G: Suurin ongelmasi tällä hetkellä?
Osaatko nimetä suurinta ongelmaasi tällä hetkellä?
Kommentit (52)
Osaan. Lapsen (aikuisikäinen) sairaus. Omia onglemia ei ole tai niitä ei tuon rinnalla ainakaan muista.
Kipeä kurkku, naapurit herättävä yskä ja armoton väsymystila
Vaikea terveysongelma jonka hoitamiseen tarvittaisiin iso summa rahaa, jota minulla ei ole. Olen työkyvytön tämän takia joten en voi mennä tienaamaankaan.
Harrastin exän kanssa seksiä. Ollaan kummatkin sinkkuja, mutta mitään yhteistä tulevaisuutta meillä ei ole. Seksi on vaan niin hyvää hänen kanssaan.
Eilen oli laserleikkaus ja nyt jännitän lopputulosta. Haloilmiötä näkyy ja toisen läpän kanssa vähän häikkää. Toivottavasti paranee molemmat silmät hyvin kunhan aikaa kuluu.
Olen työmatkalla ja on aivan järjetön koti-ikävä. Mietin vain, miten voisin olla kotona rakkaitteni kanssa. Tätä pitäisi kumminkin jaksaa vielä viikkotolkulla.
Munkin lapseni on muuten sairas ja sairaus kestää lopun elämää, mutta ei onneksi tapa. Lapsi on tällä hetkellä hyvässä vaiheessa ja tulee hyvin toimeen tautinsa kanssa. Siksi en nyt pidä sitä ongelmana - mutta silloin kun se on ongelma,s e on yodella iso ongelma. Voimia kolmoselle.
Ikuiset pätkä- ja silpputyöt, taas työnhaut päällä
Stressi ja asioista tietämättömien ihmisten kommentit, jotka eivät kuitenkaan liity ensiksi mainittuun.
Lapsettomuus. IVF huhtikuussa, katsotaan poistuuko ongelma.
8: oliko toimenpide ahdistava tai inhottava sun mielestä?
Samaa harkitseva..
Pelasi korttia kuoleman kanssa, ja taisin hävitä.
Sairastuin syöpään kolmannen kerran.
Sairastuin syöpään kolmannen kerran.
Mies haluaa erota. Mies sinänsä yhtä paskan kanssa, mutta lasten vointi ja taloudellinen tilanne eron jälkeen huolettaa.
Kyllä osaan: rahan puute