Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Luin juuri ET-lehdestä, että tamponin narujen koristelun jälkeen yleensä siirrytään Tenojen koristeluun. Vain mielikuvitus on rajana... Tarroja, kirjontaa ym
"Mikä vois olla korvaushoitokeino meille, ketkä ei enää tamponeita tarvi? En ole löytänyt mistään tamponinnaruja, mihin nyt ripustan kaikki ihanat koruni, mitä vuosien varrella kertynyt? Tuottaa kuulema huonoa karmaa jos alapään koruja ripustais yläpäähän...
Ranteet? Välin alhaalla... aikä työlästä riisua korut aina kun nostaa käden/kädet ylös..."
Sittenhän se vasta huomion kiinnittääkin kun haarovälissä killuu joku puuhelmi...
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri ET-lehdestä, että tamponin narujen koristelun jälkeen yleensä siirrytään Tenojen koristeluun. Vain mielikuvitus on rajana... Tarroja, kirjontaa ym
"Mikä vois olla korvaushoitokeino meille, ketkä ei enää tamponeita tarvi? En ole löytänyt mistään tamponinnaruja, mihin nyt ripustan kaikki ihanat koruni, mitä vuosien varrella kertynyt? Tuottaa kuulema huonoa karmaa jos alapään koruja ripustais yläpäähän...
Ranteet? Välin alhaalla... aikä työlästä riisua korut aina kun nostaa käden/kädet ylös..."
Joo, tenojen koristelu on nousemassa hitiksi. Suuri Käsityö-lehdessä oli ihania malleja. Mietin vain, että riittääköhän mun taidot. Mut oon nähnyt valmiitakin koristeltuja tenoja myyjäisissä.
Voiko olla totta? Onko tämä huumoria, vai totta? Kuinka käsittelen tämän? En ymmärrä, miksi nuo kirjoittavat näin? Mistä on kyse? Rajat kiinni!
Joo. Eka kerran näin joulumyyjäisissä käsin koristeltuja tenoja. Oli muitakin kuin jouluaiheisia. Katsoin tarkasti malleja, luulen että helpoimmat osaisin itsekin tehdä.
Mä ajattelin ostaa tämmöiset veriset tampoonikorvikset. Classy!
https://www.etsy.com/uk/listing/1049913952/classy-bloody-tampon-pearl-e…
Paljon riippuu vuodenajoista, mitä tulee laitettua roikkumaan. Kesällä usein ulkoillessa on pirttikalusto roikkumassa, koska mukava istahtaa porukalla juomaan nokikahvit. Talvella lumikengät ja kaira roikkuu mukana kun koskaan ei tiedä etukäteen milloin on hyvä hetki pilkkiä. Syksyllä jäi reissusta vahingossa laavu roikkumaan reiluksi viikoksi ja se teki ilkeät hiertymät sisäreisiin.
Mulla roikkuu joulupaketti. Oikeasti se on tyhjä, mutta jos joku niin liki tulee tutkimaan, se unohtuu...
Olen jemmannut muutaman uuden vuoden tinajengän. Jospa sattuis menkat...
Olen mies ja omistan kyrvän.sidon siihen kovaan Kyllikki rusetin ja annan naapurin rouvalle lahjan,kun ukkosta örveltää kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kaamosaika on vähän hankalaa aikaa tamponinnarukoruille, onneks kohta voi ottaa jouluaiheiset käyttöön
Joo, ihanaa kun joulu tulee. Mä olen jo askarrellut lasten kanssa kävyistä ja huovasta pieniä tonttuja, jotka voi laittaa roikkumaan. Viime jouluna mulla oli jouluseimi, se oli tosi kiva. Muualla Euroopassa se on kai ihan tavallinen koriste.
Ai roikku jouluseimi tamppoonin narussa?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Olen jemmannut muutaman uuden vuoden tinajengän. Jospa sattuis menkat...
*** siis tinakengän
Höpsö minä
Nyt on taas hankala aika. Härkäviikot...
Kun joulukoristeet riisutaan, mitäs tilalle???
Yleensä laitan lapsuudestakin tutun jojon roikkumaan. Vesijumpassakin saa kivasti leikkimielisyyttä ja haastetta kun jojottelee samalla.
Mä en tykkää kun se naru roikkuu, vaan työnnän sisälle tamponin kanssa. Ennen sitä laitan kyllä naruun sellaisen pienen kivan led-valon mitä näkee esim. vetoketjuissa roikkumassa. Niitä on erivärisiäkin, niin voi vaihtaa tunnelman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ripustin sinfoniaorkesterin. Hyvin soi, avarasti ja kuulaasti.
Mutta kaikuuko liikaa?
Solmin sen napakarvoihin, jotka yhdistyy perskarvojen kanssa kulmakarvoihin.
Vanhainkodissa kun oon töissä, ni ei nää huonokuuloset ihan pieniä kulkusia kuule. Laitoin lehmänkellot.