Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastan hoikkuuteni salaisuuden

Vierailija
18.02.2014 |

Ihmiset aina ihmettelevät, miten voin syödä niin valtavasti ja pysyä silti tosi hoikkana. Tässä salaisuuteni:

-Syön säännöllisesti ja niin paljon, että vatsa tulee täyteen

-En syö/juo juurikaan seuraavia tuotteita: piiraat, vaalea leipä, leivokset, sipsit, limsat, mehut

-Syön terveellistä (piilorasvatonta) peruskotiruokaa niin paljon kuin sielu sietää. Valmistan sen keittämällä tai uunissa, en käristä rasvassa pannulla

-Juon aika paljon kahvia. Se pitää aineenvaihdunnan vilkkaana.

-En lorauttele ruokien sekaan kermaa

-Harrastan usein seksiä

Näillä konsteilla mä oon pysynyt hoikassa kunnossa koko aikuisikäni. En tiedä tepsiikö muihin, mutta kokeilla jos siltä tuntuu. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa yhden päivän syömisesi niin katsotaan...

Vierailija
2/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin riippuu henkilöstä, itse mässytän kaikkea roskaa ja paskaa päivittäin ja pysyn silti hoikkana. Liikuntaakaan en harrasta, seksiä ehkä kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pysynyt hoikkana sillä että syön mitä haluan milloin haluan stressaamatta. Tiedän ettei sekään kaikilla toimi, mutta minun ei ainakaan tee niin paljoa mieli syödä kaikkea kun on lupa siihen syömiseen.

Vierailija
4/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sinua eli juuri noita juttuja itsekin vältän ja lähes kuusikymppisenä on edelleen painoindeksi alle 21. Paino yritti nelikymppisenä lähteä nousuun mutta siinä vaiheessa muutin ruokatottumuksia. 

Vierailija
5/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän syömiseni pyynnöstä:

Aamiainen

-Kahvia ja pala tummaa leipää kinkulla, juustolla ja paprikalla

Lounas

-Reilun kokoinen annos työmaan linjastolta (esim. 3 perunaa, lihakastiketta, salaattia, kaksi näkkäriä ja lasi maitoa), joskus jälkkäriksi jotain hedelmää

Välipala

Kahvia ja voileipä tai pari (tummaa leipää)

Päivällinen

Uunissa paistettuja kanan rintafileitä, riisiä, salaattia, maitoa (reilu annos)

(Tämän tilalla voi olla mikä tahansa kotiruoka, esim. makaronilaatikko tai perunat ja uunikala tms.)

Iltapala

Kaakaota, leipää (tummaa)

Yöpala

Kiihkeää seksiä

Timmissä kunnossa oon ja terve, ei ole flunssia edes (viimeksi ollut monta vuotta sitten). Leipää syön varmasti monen mielestä liikaa ja kasviksia ja marjoja liian vähän, mutta tää sopii mulle. Voin hyvin ja pysyn hoikkana, se riittää.

Vierailija
6/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jos tuo on normaali päiväsi niin syöt tosiaan aika runsaasti. Kerro vielä pituus ja paino? Harrastatko muuten liikuntaa (paitsi seksiä)?

Vierailija
7/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseni hoikkana alle 1000kalorilla päivässä. Kateeksi käy. Jostain syystä lihon jos syön yli tuon. Mittani nyt 168/57.

Vierailija
8/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Jos söisin kuten ap, painoni alkaisi nousta välittömästi.

Vierailija
9/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mä taas syön reilusti kermaa ja muitakin rasvoja, leivälle laitan voita ja jos syön paistettua ruokaa niin paistan ihan kunnolla öljyssä, mikään karppi en silti ole vaan syön myös ruisleipää ja ihan kermajuustolla senkin, kaurapuuroa kunnon voisilmällä jne. Silti olen hoikka. Mä syön myös paljon kasviksia, lautasesta saattaa olla suurin osa kasviksia, vähän riisiä ja jotain ihanaa kermaista kanakastiketta reilusti päällä. Suklaakin maistuu. Kartan ainoastaan vehnää (pastaa, vaaleaa leipää jne) mutta en niitäkään tiukasti.

Vierailija
10/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön saman verran kun nälkäme mies, 23w vasta 162 ja 49 ja tissit on! Seksiä ja ruokaa;)

Vierailija
11/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:37"]

No joo, jos tuo on normaali päiväsi niin syöt tosiaan aika runsaasti. Kerro vielä pituus ja paino? Harrastatko muuten liikuntaa (paitsi seksiä)?

[/quote]

Tää lienee geeneissäkin, että voin syödä paljon (vilkas aineenvaihdunta). Mitat 167/59. Tulee mulla töissä askelia jonkin verran, mutta en mä varsinaisesti harrasta mitään aktiiviliikuntaa. Tietysti esim. kaupungilla tulee käveltyä silloin kun sinne menen. 

Vierailija
12/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:41"]Mä syön saman verran kun nälkäme mies, 23w vasta 162 ja 49 ja tissit on! Seksiä ja ruokaa;)

[/quote]

Jos ole 23 v niin se selittää kaiken, kiinnostavaa on vasta jos olet yli 30 ja edelleen samassa kuosissa...

Vierailija
13/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:41"]Mä syön saman verran kun nälkäme mies, 23w vasta 162 ja 49 ja tissit on! Seksiä ja ruokaa;)

[/quote]

Jos ole 23 v niin se selittää kaiken, kiinnostavaa on vasta jos olet yli 30 ja edelleen samassa kuosissa...

[/quote]

Olen 40v. Pienirintainen kyllä, mutta peppu on muodokkaan pyöreä. :-)

Vierailija
14/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:37"]

[/quote]

Tää lienee geeneissäkin, että voin syödä paljon (vilkas aineenvaihdunta). Mitat 167/59. Tulee mulla töissä askelia jonkin verran, mutta en mä varsinaisesti harrasta mitään aktiiviliikuntaa. Tietysti esim. kaupungilla tulee käveltyä silloin kun sinne menen. 

[/quote]

No joo, varmasti on geeneissä. Itse olen 169/57 mutta mun täytyy jättää kaikki sun syömät leivät ja maidot syömättä että pysyn tässä kuosissa, ja urheilla 3-6 krt/vko...

Vierailija
15/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, pitää pitää kurissa ja ostaa kesäs juoksutenbarit! Totta!

T 23w

Vierailija
16/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen tieto tässä on, että mitä ap tekee työkseen. Seisooko hän jaloillaan koko päivän tai peräti liikkuu? Toimistotyöntekijälle tuo ruokamäärä on ihan runsas mutta ei ruumiillista työtä tekevälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän