Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia?

Vierailija
28.02.2014 |

Kansalaisaloitteen mukaan vain 166851 suomalaista kannattaa avioliittolain muuttamista myös homosuhteita koskevaksi. Tämä on siis vain 3,058% suomalaisista!

Miksi kannatusta ei ole enempää? Jos oikeasti on kysymys tärkeästä asiasta, niin uskoisin kannatuksen olevan kymmeniä prosentteja.

Olisikohan niin, että kannattajat vain pitävät muita kovempaa ääntä ja vastustajien mielipiteet samalla jyrätään haukkumalla heitä henkilökohtaisin haukkumasanoin.

Yleensä en kannata kansanäänestyksiä, mutta tämä asia on sen kaltainen, että se kannattaisi antaa suoraan kansan päätettäväksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä vastusta, mutta en kannatakaan. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen lakiin, mutta niin olisin toisenkin laiseen lakiin.

Vierailija
22/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelen tuplapostausta. vauva.fi lagaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:38"]Uskonnollinen dogma on niin syvään juurtunutta. Mikä on sinänsä häpeällistä nykyaikana. Meidänkin maassamme ollaan tässä asiassa vielä keskiajalla.

[/quote]

Tämä on aloitukseen liittyen kovastikin offtopic. Aloituksen asia on sen kannatus, ei itse homoliitot.

Vierailija
24/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:38"]

Uskonnollinen dogma on niin syvään juurtunutta. Mikä on sinänsä häpeällistä nykyaikana. Meidänkin maassamme ollaan tässä asiassa vielä keskiajalla.

Vielä 50 vuotta sitten samaa dogmaa käytettiin perustelemaan tummaihoisten ihmisten syrjiminen oikeudenmukaiseksi. Nyt tuota samaa dogmaa käytetään estämään ihmisiltä, jotka rakastavat samaa sukupuolta, oikeus instituutioon nimeltä avioliitto. En ole koskaan ymmärtänyt tätä.

[/quote]

50 vuoden päästä me ihmetellään miten tänäpäivänä ajateltiin, että rakkaus katsoisi ikää.

Vierailija
25/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 17:55"]

...50 000 nimeähän riittää.

[/quote]

Ainakaan minä en jättäisi nimeäni aloiteeseen kirjoittamatta sillä perusteella, että se on jo "täynnä" - siis jos olisin asian kannalla.

[/quote]

Ai, minä ainakin jätin. Mitäs merkitystä sillä mun nimellä siellä olisi? Eiköhän asiasta ole sen verran galluppejakin, että kansanedustajat tietävät mikä on yleinen mielipide.

Vierailija
26/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:29"]

Jos tämä aloite tulee voimaan, muutan venäjälle! Saankohan viisumin vedoten etten halua lasteni altistuvan propagandalle?? Toivottavasti!!

[/quote]

Mäkin toivon sitä! Tervemenoa!

Vierailija
27/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:03"]

Minä kannatan, mutta en ole nimeäni mihinkään laittannut, ja uskokaa pois, minunlaisia on paljon.

[/quote]

Samoin ! avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. Karvaperseiset homot ja rekkalesbot voi kyllä olla minun puolesta yhdessä ihan vapaasti mutta hinta tästä luonnottomuudesta on se että samanlaista avioliittoa eivät voi solmia kuin mies ja nainen

[/quote]

Miten niin samoin? Lainaamasi kirjoittaja kannattaa aloitetta. Kuten minäkin.

Vierailija
28/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:40"]

Samoin ! avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. Karvaperseiset homot ja rekkalesbot voi kyllä olla minun puolesta yhdessä ihan vapaasti mutta hinta tästä luonnottomuudesta on se että samanlaista avioliittoa eivät voi solmia kuin mies ja nainen

[/quote]

Tarkoitatko siis, että pohjimmiltaan syysi homoliittojen vastustamiseen on oman liittosi pönkittäminen?

Ei kuulosta kauhean hyvältä liitolta, ja suoraan sanottuna joltain, mitä kaappihomo voisi tehdä.

Vierailija
29/31 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 17:55"]

...50 000 nimeähän riittää.

[/quote]

Ainakaan minä en jättäisi nimeäni aloiteeseen kirjoittamatta sillä perusteella, että se on jo "täynnä" - siis jos olisin asian kannalla.

[/quote]

Ai, minä ainakin jätin. Mitäs merkitystä sillä mun nimellä siellä olisi? Eiköhän asiasta ole sen verran galluppejakin, että kansanedustajat tietävät mikä on yleinen mielipide.

[/quote]

Gallupit ovat erittäin epäluotettavia. Tätä asiaa on gallupissa helppo kannattaa, jotta ei saa vihaa niskaansa.

Olen sitä mieltä, että kaikki todella asiia kannattaneet ovat tuon aloitteen allekirjoittaneet.

Minä kannatan kansanäänestystä aiheesta.

Vierailija
30/31 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:29"]

Kansalaisaloitteen mukaan vain 166851 suomalaista kannattaa avioliittolain muuttamista myös homosuhteita koskevaksi. Tämä on siis vain 3,058% suomalaisista!

Miksi kannatusta ei ole enempää? Jos oikeasti on kysymys tärkeästä asiasta, niin uskoisin kannatuksen olevan kymmeniä prosentteja.

Olisikohan niin, että kannattajat vain pitävät muita kovempaa ääntä ja vastustajien mielipiteet samalla jyrätään haukkumalla heitä henkilökohtaisin haukkumasanoin.

Yleensä en kannata kansanäänestyksiä, mutta tämä asia on sen kaltainen, että se kannattaisi antaa suoraan kansan päätettäväksi.

[/quote]

Laki polkisi YK:n lasten oikeuksien julistusta. Laki kaventasi paljon lasten oikeuksia isään ja äitiin, koska se tähtäisi yhtenä välitavoitteena adoptioon, lääketieteelliseen lisääntymiseen ja kohdunvuokrauksiin. Lapsivaikutusten yli kävellään. Sitten tähän maailmaan syntyisi aina enemmän äidittömiä ja isättömiä lapsia. Yhdysvallat on tästä hyvä esimerkki, Massachutettsin osavaltiossa, jossa suositaan homopareja adoptiossa. 

On jo monia lesbo ja homopareja Suomessa, jotka ovat saaneet vauvan lääketieteen voimin tai kohdunvuokrauksella ulkomailta käsin.

Seta Suomessa pyrkii hyvin voimakkain ottein ajamaan asioita eteenpäin. Sukupuolineutraali avioliittolaki on heille vain välitavoite, joka pistää ison myllyn päälle.

Ollaan Sateenkaariperheetry:ssäkin mietitty jo pitkälle kuinka polyperheet, apilaperheet sun muut moniavioiset voisivat lisääntyä, mutta surullista on, että niissä tehdään lähtökohtaisesti lapsi isättömäksi tai äidittömäksi. 

Lähteet:

http://blogbook.fi/sebastiantynkkynen/hlbti-vaatimukset-tahtaavat-suomen-sukupuolineutraaliuteen-kaikilla-tasoilla/

http://sateenkaariperheet.fi/index.php?item=71

International surrogacy is dangerous and unfair

http://www.smh.com.au/comment/international-surrogacy-is-dangerous-and-unfair-20140804-1004ge.html

Vierailija
31/31 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy Suomelle jos homolaki tulee

KATSOKAA VIDEO MITÄ MASSACHUTETTSISSA KÄVI HOMOLAIN JÄLKEEN: 

Ihan järkyttävää, ja tätä Suomen hallitus haluaa, nämä ovat seuraamukset!! 

Siinä on suomenkieliset tekstit:

Lyhyesti Massachutettsissa vaikutukset:

-pikkulapsille esitetään homokirjallisuutta, heidät aivopestään homouteen, jonka kustantaa valtio ja veronmaksajat

-nuorille heteropojille terveyslaitos(valtio) teettänyt irstaaan oppaan homouteen ja homoseksiin ja homoklubeihin

-lapset ja nuoret pakotetaan osallistumaangay-prideihin kouluaikana tai sen jälkeen, kuten myös monet heteroaikuiset työpaikoillaan

-seksuaalisesti tarttuvat taudit ovat lisääntyneet homoliitojen voimaan tulon myötä

-sananvapaus on kärsinyt, ei saa kyseinalaistaa homojen toimintaa tai voi saada potkut, jopa muutama lääkäri oli saanut potkut sanoessaan, että pitää ennaltaehkäistä seksitautien lisääntymistä

-Hiv-testit poistettiin  ja verenluovutus sallittiin  homoille

-heteroja syrjitään adoptioasioissa

-heteroiden häitä häiritään microfoneilla ja heidän päälle heitetään kananmunia

-lasten sukupuolta muunnellaan alaikäisille lapsille

-homoliitot ei kestä yhtä kauan kuin heteroliitot, ja harva adoptoitu lapsi asuu täysi-ikäiseksi homovanhempien kanssa..

-homoseksuaaleille haetaan julkista hyväksyntää kaikilla tasoilla ja kansalaiset pakotetaan hyväksynään se vastoin tahtoaan, samoin kuin koko sosiaalinen ja poliittinen järjestelmämme ja liike-elämämme.

- normaaleja perhearvoja arvostavia kohdellaan kuin kakkosluokan kansalaisia!! 

jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän