Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vuittonin pieni iltalaukku. Säilytän uimakaapin avainta siellä, koska kumirenksu hankaa sääriä ja siitä tulee ihottumaa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:46"]Chanelin musta CC-logo roikkuu vaaleassa helminauhapätkässä.
Viime kuussa oli Vuittonin LV-kirjaimet, toinen pinkki ja toinen minttu :)
[/quote]L V.. Löysä Vittu.?
ja väitette miesten olevan sairaita :)
Kun vaimollani on kuukautiset olen minäkin käyttänyt samaan aikaan tamponia, no tiedätte kyllä missä. Ja tuo koristelu innostus alkoi minullakin kun vaimo siitä jostain luki ja alkoi koristelemaan. Käydään yhdessä askartelukaupoissa ostamassa vaikki mitä tarvikkeita. Minulla hieman miehekkäämpiä esim. kuhajigejä, isoja muttereita. Ja ylpeänä olen uimahalleissakin käynyt naru jalkovälissä ja koristeiden kanssa. Kyllähän sitä vähän katseita saa osakseeen.
Ja tämä on malli mitä käytän http://www.mein.coloplast.de/produkte/inkontinenzversorgung/analtampon/
t: Timppa
laitan naruun kiinni 10 kilon levy painon, saan samalla lantion pohjalihas treeniä, toki kiekko on vaaleanpunainen, tuoksuu mansikalle ja on koristeltu yksisarvisen kyrvästä jauhetulla glitterillä ja perhosilla, ei tosin suositeltavaa jos on syvä allas....
Mä laitan kaikki käytetyt tampsut roikkumaan,niin ei tarvii alvariinsa juosta roskiksella. Hajun sietää jotenkin,kun laittaa myös vessanraikastimen joukkoon.
Mitä kummaa, anaalitamponi!?!? Kaikkee sitä näkkeekin.
Minulla hieman tuoksahtava vuoto niin narussa roikkuu hajunsyöjä kenkänpohjallinen. On täällä ihan uskomattomia juttuja mitä ihmiset laittavat naruihinsa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:16"]
käytän http://www.mein.coloplast.de/produkte/inkontinenzversorgung/analtampon/
t: Timppa
[/quote]
Mul roikkuu s-etukortti, kätsä ottaa housuista kassalla.
Rippiristiä olen pitänyt. Minusta kaunis, ja edustaa arvojani. Lisäksi sain sen juuri samana lukuvuonna, kun kuukautiseni alkoivat <3
itse en voi ostaa kun olen kuullut että ne aidot on aika kalliita, noh voin pyytää vaikka synttäri lahjaksi :)
Tyttäreni käyttää parhaan kaverinsa kanssa sellaisia puolikkaita "best friends forever"-tampoonikoruja, toisella toinen puolikas ja toisella toinen. Vanhempi tyttäreni sitten käyttää näitä muodikkaita guessin tai louis vuittonin tampoonikoruja. Onhan ne kalliita, mutta tyttö meni nyt kesätöihin, koska haluaa uuden timanttisen tampoonikorun.
Itse sitten tykkään tälläisistä koomisista kulkusista ja kumiankoista tampoonikoruina, vaikka tyttäreni aina nolostuneina eivät suostu kanssani kulkemaan. Ajattelin seuraavaksi mennä paikallisen asukastuvan tampoonikorukerhoon, tehdään siellä ainakin printtikuvioita ja erilaisia savikuppeja koruiksi! :)
Tyttäreni käyttää parhaan kaverinsa kanssa sellaisia puolikkaita "best friends forever"-tampoonikoruja, toisella toinen puolikas ja toisella toinen. Vanhempi tyttäreni sitten käyttää näitä muodikkaita guessin tai louis vuittonin tampoonikoruja. Onhan ne kalliita, mutta tyttö meni nyt kesätöihin, koska haluaa uuden timanttisen tampoonikorun.
Itse sitten tykkään tälläisistä koomisista kulkusista ja kumiankoista tampoonikoruina, vaikka tyttäreni aina nolostuneina eivät suostu kanssani kulkemaan. Ajattelin seuraavaksi mennä paikallisen asukastuvan tampoonikorukerhoon, tehdään siellä ainakin printtikuvioita ja erilaisia savikuppeja koruiksi! :)
Itse olen tälläinen bling bling-mimmi, kaikki glitteriset korut ovat ihania ja tykkään myös itse glitteröidä näitä koruja. Joskus tuo kimalle tuppaa varisemaan pois, mutta eipähän ainakaan eksy vieraissa uimahalleissa tai kylpylöissä, kun palaa vain glittervanaa takaisin!
Itse olen tälläinen bling bling-mimmi, kaikki glitteriset korut ovat ihania ja tykkään myös itse glitteröidä näitä koruja. Joskus tuo kimalle tuppaa varisemaan pois, mutta eipähän ainakaan eksy vieraissa uimahalleissa tai kylpylöissä, kun palaa vain glittervanaa takaisin!
Mulla on oma minipuutarha, kätevä kasvattaa erilaisia yrttejä, vihanneksia ja hedelmiä. Voi vaikka kylpylässä, joissa yleensä on kovat hinnat, niin pyöräytän itelle jonkun nopean ja terveellisen herkun, esim hedelmäsalaatin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:51"]siis onx tää joku yleinen juttu?!??!?!? en oo kellää koskaa nähny mitäää korui siin roiukkuu... en oo itekää ikin laittanu?!?!?!? mitä vittuu oikeesti..... hyi vittu!!!!!
[/quote]
Iha samaa mieltä !
Itse sidon koristeita ihan juhlapyhien mukaan. Pääsiäisenä joku kiva tipu tai noita. Jouluisin joulukoristeita ja häpykarvoihin tekolunta.
Hauskaa ja luo hyvää juhlatunnelmaa! :)
ei voi nyt ottaa joku tätä tosissaa xD
Karvanopat mulla - olen Keravalta. Vinkkinä niille, joilla pulskat reidet, ne nopat on mukavan pehmeät. Mulla on paljon eri värisiä, tänään käytän pinkkejä.
Siis mähän en mitään tampponeja käytä, hyi teitä. KOSKA olen nainen niin minulla on oikeus vapaaseen vuotoon. Se on oikein mukavaa, että se veri valuu kaiken kansan nähtävänä reisiä pitkin. Mutta koruja kyllä käytän, en vain tamponin narussa, aina kun menkat alkavat niin tungen vulvaani helmiä sekä glitteriä, näyttää oikein hyvältä kun ne kaikki tursuavat sieltä yhdessä ulos.