Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Häissähän se sulhanen kaikkien iloksi hamuaa morsiamen mekon alta sukkanauhan ja sitten ylpeänä esittelee sitä arvon häävieraille ja lopulta viskaa takakäteen onnekkaille poikamiehille pyydystettäväksi :) .
Nyt kaikille häähulluille uusittu versio kyseisestä hääleikistä on tämä tampoonin pyydystäminen ♡
Ikimuistoiset häät ja Onnea!
Sairasta porukka,ei voi muuta sanoa.Hyi,oikeesti,menkoilla edes normi ihminen menee uimaan!!!
Minä laitan aina perunan siihen roikkumaan että jos nälkä iskee. Aika käteväks tullu.
Mä ainakin käytän vaimon vanhoja tamppooneja, kun käyn kylpylässä. Viime aikoina kun on ollut noita pidätysvaikeuksia. Ja pakkoko siellä on sit käydä? Vaimo osti kausikortin, niin ei kai sitä pidä häntä suututtaa jos on ripuli.
Ei voi olla näin yksinkertaisia ihmisiä!!! kiesus...
Ja mitä tamponinnaruun tulee niin kyllä ne koristeet on siinä paljon kivemmat..yritin kerran koristella sidettä mutta ei se glitteri pysyny ees liimalla siinä ja sit mies ihmetteli ku alapää loisti ku discopallo...no mut olihan hieno ees kerran...
P.S älkä käyttäkö pikaliimaa...Erikeepperi pitää ihan hyvin :p
Sählypallo ja joskus sit pingis pallo. Kyllähän ne vähän saattaa pilkistellä stringien tai uikkareiden alta. Ihan huippu oli kun bestiksellä oli kerran uimahallis porkkana, vähäx mummot katto!1!11
Kylläpä täällä on mauton bling bling suosiossa. Minulla tamponin narussa on vain minimalistisen yksinkertainen Chinti and Parkerin kasmir-naru. Värinä on off white. Olen käyttänyt näitä jo vuosia, eivätkä wt:t erota niitä vieläkään koristelemattomasta tamponista. Huvittaa ihan, että tämäkin muoti piti heti vetää överiksi.
Itsehän laitan tamppoonin uinnin ajaksi nenään. Näin on puolet pienempi vaara että nenään menisi ikäväkseni vettä. Joskus olen hinannut tamppoonin narun avulla myös isännän amerikan pick-uppia. Koruja näissä en käytä koska nenässä ollessaan menee ikävästi suuhun. Ovatko muut hinanneet?
Mä käytän kulkusia. Kivasti siinä helisee kävellessä nii kaikki varmasti kiinnittää huomiota. :) suosittelen jos haluutte tamppoonikorullenne huomiota!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:47"]
Itsehän laitan tamppoonin uinnin ajaksi nenään. Näin on puolet pienempi vaara että nenään menisi ikäväkseni vettä. Joskus olen hinannut tamppoonin narun avulla myös isännän amerikan pick-uppia. Koruja näissä en käytä koska nenässä ollessaan menee ikävästi suuhun. Ovatko muut hinanneet?
[/quote]lol
mielummin laitan korun tampooniin kuin hommaan joku ihmeen vagina lävistyksen.
Järvessä uidessa on tapana laittaa koukku ja mato. Hauska tunne ku nappaa kesken pulikoinnin :)
Meidän perheessä jossa on kolme naispuolista on sovittu että ei pidetä samanlaisia koruja. Minulla, äidillä, on lopulllinen päätösvalta kuka käyttää ja mitä korua että ei oltais kaikki samanlaisilla koruilla. Tyttäret tykkäävät bling bling jutuista, minä menen Kalevalakoruilla, joskus sitä kiiltävää. Meillä on myös pienet reiät biksuissa/uimapuvuissa että saa narun näkymään ulkona. Itse käytän arkena alahalkioalushousuja jotta naru saa roikkua vapaasti korujen kera.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:57"]Ei helv... mä pissaan housuun kohta. :DDD
[/quote]
No jollain painoilla sunki varmaan pitäs paikkojas treenata..
Meillä päin seurakunnalta saa näitä koruja neitsy maria ikonin kera
Veikkaan että kaikki teistä valehtelee