-Mä en oo koskaan-ketju tähän
Eli kerro mitä et ole koskaan tehnyt, kokenut, nähnyt ym ym sellaista mitä yleensä suurin osa ihmisistä on.
Mä voin aloittaa, mä en oo koskaan lähettänyt yhtään ainuttakaan postikorttia.
Kommentit (135)
Minulla ei ole ollut yhtään poikaystävää koko aikuisikäni aikana.
t. 29-vuotias
En ole koskaan potenut krapulaa.
En ole koskaan seurustellut
En ole koskaan ajanut autoa / hankkinut ajokorttia
En ole koskaan halunnut naimisiin tai saada lapsia
En ole koskaan ollut onnellisempi
t. -vm.82
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 22:09"]Eli kerro mitä et ole koskaan tehnyt, kokenut, nähnyt ym ym sellaista mitä yleensä suurin osa ihmisistä on.
Mä voin aloittaa, mä en oo koskaan lähettänyt yhtään ainuttakaan postikorttia.
[/quote] Mä en ole koskaan tilannut Seiskaa.
En ole koskaan omistanut mikroaaltouunia.
En oo koskaan käynyt kampaajalla. En oo koskaan matkustanu laivalla tai lentokoneella. En oo koskaan käyny Linnanmäellä. En ole koskaan käynyt ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 04:34"]En ole koskaan ottanut suihin
[/quote]
Ihme nirppanokka. Luuletko että kukaan mies haluaa naista omakseen joka ei ime ?
En ole koskaan ostanut wc-paperia. Olen 25-vuotias ja asunut yksin 18-vuotiaasta.
En ole koskaan käynyt McDonaldsissa (enkä muissakaan ketju-roskaruokapaikoissa, mitä näitä nyt on, Hesburger, Rax...?), en ole koskaan ollut ruotsinlaivalla, en ole käynyt Suomessa Suonenjokea pohjoisempana, en ole ajanut autoa.
En ole koskaan pettänyt seurustelukumppaneitani tai aviomiestäni (yhdessä vuodesta -97 ja naimisissa vuodesta -06). Ei niin etteikö tilaisuuksia kyllä olisi ollut...
En oo koskaa ollu täysin rehellinen yhdessäkään suhteessa.
En ole koskaan...
- saanu liikenteessä sakkoja
- kuorinut raakoja perunoita (köksän numero oli 10)
- tykänny olla sairaalassa (edes käydä kattomassa ketään)
- käyny tivolissa/onnelassa
(N kohta 23)
Mä en ole koskaan nauttinut suuseksistä niin paljoa kuin yhdynnästä. Se yhdyntä vaan räjäyttää tajunnan. :) Ihanaa mielihyvää tulee emättimestä.
Vaihtanut auton renkaita, lumilautaillut, pelannut golfia