but i'm a human not a sandwich
-blogissa on vihdoin ja viimein Iinan ja Oton häävideo! Se oli mielettömän upea. Voi kunpa omat häät olisivat vielä edessä, niin budjetti olisi kyllä venytetty niin, että paikalla olisi olleet myös videokuvaajat.
Kommentit (43)
Mitä te haluatte saavuttaa tämmösillä mielipiteiden ilmaisuilla? Ketä uskotte että ne kiinnostaa? Semmonen olo tulee vaan että katkeruus se siellä puhuu, onnellisia ihmisiä ei noin paljoa ahdista toisten asiat että pitäs haukkumaan alkaa.
Mieletön video. Hääkuume kasvaa.. :)
Rupesin itkemään videota katsoessa. Nousi niin tunteet pintaan kun muisteli samalla omia häitä<3
Upeasti tehty video. Olen nähnyt paljon häävideoita, mutta en ikinä näin upeasti tehtyä.
Upeasti tehty video. Olen nähnyt paljon häävideoita, mutta en ikinä näin upeasti tehtyä.
Puolet ketjun vastauksista on näemmä videokuvaajan omaa käsialaa. Tapa se tietenkin tämäkin mainostaa palveluitaan ;)
Mulla on hevosnaamafetissi :) #lovehevosnaama ;) ;) ;)
Näin tuon voileipänaaman perheineen cittarissa eikä kyllä livenä ole mikään ihmeellinen ilmestys, pienestä kärsästä tunnistin.
Aivan liian tummat kulmakarvat meikkaa itselleen.
Todella upea video ja kaunis pari. Hienosti saatu tunnelma vangittua. Ps. En ole kuvaaja
Öh..
Tää on ensimmäinen häävideo, jonka olen koskaan nähnyt, mutta mun mielestä jokseenkin keskinkertainen.
En jaksanut katsoa loppuun saakka kun oli niin tylsä.. rajaukset oli monesti pielessä ja puolet kohteesta puuttui. Siirtymiset oli liian nopeita ja niistä tuli katsojalle huono olo. Tarkennus oli sumuinen ja ja levoton.
En tosiaan usko, että suurinosa ketjun kommentoijista olisi rehellisiä..
Öh..
Tää on ensimmäinen häävideo, jonka olen koskaan nähnyt, mutta mun mielestä jokseenkin keskinkertainen.
En jaksanut katsoa loppuun saakka kun oli niin tylsä.. rajaukset oli monesti pielessä ja puolet kohteesta puuttui. Siirtymiset oli liian nopeita ja niistä tuli katsojalle huono olo. Tarkennus oli sumuinen ja ja levoton.
En tosiaan usko, että suurinosa ketjun kommentoijista olisi rehellisiä..
Hieno video, mutta pisti silmään ne morsiusneitojen/kaasojen minimekot. Mielestäni aika mauttomia.
Tuo video on aivan upea, tunnelma saatu hyvin ikuistettua :) Tavallaan mua kuitenkin mietitytti tota videota katsellessa, miten paljon Iina on jakanut ja kertonut heidän häistään blogeissaan. Totta kai ainakin kaikki sponsoroidut asiat on täytynyt sopimuksien tiimoilta esitellä, mutta mä en ainakaan itse haluaisi esitellä omia häitäni noin julkisesti. Ihmiset on tietenkin erilaisia, ja ehkä mä olen vähän ujompi ja en niin avoin kuin Iina, mutta mun mielestä esim noi puheet (tai ainakin se bestmanin puhe, missä puhuttiin Oton edesmenneestä äidistä) oli suht henkilökohtaisia, enkä olisi niitä jakanut kaikelle kansalle. Onhan toki koko blogi aika avointa, ja siellä puhuttu avoimesti, mutta ehkä mulla ois ainakin iskenyt sensuuri tossa päälle. Ja no, onhan toi häävideokin voinut olla ilmainen bloginäkyvyyttä vastaan.
Mutta kuten sanoin, ihmiset on erilaisia, ja olihan senihanaa nähdä tuo häävideo. Iina ja Otto ovat ihana pari, ja näyttivät todella onnellisilta videolla. Onnea vielä heille! :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:03"]
rajaukset oli monesti pielessä ja puolet kohteesta puuttui. Siirtymiset oli liian nopeita ja niistä tuli katsojalle huono olo. Tarkennus oli sumuinen ja ja levoton.
[/quote]
White balance oli myös pielessä monessa kohdassa.
Morsiamen mekko oli mielestäni tosi kaunis.
Olen nähnyt noin 50 häävideota ja ne on kaikki samanlaisia! Zoomauksia sinne tänne mukatärkeisiin yksityiskohtiin, hissimuzakia, persoonatonta tusinakamaa. Ilman hääparia ne voisivat olla kenen tahansa häistä tai karkki/vaatemainoksesta. Varmasti tälle parille ainutkertainen juttu, mutta itselle tuli mieleen, että lapset sai lapsia ja vanhemmat kantaa perhettä eteenpäin.
Jaa että häävideoketjustakin tulee tämmönen tajuton haukkumisketju. Tosi julmia sanoja, en käsitä miten ihmiset kehtaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 07:26"]-blogissa on vihdoin ja viimein Iinan ja Oton häävideo! Se oli mielettömän upea. Voi kunpa omat häät olisivat vielä edessä, niin budjetti olisi kyllä venytetty niin, että paikalla olisi olleet myös videokuvaajat.
[/quote]Olisi muuten hyvää nimi pipsan blogille..
Tämä oli kuudes häävideo, minkä olen nähnyt ja ehdottomasti hienoin. Morsiuspari ihan tavallinen.