Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:25"]
Mulla on kuukupin antennissa aina kahden kilon kahvakuula, koska haluan jumpata pimpinlihaksia samalla kun pidän kuukuppia.
[/quote]
Miten vain kahden kilon? Ootko pitkään treenannut? Mä aloitin neljällä kilolla ja nyt käytän 8 kg tai 12 kg. Taidat olla lihava, tosi usein lihavilla näkee näitä kahden kilon kahvakuulia, vaikka niistä ei oo mitään hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:42"]
Mäpä laitan siihen great lenghts hiustenpidennykset.
[/quote]
Kerran juttelin mun kampaajan kanssa asiasta, niin tämä ehdotti sellaisia hiustupsuja. Heillä oli joku sellainen kymmenen hiustupsun paketti, jossa oli erivärisiä tupsuja (mustia, vaaleita, punertavia, ruskeita, liukuvärjätty) ja eri mallisia, lainetta ja kiharaa ja suoraa. Musta ehdottomasti hauskoin noista tamponoihiustupsuista oli se afrohiustupsu. En raaskinut ostaa tuota pakettia, mutta ehkä jos jouluksi saisi...
Hei, mutta eikö brittilehdEssä ollut joku gallupIhan äskettäin? että 35-vuotiailla se koru ei saa ylettyä polvia pideMmälle? mie en enää uskallA mun lempikorua käyttää..
Minä solmin aina tamponin naruun vara-tamponin. Ihan vaan siltä varalta jos edellinen täyttyy tai toimii huonosti niin on hätävara siinä lähellä.
Aina kun lähen ryyppäämään niin solmin tamponin naruun oksennuspussin. Loppuillasta varsin kätevä taksissa hameen alta vedettävä hätävara.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:51"]
siis onx tää joku yleinen juttu?!??!?!? en oo kellää koskaa nähny mitäää korui siin roiukkuu... en oo itekää ikin laittanu?!?!?!? mitä vittuu oikeesti..... hyi vittu!!!!!
[/quote]
Oot ehkä vähän ulalla nykyajasta. Missä kivikaudella oikein elät?
Minä laitan sen pukuhuoneen kaapin avaimen! Voisin niksi-Pirkkaan lähettää tämän niksin!!
Nauran täällä vedet silmissä tälle keskustelulle, ja voin sanoa, etten kiinnitä tamponin naruun mitään, vaan tungen sen persvakoon :'D
Käytän ainostaan aitoja tamponikoruja. Kultaa, platinaa ja timantteja.
Nimim. Uimahallin kaunein ja rohkein
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:57"]
Minä laitan sen pukuhuoneen kaapin avaimen! Voisin niksi-Pirkkaan lähettää tämän niksin!!
[/quote]
Mä lähetin jo oman niksini, että kun vanhat sukkahousut leikkaa suikaleiksi, niistä voi letittää koruja. Kun käyttää monenvärisiä sukkiksia, tulee tosi nättejä. Ei ole vielä ilmestynyt lehdessä. Odotetaan.
mulla on semmoinen minikokoinen muoviankkakoru, ihan just uimahallikäyttöön. Se on aika hauska, saanut joskus palautetta tuntemattomaltakin. Taisin jostain ulkomailta sen tilata. Niitä tais olla pelastusrenkaitakin.
Mä olen kiinnittänyt naruun kaikilta kolmelta lapseltani saamani ylioppilaan äidin lyyrat. Kyllä kieltämättä saan välillä aika kateellisia katseita osakseni. Mutta se nyt vaan on meidän lahjakkaita akateemikkoja kasvattaneiden äitien osa.
Vaihdevuosissa ollaan ja kohta loppuu menkat. Mahtaako kukaan tietää, voiko tamponia käyttää silti satunnaisesti uimahallikäynneillä? Tuntuu niin alastomalta ja vaatimattomalta ilman narua lyyrineen.
Mä ujutan niihin sekaan rautalankaa ja väännän siitä tuheron eteen erilaisia kolmeulotteisia kuvioita. Joku kirjoittikin, et mieskin huomaa menkat noista koruista, mut vielä kätevämpi on kehittää yhdessä sellainen koodikieli. Sillä voi kertoa, mikä fiilis ja kannattaako yrittää. Meillä koodikielen avain on jääkaapin ovessa ja veisspuukkiseinällä, jos ei muista mikä tarkoitti mitäkin.
Luonnonvesissä kroolatessani olen laittanut tamponin naruun kiinni ongenkoukun ja madon. Aina silloin tällöin uimareissun päätteeksi on saanut paistaa haukea taikka säynävää.
Mä laitoin kerran vesi-ilmapallon uimahalliin, mutta joku niuho valvoja ei päästänyt mua uimaan sen kanssa. Vaikka eihän se ois ulospäin näkynyt muuta kuin kohoumana. Valvojan mukaan lapset ois pelästyneet, jos se ilmapallo ois rikkoontunut. Joku ois ehkä tilannut ambulanssin. Musta se oli hauska idea se vesipallo...
No tietysti posliinisen vulvanaamion. Uusi hittituote jenkeissä. Vain 99,99 $
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:57"]Oon yksityisyrittäjä, niin teetätin sellaisen mittatilausriipukkeen firman logolla.
[/quote]
Mäpäs pistin yhden paremmaksi ja jätin uimahalleihin firman logolla varustettuja koruja. Saa sit ilmaiseksi ottaa.
[/quote]
Messuille oon aatellut viedä, mutta en oikein tiedä. Mahtaakohan olla jo liian yleinen idea. Onkohan messuilla jo tampoonikoruja yhtä paljon kuin kynä- ja karkkitarjoiluja...
[/quote]
On vielä aika harvinainen. Miehet saattaa monesti luulla avaimenperäksi. :D vähän huvittaa kun näkee firman logolla varustetun tampoonikorun heilumassa jonkun miehen avaimissa.. Kerran huomautin asiasta niin ko. mies katsoi oudosti, kuin olisi ensimmäistä kertaa kuullut koko koruista.
Muutenkin näkee miehillä usein tamponikoruja avaimissa. Mutta mikäs siinä jos tykkää :D
[/quote] Toisaalta tuo on ihan ymmärrettävää, itse olen nimittäin joskus käyttänyt ihan vaan avaimenperää tamponikoruna kun oikeat korut ei ole ollut saatavilla...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:57"]Oon yksityisyrittäjä, niin teetätin sellaisen mittatilausriipukkeen firman logolla.
[/quote]
Mäpäs pistin yhden paremmaksi ja jätin uimahalleihin firman logolla varustettuja koruja. Saa sit ilmaiseksi ottaa.
[/quote]
Messuille oon aatellut viedä, mutta en oikein tiedä. Mahtaakohan olla jo liian yleinen idea. Onkohan messuilla jo tampoonikoruja yhtä paljon kuin kynä- ja karkkitarjoiluja...
[/quote]
On vielä aika harvinainen. Miehet saattaa monesti luulla avaimenperäksi. :D vähän huvittaa kun näkee firman logolla varustetun tampoonikorun heilumassa jonkun miehen avaimissa.. Kerran huomautin asiasta niin ko. mies katsoi oudosti, kuin olisi ensimmäistä kertaa kuullut koko koruista.
Muutenkin näkee miehillä usein tamponikoruja avaimissa. Mutta mikäs siinä jos tykkää :D
[/quote] Toisaalta tuo on ihan ymmärrettävää, itse olen nimittäin joskus käyttänyt ihan vaan avaimenperää tamponikoruna kun oikeat korut ei ole ollut saatavilla...
[/quote]
Joo, noi on kyllä hauskoja, mitä näkee joskus tutuillakin, miehillä tamponikoruja avaimissa. Tavallaan jollekin leikkisälle pelimiehelle semmoinen ehkä sopiikin, mutta sitten jos joku 80-vuotias mies kanniskelee tamponikoruja, niin vähän hymyilyttää. Itse en kyllä kehtaa mainita asiasta.
Googletin ohjeet siihen tamponikoruun, joka on amppeli. Ohjeet oli tosi selkeet ja se oli helppo punoa. Siihenhän pitäis laittaa pikku ruukku ja roikkuva amppelikukka esim verenpisara tai jokin juoru kävis. Itse oon kuitenkin kuljettanut siinä mandariinia. Sopii just hyvin ja onpas välipalaa aina mukana. ;)
Mäpä laitan siihen great lenghts hiustenpidennykset.