Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset naiset nostavat olkapäänsä sekunnin ajaksi ylös kun hymyilevät?

Vierailija
08.11.2020 |

Tämän eleen olen huomannut monella naisella. Miksi he tekevät noin? Mikä olkapäiden nostamisen tarkoituksena on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein "ihmiset naiset".

Enpä ole huomannut moista. Ap on tavannut yhden ja ryntää heti tänne kysymään miksi jotkut ihmiset naiset...

Otsikko meni pieleen kun kirjoitin aluksi "ihmiset", mutta sitten tajusin, että tuota tekevät vain naiset, joten kirjoitin "naiset", mutta unohdin kumittaa sanan "ihmiset". Pahoittelut.

Niin ja kyllä olen nähnyt useammankin naisen tekevän noin. Tuo yksi kommentoijahan pystyi antamaan ihan oikesn selityksenkin ko. eleelle, eli ei ole kyse mistään omista harhoistani.

Vierailija
22/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan nähnyt tuollasta. Miksi mies räpsyttää silmiään tervehtiessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korostaa hymyä, kun nostaa tissejä samalla.

Vierailija
24/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan klassinen lasten hihittelyasento missä olkapäät nousevat. Joillekin jää päälle vanhemmiten enemmän toisille vähemmän. Ja kyllähän monella kunnon röhönaurussa olkapäät hytkyvät ylösalas. Teennäisessä keimailussa myös monesti nostellaan olkapäitä ja käännellään päätä vanhojen elokuvien tyyliin.

Vierailija
25/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Korkeintaan tämän kysyjällä, kun ihmisten spontaanit eleet noin mietityttää.

Ei niillä useimmilla ole mitään erityistä tarkoitusta eikä ainakaan sellaista, että voisi pelkästään siitä yhdestä eleestä päätellä mitään. Pitäisi tietää kokonaisuus: kasvojenilme, jos puhuu niin millä sävyllä, asento jne.

Meillä kaikilla on paljon erilaisia maneereja, eikä niistä kannata sen ihmeempää yrittää päätellä. Esim. Itse teen vaistomaisesti tuota olkien kohauttelua ja lisäksi saatan naurahtaa puheenvuoroni loppuun. Ei niillä eleillä mitään merkitystä ole. Mun tapauksessa ovat peruja koulukiusaamisen arvista, jännityksen purkautumista niihin eleisiin.

Vierailija
26/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissakin tunnetiloissa nostellaan olkapäitä. Aika teatraalinen tapa aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
27/27 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa "olet ällöttävä, mene pois".

No tätä en usko. Halusit vain että loukkaantuisin, koska oletat minun pelkäävän, että joku pitäisi minua vastenmielisenä. Ei minua haittaa, jos joku pitää minua sellaisena, jokaisella kun on oikeus omiin tuntemuksiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi