Miksi jotkut ihmiset naiset nostavat olkapäänsä sekunnin ajaksi ylös kun hymyilevät?
Tämän eleen olen huomannut monella naisella. Miksi he tekevät noin? Mikä olkapäiden nostamisen tarkoituksena on?
Kommentit (27)
Se tekohymy vaatii niin kovaa ponnistusta, että siihen pitää saada voimaa olkapäistä asti.
Vierailija kirjoitti:
Siis olkien kohautus? Etkö tiedä, mitä se tarkoittaa??
En näköjään. Kertoisitko minulle?
Vierailija kirjoitti:
Asperger?
Sekö sen olkien noston saa aikaan?
He eivät oikein tiedä, että pitäisikö hymyillä, vai ei.
No kertokaa nyt että mikä tuon eleen tarkoitus on, kun en sitä ymmärrä.
Voisiko olla sellainen ele, että ollaan olevinaan niin söpöä
Nykyajan muoti-ilmiö. Ärsyttävä! Juuri tuo mitä 10 kertoi, yrittää näyttää söpöltä. Noloa!!
Oikein "ihmiset naiset".
Enpä ole huomannut moista. Ap on tavannut yhden ja ryntää heti tänne kysymään miksi jotkut ihmiset naiset...
Tuolle on ihan oikea termikin, englanniksi attraction shrug.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asperger?
Sekö sen olkien noston saa aikaan?
Ei, vaan että ei tajua, mikä merkitys eleellä tietyssä tilanteessa on. Voi tarkoittaa monta eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein "ihmiset naiset".
Enpä ole huomannut moista. Ap on tavannut yhden ja ryntää heti tänne kysymään miksi jotkut ihmiset naiset...
Otsikko meni pieleen kun kirjoitin aluksi "ihmiset", mutta sitten tajusin, että tuota tekevät vain naiset, joten kirjoitin "naiset", mutta unohdin kumittaa sanan "ihmiset". Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle on ihan oikea termikin, englanniksi attraction shrug.
Kiitos informatiivisesta vastauksesta. Ilmankos olen pitänyt tuota elettä aina hyvin teennäisenä ja sen vuoksi niin vastenmielisenä.
Tarkoittaa "olet ällöttävä, mene pois".
Siis olkien kohautus? Etkö tiedä, mitä se tarkoittaa??