Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on romuttanut itsetuntoni

Vierailija
28.02.2014 |

Olen ollut kaksi vuotta mieheni kanssa ja itsetuntoni on nykyää täysi nolla. Vihaan ulkonäköäni eniten ja murehin sitä kokoajan. Mies sanoo tosi usein "läski" ja kaikkea muuta. Mies katselee kokoajan muita naisia.. Välillä on niin paha olla että tuntuu etten jaksa. Kertokaa miten pitäisin itsestäni taas?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tää on tosi helppo: jätä se.

Vierailija
2/6 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/6 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo hassua. Mitä teet sellaisella parisuhteella, jossa toinen osapuoli litistää sut? Parisuhteessa ollaan tiimi, jossa rakastetaan ja vahvistetaan toista. Nosta kytkintä ja vähän äkkiä! 

Vierailija
5/6 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tällainen itsetuntoa alentava mies kuvioissa vielä pari kk sitten. Vasta eron jälkeen tajusin, ettei hän minua rakastanut, siksi pystyi haukkumaan koko ajan. Tiedän, että rakastaa toista naista ja on rakastanut koko suhteemme ajan. Älä siedä paskaa mieheltäsi, vaan lähde etsimään onnea muualta!

Vierailija
6/6 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:04"]

Minullakin oli tällainen itsetuntoa alentava mies kuvioissa vielä pari kk sitten. Vasta eron jälkeen tajusin, ettei hän minua rakastanut, siksi pystyi haukkumaan koko ajan. Tiedän, että rakastaa toista naista ja on rakastanut koko suhteemme ajan. Älä siedä paskaa mieheltäsi, vaan lähde etsimään onnea muualta!

[/quote]

Näinköhän rakastaa tuota toistakaan. Noilla haukkujilla menee sormi suuhun siinä vaiheessa, kun ihastuu tosissaan ja pitäisikin alkaa käyttäytyä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän