Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tyttöystävä pettää häntä, kerronko pojalle?

Vierailija
28.02.2014 |

Kyseessä siis teinit (16v), ovat muutaman kuukauden seurustelleet. Kävin kaupungilla asioilla ja huomasin tytön kulkemassa käsikädessä toisen pojan kanssa. Tyttö ei huomannut minua. 

Pitäisikö minun kertoa pojalle, mitä näin? Asiahan ei minulle periaatteessa kuulu, mutta toisaalta harmittaa pojan puolesta niin paljon. Pelkään myös pojan reaktiota. Hän on muutenkin teini-iän myötä usein "nollasta sataan" mielentilassa kotona, joten voi luulla että tahallani haluan sabotoida hänen ihmissuhteitaan ja suuttua minullekin...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiasta tytöltä, kun seuraavan kerran näet hänet. Kahden kesken. Sano vaikka, että taisin nähdä sinut yhtenä päivänä siellä ja siellä. Että oliko se sinun kaverisi siinä mukana. Jotain sellaista. Katso ensin mitä vastaa ja harkitse pojalle puhumista vasta sen jälkeen.

Vierailija
22/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:03"]

AP taas. Minusta se oli sellaista "rakastuneiden" kävelyä, kiinni toisissaan, sormet ristissä jne. En moikannut tyttöä, koska olin sen verran kaukana, eikä tyttö kävellyt vastaan vaan ohi. Kysyin äsken pojalta ohimennen meinasiko hän tänään mennä tytön luokse tai tuleeko tyttö tänne. Sanoi, että tyttö lähti eilen illalla toiselle paikkakunnalle sukulaisten luokse. Joko olen siis nähnyt väärin tai tyttö on valehdellut pojalle. Jätän asian sikseen, enkä sekoita soppaa enempää.

[/quote]

Voithan sanoa pojalle että aijaa, luulit nähneesi tytön kaupungilla, olisiko kävellyt jonkin kaverin kanssa. Poika voi alkaa itse ihmettelemään ja selvittämään asiaa. 

Minun mielestä sinun pitäisi tuoda esiin se että olet tytön nähnyt jonkun seurassa. Asia selviää ajan kanssa joka tapauksessa. Huonoimmassa tapauksessa joku on nähnyt että sinä näet tytön, ja poika saa kuulla ettet ole kertonut asiasta pojalle.  

Tytön kanssa puhuminen taas, ei... Nuorten juttuja, heidän suhde ja itse selvittävät asiat keskenään. Ei siihen väliin kenenkään muun tarvitse mennä selvittelemään, ei tyttö tilivelvollinen ulkopuolisille olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 12:42"]

AP tässä. En erehtynyt tytöstä. Oli kyllä pojan tyttöystävä. Olen hänet tavannut sen verran monta kertaa, että kyllä tunnistan kun kaupungilla näen. Luulen, että ovat vielä yhdessä elleivät ole yön aikana eronneet. Eilen poika nimittäin oli tytön luona käymässä.
Minulla ei ole tytön yhteystietoja ja olisi vähän epäilyttävää pyytää niitä pojalta. En oikein osaa ajatella tilannetta, jossa voisin tytön saada "viattomasti" juttutuokiolle. Kyhnyttävät pojan kanssa niin tiiviisti kyljikkäin täällä ollessa.

[/quote]

Siis... tiedät tytön nimen ja osoitteen, muttet tiedä hänen yhteystietojaan?

[/quote]

Tiedän tytön nimen, mutten osoitetta. Tiedän vain, että poika käy hänen luonaan.

Vierailija
24/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:07"]

Olit niin kaukana ettet voinut tervehtiä, mutta näit, että sormet olivat ristikkäin?

[/quote]

Kuten sanoin, tyttö käveli ohitseni, ei vastaan. Tervehdin tyttöä kun näen hänet poikani seurassa ja tiedän hänen nimensä, mutten koe, että voisin huudella hänen peräänsä kaupungilla. Huikkaaminen toisten ohikulkevien ihmisten "päiden yli" ei olisi ollut luontevaa. 

Vierailija
25/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 12:35"]

Voi ei. Minäkin olen siis pettänyt miestäni! Kävelen useinkin käsikädessä ystävieni kanssa, halailen ja jopa poskipusuja vaihdetaan. Sen lisäksi että olen pettäjä, olen myös lesbo, pedofiili ja eläimiin sekaantuja ;)

[/quote]

Ai että olisi ihan jees jos sun miehes kävelee käsikädessä toisen naisen kanssa?

[/quote]

Tietysti on. On kävellyt ja kävelköön edelleen. Kun pitää kävellessään housunsa jalassa.

On talutellut ystäviään, minun ystäviäni ja jopa siskoani. Kaikki läheisyys ei ole seksuaalista, tuomittavaa, likaista, kiellettyä ja johda suhteeseen/seksiin. Ainakaan meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan