Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
15 kg kahvakuulalla pidän välilihakset pinkeenä
Villahuopa. Pakkasilla kätevä. Jos autolla liikun, on aina jääskrapa ja pysäköintikiekko. Usein kehnoilla keleillä myös hinausköysi.
Puistonpenkki. Kätevä istahtaa välillä.
Puuhelmistä askartelen korut. Mielialan mukaan valitsen värit.
Melko pitkän keskustelun sai sairas provo aikaiseksi!
Tamagotchi. Siellä se piippailee kun kaipaa hoivaa.
Miksei tätä älytöntä ketjua poisteta täältä. Typerin todennäköisesti trolli mitä palstalla on ollut.Ei kai kukaan normaali ihminen laita tamponin jatkeeksi jotain hemmetin lelua.
Mitä ihmettä kirjoitti:
Miksei tätä älytöntä ketjua poisteta täältä. Typerin todennäköisesti trolli mitä palstalla on ollut.Ei kai kukaan normaali ihminen laita tamponin jatkeeksi jotain hemmetin lelua.
Ootko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?
Perämoottorin vetonarun kahva. (Vedä narusta ja nauti kesästä = Evinrude ja Tampax yhteismainos)
Mitä ihmettä kirjoitti:
Samaa mieltä.
Tällaiselle jutulle ja jollekin munsalan puvulle ei naura kukaan muu kuin dementoitunut 57v kuivawittu jostain lieksasta. :D
Poistoon vaan turha paska.
BMW kirjoitti:
Aika typerää
Itse olen hirnunut tätä alusta asti, osallistunut luovalla idealla myös itse.
Mutta tosiaan, kyllä tähän ketjuun on osallistunut muutama mielikuvitukseton tosikkokin 🤭. Sinullakaan ei ole ihan pettämätön huumorintaju.
Mitä ihmettä kirjoitti:
Auts... älä vaan sano tota ääneen missään 😅.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän Haarainen kattokruunu kivasti valaisee pimeässä ja yöuinneilla
Mistä sä vedät siihen piuhat?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas hankala aika. Härkäviikot...
Kun joulukoristeet riisutaan, mitäs tilalle???
No kyllähän nyt jo näkee mämmiroveita kaupassa! Jos on liian heviä, ni ripusta Runebergin torttuja. Niiden aikahan on kans kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on C-kasetti. Täynnä itseäänitettyä joulumusiikkia. Jotkut kipaleet ei ihan alusta...
No arvaa hei jos joku Jake Nyman alkais kesken joululaulun puhumaan päälle! Kyllä ärsyttäis.. sitt kun niitä yrität siististi pyyhkiä pois, ni kuuluu sellanen vingahdus. Vois joku kattoa kakkosella..
Kai sullakin mankka siinä on mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Joku just edellä kyseli, että mikä näissä muka naurattaa! No just tämä 🤣😂🤣🤣.
Mitä ihmettä kirjoitti:
Kun olet noin epävarma siitä, käyttääkö joku leluja tamponin narussa, niin sähän voit kysyä tuosta asiasta vaikka työpaikan taukohuoneessa kaffitunnilla. Varmasti joku sinua ystävällisesti valistaa tässä ongelmassasi.
Karhun kyrpäluu