sattuu peppumiehet, olisihan se kai vielä kauheampi menetys jos oltaisiin jotain alusvaatemallin näköisiä ja se menisi ihan hukkaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla