Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mulla ei menkkoja enää ole mutta tamponia käytän edelleen just sen kätevän ripustusnarun takia
Liptonin teepussista otan sen narunpäässä olevan läpyskän josta pidetään kiinni kun teepussia dippaillaan veteen. Todella tyylikäs ja merkkejä voi halutessaan vaihdella.
Vierailija kirjoitti:
En ihan rehellisesti ymmärrä miksi tämä keskustelu saa olla täällä. Kuka tästä hyötyy jotenkin. Sitten monet mielenkiintoiset ja normaalit keskustelut poistetaan. Uskomatonta.
Hyötyykö joku yhdestäkään näistä keskusteluista täällä.
Miten on MAHDOLLISTA että tämmönen jätekeskustelu edelleen pyörii täällä? Get a friikin life.
Vierailija kirjoitti:
Miten on MAHDOLLISTA että tämmönen jätekeskustelu edelleen pyörii täällä? Get a friikin life.
Mitä sä käytät tampooninnarussa? Vai ootko sä niitä ankeuttajia, jotka ei käytä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sanoo hän, joka käyttää aikaansa kommentoidakseen ketjua, joka ärsyttää 🤣
Mulla on aina semmonen puupalakoontijutska, jos jää luppoaikaa... pirunnyrkki tms
Jääkaapin avain.
Muuten mies syö lapsen vanukkaan ja anopille tehdyn aroniahyydekakun rääpii
Mä käytän isoisän käkikelloa, tosi kätevä ei tarvi aina kännykkää katsoa, että tietää ainakin tasatunnit
Nyt kun halloween lähestyy, niin ajattelin askarrella samanlaisen jack-o-lanternin kuin viime vuonna, jos onni suosii. Kokkailin siis viime vuonna lokakuun lopulla uunipaprikoita ja yhden oranssin paprikan sisässä oli sellainen "kääpiöpaprika", joita joskus on. Se oli ihan kurpitsan muotoinen, joten juuresveitsellä nyhersin sille piskuiset silmät ja irvistävän suun. :D Ja lopuksi lyhty narun jatkoksi. Jos joku kysyy, että millaisen kynttilän laitoin, niin voitte varmaan päätellä, että sellaista lyhtyyn ei valitettavasti mahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Oletko naisia vihaava mies vai joku pick-me-girl, jolla on pakonomainen tarve tyrmätä kaikki tyttömäiset jutut säälittäviksi ja noloiksi?
Itse kaivan siihen laukusta roikkumaan käyrän jellyjortikan, ja laitan jalkaan tiukat miesten boxeri malliset uimahousut. Saa aikaseksi aika mielenkiintoisia katseita ja ilmeitä. Osa luikkii säikähtäen samasta altaasta karkuun, kun taas joku perheen isä ei tahdo saada katsettaan millään irti.
Vierailija kirjoitti:
Glitter maatuska
Onko sellainen, jonka saa napsautettua auki ja sinne saa vaikka särkylääkkeen? Tupperwaren tai vastaavan kuvastossa nåin tällaisen joskus.
En kahlannut koko keskustelua josko jollain sama ripustus mutta mulla kilon punnus, harjoittaa kätevästi lantionpohjalihaksia samalla.
Jos käytän kesäisin hametta, niin yleensä roikotan tamponin narusta kokonaista kattokruunua, auttaa muuten lantionpohjan lihaksistoon myös kun painaa aika verran.
Laitan siihen naruun roikkumaan uuden käyttämättömän tamponin, seuraavaa vaihtoa varten.
Mä olen lukenut koko ketjun, joten voin mainita, että kilon punnus roikkuu useammalla 😄.
Naurattaa myös tuo, kun jotkut käyvät kyselemässä miten tällainen ketju ylipäätään on olemassa. Heille voisin sanoa, että onpa se heitäkin kiinnostanut, koska vaivautuvat kommentoimaan. Jos ei yhtään kiinnostaisi, ei olisi mielenkiintoa edes kommentoida.
Mutta sitten asiaan, kun tätä edelleen jatkojalostetaan: nythän on alkamassa pikkujoulukausi ja joulukin lähestyy. Sen kunniaksi itse siirryn käyttämään narussa piparimuotteja. Vaihtelun vuoksi ripustan välillä piparitaikinan ja kaulimen. Lähempänä joulua on kätevää pitää siinä paketointitarvikkeet. Ei voi koskaan tietää, milloin joku hyvä lahjaidea pompsahtaa eteen! Ihanaa loppusyksyä ja joulunalusaikaa kaikille!
Kutimethan siinä, notta löytyy tekemistä jonottaessa, bussissa, kun on luppoaikaa..