Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 Joulunyytit 2014 <3

28.02.2014 |

Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)

Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..

Kommentit (310)

161/310 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tuon poistamaan... kiukkupäällä ja APRILLI PILA.. ?? miten törkeä sellainen. YÖK.

162/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promint: meillä olisi sitten laskettu samoihin aikoihin :) itsekin jo pohdin, että minkälaisissa merkeissä sitä  ensijoulua viettää.

Nyt vaan alkaa ne piinaviikot, blaah.... Milloin ajattelit testailla? Minä (yritin) tehdä pyhän päätöksen, että vasta palmusunnuntai aamuna. Sinne on vaan tautisen pitkä aika vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIRI: Harmikseen meillä asu suku niin kaukana ja meillä liian pieni kämppä kestimään koko sukua, että oltaisi varmasti eri paikkakunnalla. Mutta saahan sitä tässä aina jo vähä haaveilla miten se joulu menisi ;)

No toitotan itselleni etten vaan pettyisi, ettei kannata liian aikaseen testata. Mutta tosiaan nuo juhlat 12.4 vähän tulevat vastaan tossa. On kaiketi pakko silloin aamulla uskaltaa testaamaan, ois kuitenkin kp 29 ja dpo 12, jos vaikka jo haamujenhaamun saisi :) Kun tosiaan erittäin vaikeata olla juomatta kyseisissä juhlissa ilman raskaus epäilyjä :D Niin hyvä ystäväporukka kuitenkin kyseessä.

Mutta tekeepä jännittäväksi vielä se että molemmat plussattaisi! :) Onko mielestäsi sinulla vielä mitään oireita ollut / onko olo sen mukainen että nyt tärppäsi? :)

ProMint kp 19/??, dpo 2, yk 2

164/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Miisu ja Innu!

Indiana East ja Weebee: kiitoksia tsempeistä :) en voi sanoa muuta kuin huohhhh!! oon kyllä ollut niin pahalla päällä, tai vaan niin pettynyt. Mutta ei mahda mitään. Aion tosiaan lopettaa olemasta aloitteellinen tän jutun suhteen. En jaksa jatkuvasti sitä oloa että painostaisin, kun en halua painostaa. Toisaalta mies on niin mustavalkoinen että kuvittelee että kaikki on hyvin jos ei valita.

Promint: onnea oviksen löydöstä :) nyt peukut pystyssä että onnistuu! Varman parantaa mahdollisuuksia että osuu puuhat oikeaan päivään. Vaikka ei sekään näytä mitään auttavan.. onneksi itsellä on niin selvät oireet ettei tarvii arpoa. On sit myös kiva kun tietää 14 pv etukäteen koska menkat alkaa. Toisaalta mulla on tainnut olla pari kertaa ovis oireet ilman ovista,  ja tullutkin vasta myöhemmin.

Mites muilla, miten paljon teidän ovis ja loppukierron oireet vaihtelee kierroittain? Musta on tosi outoa kun tuntuu että kaikki kierrot on täysin erilaisia!! Ovis tulee kp 10-19, välillä on ihan hurjat limat, välillä just ja just havaittavat. Eilen oli ekas kertaa kevyttä kramppimaista kipua. Välillä luteaalivaiheessa oksettaa, nippailee mahaa, on repäisykipuja,  tissit turpoaa ja on järkyttävän kipeet ja joskus on vaan osa tai ei oo yhtään mitään näistä. Ainoo mikä on pysynyt on se että menkat alkaa 15. päivänä viimeisten limojen jälkeen. Menkatkin saattaa olla niin voimakkaat että tulee tunnissa ohivuotoa tampoonista ja kestää 6 pv tai sitten onkin 3 pv vähemmän. Ja kaikki nää voi olla millaisella yhdistelmällä vaan.

Joo, ovis on varmaan tänään tai sit se oli eilen illalla kun kramppas. 3-4 pv yrityksestä, joten seuraava pino taitaa olla mulle ajankohtainen..

Havu kp 16/30 (24-34)

165/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Eipä mulla muuta kun tänään tipahdin........kyllä KYRSII niin perkeleesti,suoraa sanottuna :/

ANNIINA77

166/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promint: tosiaan sinulla nuo juhlat tulee just siinä vaiheessa, ettei varmasti halua enää alkoholia ottaa, jos minkäänlaisia epäilyjä on ilmassa. Toivotaan kovasti ja kyllähän noilla herkemmillä testeillä sen kuvittelisi jo silloin lauantaina näkyvän?

Tai sitten kotona tyhjennät viinipulllon viemäriin ja täytät sen vastaavalla alkoholittomalla :) tiedän yhden kaverin, joka huijasi meitä ko. tavalla :)

Sen jälkeen kun kirjoitin täällä, ettei mitään ovismerkkejä ollut ilmassa, niin tuli taas kovat alavatsakivut. Mutta muuten ei mitään oireita tai tuntemuksia onnistumisesta ole ilmassa. Saa nähdä mitkä on tuntemukset ensiviikolla.

Havu: Minulla on molemmissa kierroissa nyt pillereiden jälkeen ollut samanlaiset oireet alavatsan kovistakin kivuista ja hieman rinnat on olleet turvoksissa. Mutta tosiaan vasta kaksi yrityskuukautta tässä eletty. Mutta näin minä olen ymmärtänyt, että sekä ovis, menkka että raskaus oireet voi vaihdella paljonkin samalla naisella?

167/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiana Eastin tavoin karmeassa flunssassa, vauvat tyyliin viimeisenä mielessä vaikka dpo:ita laskenkin.... Hirmuset menkkakivut ollu jo monta päivää, jos vanhoja kiertoja katselee niin menkat alkais ensi tiistaina vasta.. Voihan se kyllä olla että aikaisemminkin alkavat enkä sitä ollenkaan pistäisi pahaksi niin pääsisi varsinaiseen yritykseen! :) Testaan kyllä varmaan ennen ensi viikkoa, ihan vaan että pääsisin aloittamaan Tammikuisten ketjua :D Johan tässä on jo tylsää ollutkin kun ei ole päässyt päivittelemään ;)

Plussatuulosia teille <3

168/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume on niin valtava, että testasin jo tänään, malttamaton kun olen. Kierrossa siis kp29/28-30 menossa. Negaa näytti. Pieni toivo edelleen on.. Kierto yleensä suunnilleen samanpituinen ollut (yksi kierto venyi muutama kuukausi sitten kp 34 asti, mutta silloin erityisen paljon oli stressiä, laitoin sen piikkiin)  ja oireet ennen menkkoja tyypillisesti rintojen arkuutta, turvotusta joka puolella, väsymystä ja molemmin puolin alavatsalla kramppeja. Nyt ei mitään edellämainituista oireista.. Olen ollut jotenkin tavallista äksympi ja nyt noita alavatsakramppeja (tosi voimakkaita ja yksittäisiä) vain oikealla puolella. Eilen aivastin ja tuntui, että jalat menevät alta kun kipu repäisi niin voimakkaasti (onko muilla ollut tällaista?). Tästä kuvittelemisesta tulee kyllä hulluksi! Ihan varmaan taas saa pettyä, joka kuukausi itkun kera on miehelle kerrottu että ei tälläkään kerralla.. Pidetään peukkuja!

169/310 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti kaikille plussanneille. :)

Havu: Mulla ainakin vaihtelee ihan joka kierrossa nuo oireet. Ainoa mikä pysyy vakiona on päivä ku kuukautiset alkaa ja oviskivut ja limat. Tunnistan oviksen kyllä satavarmana kun kivut on aika mahtavat. Ja limat :/ Mutta siitä oviksesta siihen kun täti kaaraa kylään, niin oireita on jos jonkinmoisia. Välillä kaikki mahollinen ja välillä ei mitään. 

Tässä kierrossa ei oo oviksen jälkeen ollu oikein mitään oireita. Ainoa oire (oire mitä ei oo ennen ollu) on kummallinen poltto alavatsassa. Alan jo epäillä jotain tulehdusta. :/ Jotenkin taas luovuttanut että tästä kierrosta tärppäis. Mutta viikko tasan pitäs jaksaa vielä ootella. 

Nioliina kp25/31 yk2

Vierailija
170/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi! Täällä edelleen menkkoja odotellaan.. Eilen testasin negan taas. Ehkä tää vuodottomuus johtuu vaan kaikesta stressistä jne.. Raskaana tässä kuitenkaan tuskin ollaan. Plussatuulia muille ja tsempit uuteen kiertoon siirtyville! :-) sekä tietysti myös onnea jo plussaneille!!

-emilllia kp 35/28-29

171/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikki!

Ikävä lukea tippumisista, tsempit kaikille!

Innu84: Mulla oli viime kierrossa välillä pahoja repäisykipuja ja muutaman kerran kramppasi alamaha, muutenki koko loppukierto oli aivan ihmeellinen olo. Jotenki tuntu koko ajan että olis tärpänny, mutta jos siellä jotain oliki niin se ei mukana pysyny. :(

Tässä kierrossa ei oviksen jälkeen oireita oikein ole vielä ollu, paitsi tänään hieman etovaa oloa ja tissit ollu vähän arat muutamana päivänä. Voi johtua tietty jostain muustaki, kun oviksesta vasta niin vähän aikaa.. Oviksen aikaan kipuilua oli vasemmalla puolella alamahaa, joten luulisin munasolun irronneen sieltä puolelta. Onko muilla sellasta "oiretta" tai mikähän lie onkaan, että ihan nännin keskusta on valkoinen ja muuten nänni on tumma? (aivan ku ois paleltunu) :D ei ole siis koko aikaa, vaan aina välillä. Mulla muutenki nännit on tummunu tässä n. vuoden sisällä ihmeellisesti :D

Niin ja miten te laskette dpo:n. Ovispäivä -1 vai 0? Molempia laskutapoja kuulostaa olevan, mutta kumpi on se oikea? En ole ennen sitä pitäny niin tärkeänä tietää, mutta nyt on jotenki alkanu enemmän kiinnostamaan.. :D

Ainiin! Onhan mulla lämmöt ollu vähän koholla oviksen jälkeen (normaali 36.2-36.4) 36.6-36.9, en ole mitannu joka päivä eikä ole mitään aamulämpöjä mutta satunnaisesti mitattuna.

Tänään kp 24/30-31 dpo 6 tai 7 yk 7

172/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näättekö te tän saman? http://aijaa.com/X0plqG

Miiisu kp35/?? Yk: 6

Luonnossa on kyllä punertava, ei meinaa ite uskoa 8kk yrittämisen jälkeen, ku ennen ei oo ollu MITÄÄN!

173/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisu: Kyllä se haalealta plussaviivalta näyttää :D

Itsellä menossa myös jännittävät päivät. Kuukautisia odotellaan saapuvaksi. Eilen malttamattomana tein jo testin, joka näytti negatiivista. Pieni toivo kuitenkin vielä on. :)

IidaMatilda kp30/28-31 

174/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki... Minäkin tipahdin kyydistä. :( 

Maanantaina alkoi menkat. Yritykset osui juuri oikeaan kohtaan kuusta. Luteaalivaihe jäi 11 päiväiseksi ja kierto kokonaisuudessa 29 päiväiseksi. Uutta yritystä vaan sitten tammikuisissa.

Jonsteri kp 4/~32 yk 2,5v. km:t 08/2013 ja 12/2013

175/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti plussanneille! Ja pahoittelut tippuneille :(

Weebee, mulla on kans tuota, että kohtu tuntuu ikään kuin kylmälle. Kun se mulla  alkoi, niin munasarjasta löytyi toiminnallinen kysta. Kystan puhjettua edelleen tuota kylmäämistä on ollut ja varsinkin ovisaikaan. Mulla se kylmä säteilee välillä myös reisiin. Kerran olen käynyt gynellä kystan puhkeamisen jälkeen eikä se ainakaan mitään vikaakaan löytänyt. Ajattelin kyllä käydä uudelleen gynellä jos raskaus ei ota lähteäkseen aluilleen.

Täälä siis meneillään ovisaika (limoista ja kivuista päätellen) ja kovasti sitä on yritetty hyödyntää sairaudesta huolimatta. Kova flunssa on siis päällä ja se vähän varjostaa yritystä. Epäilyttää, että voiko sitä kipeänä tulla raskaaksi. Panadolia ja nenäsuihkeita oon joutunut käyttää, vaikka olen yrittänyt olla maltillinen niiden kanssa.

Relight kp 16/31 yk2

176/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuu edelleen ne kovat menkkakivut:/ Osaatteko sanoa mitä lääkettä saisin ottaa (buranaa en uskalla jos satunkin olemaan raskaana, kun sitä ei saa silloin syödä), ja olen allerginen paracetamolille eli en saa syödä panadolia..

Miiisu

177/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, meinasin että pidetään vauvanteko tauko mutta mies ei haluakkaan mitään taukoja pitää :D Hänellä on kuume iskenyt vahvana. Ei ole vielä tammivauvaryhmää mutta pitäskö perustaa :D

178/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 2 viikkoa on ollut aika kuumeista keskustelupalstojen lukemista. Maanantaina nega, muutama päivä ennen menkkoja. Tänä aamuna hailakka plussa. Jotenkin vain tiesin sen. Ja vähäisten oireiden vuoksi (joita tosin kirjasin ylös paljon joka päivä) asia vahvistui. Aion tehdä vielä kolmannen testin loppuviikosta. Toivottavasti tyyppi pysyy matkassa mukana! Plussatuulia muillekin, se tapahtuu jos niin on tarkoitettu ja kun sitä vähiten odottaa. 

179/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tulla tänne. Mulla on siis 14pv yrityksen alkuun. Ovis joulukuulle on tänään tai eilen, mutta mies ei halunnutkaan joulukuun vauvaa... Ihan valtava pettymys! Tosi outoa muuten, ovislimaa on tullut 4 päivänä jo, tänään eniten. Toissapäivänä kramppasi nivunen ja eilen + tänään vähän poltellut oikeaa puolta. Oisko se sit eilen ollut? Mulla ei ennen oo ollut kipuja, tietääkö muut missä vaiheessa "kuuluisi" kipuja olla?

Esikoista yritetään, 28 ja 30v pariskunta. Kierto on ihan mitä sattuu, ja oireet oviksesta menkkojen loppuun vaihtelee ihan totaalisesti. oviksen onneksi aina bongaan jo paria päivää etukäteen. Ollaan siis tjottailtu/menty varmoilla päivillä elokuusta. Nyt ois tarkoitus oikeasti oikeasti yrittää, katsotaan uskalletaanko. 3 kertaa touhuiltu tärppipäivinä tähän mennessä, mutta ilman tulosta :(  kiukuissani menin lukemaan pieleen menneistä synnytyksistä, jos helpottaisi vauva kuume ja kiukku laantuisi. No eipä auttanut muuten kuin että pelottaa synnyttäminen entistä enemmän. huoh...! Luulin että vauvaa oltaisiin alettu yrittämään n. 5-6 vuotta sitten, kohta pari vuotta ollut jo ihan tuskaa... No jospa tää tästä nyt!

Havu kp -14/24-34 yk 4

180/310 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mitäs tää kone sekoilee? Päätin siis siirtyä suosiolla tammikuisiin.

paljon tsemppiä, onnea ja plussia kaikille <3