G: Suurin ongelmasi tällä hetkellä?
Osaatko nimetä suurinta ongelmaasi tällä hetkellä?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:29"]
Osaatko nimetä suurinta ongelmaasi tällä hetkellä?
[/quote]On vähän pissahtä, eikä täällä ole vessaa. Pitäsi jaksaa vielä tunti.
Rahapula,mielenterveys ongelmat,yksinäisyys ja liika herkuttelu
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:57"]
Sairastuin syöpään kolmannen kerran.
[/quote]
Voimia, iso taistelu sinulla edessä, mutta olet selvinnyt ennenkin. Sydämestäni toivon, että selviät nytkin!
Lievä ylipaino (165cm/72kg). Onpa minulla asiat hyvin!
Lievä ylipaino (165cm/72kg). Onpa minulla asiat hyvin!
Ei yhtään tuloja (siis nolla euroa). Akuuttia rahapulaa ei ole ja toiveissa on joskus saada rahaa firmasta, mutta ahistaa silti.
Ei yhtään tuloja (siis nolla euroa). Akuuttia rahapulaa ei ole ja toiveissa on joskus saada rahaa firmasta, mutta ahistaa silti.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 22:32"]
Edessä oleva työttömyys ja asuntoasiat. Pelko tulevaisuudesta. Pelko siitä, että koskaan ei tule sellaista aikaa, että minun olisi helppo työllistyä. Halu päästä eroon liiallisista asioista ja yksinkertaistaa elämää. Mutta niin, raha on päällimmäisenä mielessä, sitten kaikki muu.
[/quote]
Hei, mulla on ihan samoja tuntemuksia! Periaatteessa elämäni ihan kaikkein perustavimmat asiat ovat kunnossa, mutta silti pukkaa päälle sellainen kumma väsymys, että haluaisi vain tauon. Kaikki tuntuu jotenkin monimutkaiselta tällä hetkellä. Elämäntilanne on sellainen, että se muuttuu seuraavien kuukausien aikana monessa eri mielessä hyvin paljon, ja on täysi työ pysyä näissä muutoksissa mukana ja yrittää kokea kokonaisuuden edes vähän hallittavana ja koherenttina. Haaveilen hiljaisemmasta elämässä, jossa asiat tapahtuisivat lempeästi ja yksi kerrallaan, elämästä, jossa ympärilläni olisi vähemmän vilskettä ja jossa voisin kokea rauhaa, kun mietin tulevaisuutta. Tätä kirjoittaessani tiedostan yhä vahvemmin sen, että tämä kokemus kaoottisuudesta taitaa kummuta vain yleisestä stressistä ja ylikierroksilla käymisestä ja että ehkäpä olo helpottuisi, jos malttaisin itse antaa itselleni aikaa ja huolehtia sekä kehosta että mielestä. Enpä tiedä.
Mutta tsemppiä kaikille! Pärjäämme. Ei tässä muutakaan mahda. :)
Suurin ongelmani tällä hetkellä on se, että meillä ei ole lähes ollenkaan normaalia perhearkea. Talo on valmistumaisillaan ja mies painaa pitkää päivää töissä ja raksalla. Hoidan lasta ja kotia ja mies käy välillä täällä kääntymässä. Olis kiva ehtiä yhdessä vaikka ulkoilemaan kiireettä niin ettei raksahommat paina päälle. Onneksi tämäkin joskus loppuu.
Mieheni syöpä ja sen myötä pelko tulevasta :(