Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
481/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin juttu, jota mieheni ehdotti, oli viime kesänä siimaa ja säppi, semmonen johon niitä kalankuvia sai kiinni... haukia tuli kamalasti. Mies arveli että olisko se hajukin houkutteena. Jaloilla piti puristaa tiukasti heti kun nappas. Harjoitellessa meni monta tamponia

Vierailija
482/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt kaikki tamponikorujen ystävät!

Diane von Furstenberrrrgin uusin kokoelma on esimyynnissä. Upeita naisellisia ja ennen kaikkea klassisia koruja tosiharrastajille! 

Bloggaritkin kalpenevat kateudesta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla roikkuu siinä hiirenloukku, niin pysyy pervojen sormet kaukana :D

Vierailija
484/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 08:55"]

Minä käytän tyttäreni Barbie- tai Bratz-nukkea tampoonin asemasta. Niiden tukka on niin imukykyinen ja toisaalta säästyy koristelulta, nukelle voi tarvittaessa vaihtaa vaatteet. Ongelmana pariin otteeseen uimahallilla on ollut se, että joku on luullut minun synnyttävän.

[/quote]

Ihanaa kun joku jaksaa kierrättää :)

Vierailija
485/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:15"]

Onko muilla vastaavia kokemuksia :c Tuntuu, että menkkojen jälkeen kaikki syyt elää katoaa siksi kolmeksi viikoksi. Oon miettiny itsemurhaakin ;(

[/quote]

Kärsit täysin normaalista, tamponikorun jälkeisestä alakulosta, jonka virallinen nimi on "Bling bling blues". 

Muista että elämme elämää, emme menkkoja varten!

Vierailija
486/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo ikinä kuullu, että jokku tunkee tampoonin naruun koristeita! Huh huh.... Jos ei halua siihen kiinnitettävän huomiota, että on menkat nii pitääkö sitä sitte vielä oikee koristella alapäätä, että varmasti ihmiset huomaa?! Ja pelkän narun saa kyllä piiloon uikkarien alle vai onko sun tampooneissa joku extrapitkä naru vai? Voi helevetti oikiasti..... Tämmöstäkö ne ihmiset nykypäivänä miettii? Järjen köyhyyttä

Vierailija
487/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan huippu naurut sain kun luin kommentteja. Laittakaa kauppa kassit roikkumaan niihin

Vierailija
488/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:01"]

Siis ihan huippu naurut sain kun luin kommentteja. Laittakaa kauppa kassit roikkumaan niihin

[/quote]

Joo, mutta mieluummin sitten joku Stockmannin kassi, eikä halvalta näyttävää Siwan kassia. Ajatelkaa sitä vaikutelmaa minkä halvannäköinen kassi jalkojen välissä aiheuttaa.

Vierailija
489/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 09:35"]

Enpä oo ikinä kuullu, että jokku tunkee tampoonin naruun koristeita! Huh huh.... Jos ei halua siihen kiinnitettävän huomiota, että on menkat nii pitääkö sitä sitte vielä oikee koristella alapäätä, että varmasti ihmiset huomaa?! Ja pelkän narun saa kyllä piiloon uikkarien alle vai onko sun tampooneissa joku extrapitkä naru vai? Voi helevetti oikiasti..... Tämmöstäkö ne ihmiset nykypäivänä miettii? Järjen köyhyyttä

[/quote]

Yleensä laitan ihan puuvillaista narua hieman lisää, sillä se tampoonin oma naru on tosiaan lyhyt eikä korut meinaa näkyä karvojen ja paksujen reisien välistä.. Uimahallissa tampooni koruista keskustelu on hyvä "jään murtaja" ja tapaa helposti uusia ihmisiä :)

Vierailija
490/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis omas vai...?

Vierailija
491/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 09:35"]

[/quote]

Uimahallissa tampooni koruista keskustelu on hyvä "jään murtaja" ja tapaa helposti uusia ihmisiä :)

[/quote]

Tämä on totta, mutta koruja ei kannata vaihdella tuntemattomien kanssa. Moni on saanut tamponikorujen vaihdossa satiaiset, täit, kihomadot ja jopa lutikat kotiinsa!

Vierailija
492/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään huumorista ja näinollen mulla roikkuu perämoottorin kännistysnaru kahvoineen! :D 

Vierailija
493/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siinä Jeesuksen kuvaa. Mies tietää olla silloin yhtymättä, koska Raamatun mukaan se on kuukautisten aikaan syntiä.

Vierailija
494/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tottunut jo pitkään käyttään matkapuhelinta, jotta sitten saa lantiopohjanlihakset treeniit sekä pystyn kätevästi vastaan jos joku päättää lähettää viestin ( : Kannatan myöskin tuota eväslinjaa, erityisesti palautuspatukka treenien jälkeen on oiva, ei ainakaan unohdu kun jo on narussa kiinni.

Vierailija
495/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmapallo yleensä,toimii myös kellukkeena samalla.se huono puoli että nostaa välillä jalat kattoa kohti vedessä

Vierailija
496/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Mitä viestittäisi Valintatalon kassi...

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Joo, mutta mieluummin sitten joku Stockmannin kassi, eikä halvalta näyttävää Siwan kassia. Ajatelkaa sitä vaikutelmaa minkä halvannäköinen kassi jalkojen välissä aiheuttaa.

[/quote]

Vierailija
497/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen itse narun jatkeeksi pientä kahvakuulaa, niin tulee treenattua samalla noita lantiopohjanlihaksia ja myös uimatreenin teho kasvaa.

Vierailija
498/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ny ihan kaikkea usko :D

Vierailija
499/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te ootte epähygieenisia, laitatte pilluunne kaikenmailman makaroneja ja koruja, ja tarroja, miten oksettava ajatus, kaikella sitä pitääkin huomioo hakea.

Vierailija
500/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä urheilupullo. Saa kätevästi treenin lomassa siemaistua hartsportit sieltä. Yhdellä ystävälläni on usein termari roikkumassa, kun se haluaa että kahvia on tarjolla, jos niin sanotusti alkaa hammasta kolottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme