<3 Joulunyytit 2014 <3
Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)
Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..
Kommentit (310)
Onnea Jennaf! Paljon tarrasukkia matkaan mukaan!
Ja tervetuloa mukaan Silkkii. Kälyllänikin tuo sama syndrooma on ja hän vajaa viikko sitten esikoisensa synnytti. Onnea kovasti sinullekin pikkukakkosen yrittämisessä.
ON: pakko oli tulla tänne marmattamaan, kun suorastaan suutuin itselleni. Ovulaatiosta seitsemän päivää ja mieli kuvittelee kaikenlaisia oireita! Kuumottaa kovasti poskia, hengästyttää portaissa ja jos ei säännöllisesti syö niin kuvottamaan rupeaa. Myös repäisykipuja ylösnoustessa ruvennut tulemaan. Ja välillä niin varma olo siitä, että kyllä siellä nyt joku matkassa on. Ja kuitenkin kun sitä yrittäisi olla stressaamatta ja miettimättä, niin ei. Kyllä tämä pienen ihmisen mieli on ihmeellinen ja raivostuttava. Vielä olisi viikko odotusta. Piinaviikkoa todellakin. :)
Sunnuntaita!
Viimisiä piinapäiviä viiään. Jännittää siksikki että viime kuussa menkat alko kp26 vaikka ylhensä se on tasan ja kellonlyömälheen 28. Ei vuotele mithän, alavattassa on tuntemuksia niinko keskellä alavattaa, ei satu. Ei siis normaalia vihlovaa menkkakipua munasarjojen kohilla.
Selälhän ei voi nukkua ko puutuu..
Rinnat kertoo välillä että kulukevat mukana, mutta ei sitte ihimeempiä.
Eilen vähän huippas ja tänä aamuna hammasharja ei halunnu minun suuhun... kahvi kylläki ihan normaalisti.
Näin kovasti olin heti omanapanen ja juossa pittää ko pikku-kolomonen jo herrää päiväunilta :D
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, erityisesti piinailijoille!!!!
Noita 26/28
Moro kaikille! Ja onnittelut plussanneille :)
Täällä eletään kp 25/28. Eilen olin viihteellä ja ennen lähtöä tein testin varmuuden vuoksi, tyylipuhdas nega.
Melko varmaa siis että tänä vuonna ei meille vielä vaavia synny.. Tässä kierrossa muuten mieli ollut levollisempi, enkä oo kotona ollu ihan monsteri! Ehkä hormonit tasottunu nyt kun pillereiden lopettamisesta jo aikaa kulunut.
Täytyy tässä keskittyä nyt omaan hyvinvointiin ja pudottaa painoa jokunen kilo. Ehkä ens kierrolle ovistikut apuun..
Tsempit kaikille jännäilyyn! :)
Täällä taukoa yrityksestä tää kiero. Hyvin menee jotta kp 33/29 menossa. Varmaan täti myöhässä vaan laihtumisen takia eikös :)
Heippa!
Täällä vihdoin selvitty mononukleoosista! :) Ihmetyksekseni tein tänään positiivisen ovulaatiotestin, joten nyt peukut pystyyn, että tärppää :) tosin mun kierto menee nyt aika pitkäksi.. tyyliin 37 päivää.. voiko raskautuminen pitkästä kierrosta huolimatta olla mahdollista? Aurinkoista viikkoa kaikille kuumeilijoille!! :)
Kp 25/ ? yk1
Hei! Mukaan tulen taas jännämään nää piinaviikot. Olin jonkin aikaa mukana marraskuisissa. Mielestäni bongailin oviksen tosi hyvin. Oletan, että se oli keskiviikkona. Nyt kp 25/32/45 yk6 4dpo?
En yleensä oo näin varma oviksesta, mutta nyt tuntu, että kaikki kohdallaan. Ovislimat jatku monta päivää ja loppu keskiviikkona ku seinään. Ma-Ke tykytteli oikeaa munasarjaa. Tämähän tarkottais sitä, että tää kierto ei venyis ku 34-35 päiväseksi, mikä ois erittäin loistavaa! Meinaa alkaa kyrsiä nuo 45 päivän odottelut!
Olo on erittäin toiveikas ja jotenki on ihan sellanen olo, että nyt tärppää. Tekis jo mieli nyt pissiä tikkuun, vaikka ei oo mitään mahista vielä viikkoon, että mitään näkyin. Tulee kyllä PIINAviikko!
Onnea kaikille yritykseen!
Muoks edelliseen! 25/32-45.. tuli yks kauttamerkki liikaa :)
Hellurei kumppanit!
Useammalla vissiin piinaviikot/päivät käsillä. Ihanaa jos mahollisimman moni näin kevään kunniaksi sais plussattua! :)
Täällä on tunteet hieman pinnassa, kun perjantaina kullan kanssa edettiin suhteessa kihlautumiseen <3 ollaan kyllä juteltu aiheesta jo sen puolisen vuotta mutta nyt se päivä todella koitti! :)
Muuten omaan napaan sen verran että piinaviikko täälläkin meneillään ja tuntuu ettei päivät etene yhtään. Ens pe luultavimmin olis testipäivä jos ei menkat ala siihen mennessä. Tissit tuntuu päivä päivältä raskaammilta, lämmöt ollu koholla nyt päivittäin, oon nyt joka päivä mittaillu pitkin päivää niin lämmöt 36.8-37.1 välillä. Tänään on alamahassa tuntunu vähän menkkamaista kipuilua. Odotettavissa siis voi olla kumpi tulos vaan..
Tänään kp 27/30-32 dpo 9-10 yk 7
Toivetta täynnä: Oispa hieno kihlajaislahja jos tärppäis teillä :)
Mittasin just lämmön ja mulla on alilämpöä??
En jaksa silti lannistua, koska sehän pitäs olla aamulämpö, joka merkkaa..
Muita oireita on kyllä sitte ollu mm. rinnat ja nännit kipeänä, vatsassa juilii. Tänään alko uudestaan tuollanen runsaampi valkovuoto neljän päivän kuivan kauden jälkeen. (Ovis siis ehkä ke) Sillon kohdunnapukka tuntu pehmeältä ja nyt on ollut kovana ja korkealla..
Oon kuullu, että jos raskautuu, niin valkovuoto voi jatkua runsahkona.. onkohan siinä ollenkaan kuivaa kautta välissä? Ihanaa taas tää kropan ylikyttäys! Joka kuukausi lupaan itelleni, että en harrasta tätä, mutta aina ku piinaviikot alkaa, niin menee ihan yli tää homma.
MUKAVAA ALAKANUTTA VIIKKOA! :D
Oma napa taas kirjottaa kiireessä. Toki luen teän kaikkien tekstit tarkkaan..
ONNEA kihlautumisen johdosta Toivetta Täynnä!!!
Tänhän on semmonen olo että täti tullee...karkinhimo on valtaisa ja matalapainetta pukkaa. Menkkakipuja ei ole, eikä liiemmin tissit tunnu. Ei lämmöt koholla.
Kyllä son rättikauppaan lähtö.
Kärty noita kp27/28
Pakko vissii alkaa testailla. Huih... kp34/29.
Paljon Onnea kihlautumisesta Toivetta Täynnä!! Maailman paras kihlajaislahja olisi plussaus, pidetään peukkuja! <3 mulla edessä vielä piinalliset 2 viikkoa, ennenkuin voi testata tärppäsikö.. Toivottavasti meistä mahdollisimman moni saisi plussat tän kuun aikana! :) Jos mulla nyt tärppäisi, niin la olisi joskus 28.12.. Siinä miettii jo, että meneekö Tammikuun vauvaksi ;D Jos veljeensä tulee, niin sit varmaan syntyy 2 viikkoa ennen laskettua-aikaa.. äh, on tää niin jännää! ei millään malttaisi odottaa, miten käy :) Onko kellään muulla tällä hetkellä 1,5 v. uhmaikäistä lasta? Välillä tuntuu, että kaikesta taistellaan ja kiukutellaan.. Äidin kullanmuru aiheuttaa välillä harmaitahiuksia ja hermot on koetuksella.. :D Tietääkö kukaan ´kuinka kauan tätä ihanaa uhmaa on luvassa? :D Mukavaa päivää kaikille!!
kp 26/37? yk 1
Heipä hei!
Piinaviikot ja oireiden kyttäilyt meneillään. (Oikeasti ei mitään oireita voi olla, oviksesta 3-4 päivää!) Oli muuten hauska sattuma tuossa, kun sairastin kovan flunssan just ennen ovista, niin huomasin iloitsevani kirkkaasta limasta räkäpaperissa! Hetki kesti ennenkuin tajusin, että väärä pää!!! Huh huh, on tämä aikamoista.
Subflower80, testaa jo! Kuinka oot malttanut olla testaamatta noin kauan?! :)
Tsemppiä ja plussia kaikille tasapuolisesti!
Relight kp20/31 yk2 (esikoisen yritystä 10/2012 lähtien)
SUBFLOWER80: Nohnoh? Kuin kävi? :D ja tosiaan, miten oot malttan noin pitkään olla testaamatta :)
Täällä pitäisi jaksaa vielä launtaihin odottaa, jotta voi edes miettiä että testissä mitään näkyisi. Lääkäri soittelee keskiviikkona kaikista testituloksista, joten sekin jännittää. Kolme yötä olen nähnyt nyt niin omituisia unia,viime yönä mm. että vatsaa nipisteli armottomasti, mutta aamulenkillä mietin että olikohan se unta, vai nipistelikö minua eilen mahasta :) sekavia oloja ja turvotusta, toivottavasti ne menkat sitten alkavat heti su-ma ettei tarvisi enempää jännätä jos ei ole tärpänny tällä kertaa :/ Jostain syystä tänään vaan on ollut semmoinen olo, että joku on matkassa mukana, vaikkei edes mitään kiinnitysvuotoja ole tullut tai ollut.. Mutta ei kai niitä kaikille ilmestykkään. Näin olen lukenut.
Liian jännittävää! :D
Ja onnea myös tuoreelle kihlaparille!
PROMINT kp24/30, dpo 7-8 ja yk 2
Kiitokset onnitteluista! Olispa kyllä tosiaanki maailman paras kihlajaislahja jos se plussa loppuviikosta testiin tulis. Kuumeilua ei ainakaan yhtään helpommaksi tee se, että tällä hetkellä oon lapsenvahtina suloselle vuosikkaalle siskonpojalle. Eikä se että toisella siskolla on 5kk ikäinen vauva ja lisänä vielä se että kahelle sisarukselle on tässä kesän aikana tulossa lisää vauvoja! Olin niin kateellinen molemmille kun kuulin että vauvat on tulossa, kun samaan aikaan ite alotteli uutta tärpitöntä kierrosta.. Toki oon onnellinen kaikkien puolesta, mutta kyllä sitä alkaa jo pikkuhiljaa ootella että tälläki suunnalla jotain tapahtuis :D
Kp 28/30-32 dpo 10-11 yk 7
No testaamatta on hyvinkin ollut sen takia, että on tullut lähestulkoon väisteltyä mieatä kaikki hedelmälliset päivät kuluneessa kierrossa. Joten tottakai olen sitä mieltä että menkat piti alkaa. Todellakin.
No sitten nyt kun niitä eikuulukaan, niinväkisinhän se toivonhippu pään uumenissa jo rakentaa vaucahuuruisia kuvitelmia ihmehedelmöittymisestä... juu. No kirkas nega testattu.
Vähänhän tämä alkaa kirrata päänuppia, kun nyt olis niin nappi aika alkaa kunnon yritys. Mutta täti hyvä voisi suvaita saapua pohjustamaan sen yrityksen nyt!
Varsin hyvin avauduttu kera kirjoitusvirheiden. Kiitos ja anteeksi :)
subflower, voi harmi! Kovasti lupaavalta vaan vaikutti menkojen pois jäänti. Toivottavasti täti tulisi kylään ja pääsisitte uuteen yrityskiertoon. Tsemppiä! :-)
Onhan tässä vielä sellainen vaihtoehto, että ovis olikin tässä kierrossa myöhässä. About 4-5 päivää. Siloin tuntui tosi tujut kivut joita ajattelin olevan keltarauhasen aiheuttamaa... mutta jospa se olikin ovis... koska muutoin otin kyllä tosi rennon huolimattomasti kaikki kropan syynäilyt tällä kertaa. Sehän meinais sitä että menkat pitäs olla tiedossa viimeistään parin päivän sisällä. Ja jos ei niin eihän se vielä testissälään näkyis.... toiveajattelun helmiä taas tämä :);)
niin ja yrityskerta on sitten jotakuinkin neljäs :)