Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa tiskata käsin

Vierailija
08.11.2020 |

Olen koko elämäni tiskannut käsin. Minulla ei ole koskaan ollut astianpesukonetta. Nopsaan sitä koko perheen astiat käsin tiskaa. Tiskaako joku muu käsin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös aina tehnyt niin. Jos nyt hankkisin tiskikoneen, se veisi multa pois yhden kaapin ja lisäksi olisi ylimääräistä, turhaa rahanmenoa.

Vierailija
2/6 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jo kolmatta vuotta, viisihenkisen perheen astiat. Syömme vielä sekä lounaan että päivällisen kotona. Onhan se välillä mukavaa, mutta haaveilen kyllä astianpesukoneesta, ja sellainen meille tulee, jahka tämä ikuisuusremontti saadaan päätökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaaminen on kotitöistä mukavin. Ainakin yhden ihmisen taloudessa, ymmärrän, että perheellisillä eri juttu. Musta on tosi rentouttavaa laittaa kädet lämpimään veteen, aivot kiinni ja kuulokkeista äänikirja pyörimään. Ah!

Vierailija
4/6 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vihaan sitä. En suostu ottamaan astianpesukonetta aineen takia: Rikkoo astiat ja myrkyttää ihmiskehon.

Vierailija
5/6 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee taas siirtyä koneella pesemiseen. Hyvät ajat on ohi tältäerää. 

Vierailija
6/6 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asukas oli ostanut pienen tiskikoneen ja piti sitä jääkaapin alapuolella! Huonoin mahdollinen sijoituspaikka, rasitti jääkaapin koneistoa tuottamalla lämpöä. Ei ihme, että kompressori oli kanttuvei. Sain uuden jääkaapin vuokranantajalta. Itse en koskaan ole tiskikonetta kaivannutkaan yhden hengen talouteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän