Lue keskustelun säännöt.
but i'm a human not a sandwich
01.03.2014 |
-blogissa on vihdoin ja viimein Iinan ja Oton häävideo! Se oli mielettömän upea. Voi kunpa omat häät olisivat vielä edessä, niin budjetti olisi kyllä venytetty niin, että paikalla olisi olleet myös videokuvaajat.
Kommentit (43)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hups, väärä ketju