Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 Joulunyytit 2014 <3

28.02.2014 |

Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)

Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..

Kommentit (310)

241/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tipuin tammikuisiin 5 päivää sitten.

242/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti plussanneille! Subflowerille ja muillekkin tippuneille tsemppiä uuteen kiertoon!                                 Itsellä menossa kp23 ja ovis melko varmasti oli kp17, että viikon verran pitäis vielä jännätä. Ovis tuli kyllä hyvin hyödynnetyksi eli talletuksia tehtiin kp12, 13, 15, 16, 17 ja 19! Luulis tärppäävän  ;)                          Tuntemuksia ei kyllä oo tällä kertaa yhtään! Jospa oireettomuus olisi oire :)                                                                      Relight

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämä nyt hauskasti asetteli tekstit... Noh, pointti varmasti tuli selväksi :)

244/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan sekavaa.. Tänään kp 28/28. Ei menkkoja.. edelliset alkoi jo kp 27 joten en ole ihan varma oonko laskenu oikein. Mutta vaikka kuinka päiviä oon pyörittäny niin tuohon lopputulokseen oon päätyny. Libressen kuukautiskalenterin mukaan nyt olisikin jo kp 30/28. Ei pysy perässä.. ! :D

Testiä en tee, viikonloppuna kun viihteellä kävin niin tein sen puhtaan negan (päiväpissasta) mutta kumminkin.. 

Jotenkin olotila on sellainen että huomenaamuna ne alkaa.. Ärsyttävää jos kierrot rupeaa hankaliksi ! :( 

245/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja pahoittelut pudonneille <3

Mulla alkaa nyt kp 26/25. Meneeköhä nyt kiertoki sekasi.. se enää puuttuis. Tai jos sittenkin?? Mut ku nuo PMS oireet on olleet niin tavanomaiset, ainakin psyyken puolella. Nähtäväksi jää.. jos nyt ei menkat ala niin kai sitä viikonloppuna vois testata?

246/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIrppasella ja Blackpanterilla on jännät päivät :) peukut pystyyn, että sieltä plussa tulisi. Tsempit pudonneille uuteen kiertoon.

Tiistaina tuli lima klöntti, hetihän se piti tulkita kiinnittymiseksi ;) Vielä odottelen ensi tortaille testaamista, joka olisi sitten kp 29/26-29. Toivottavasti pääsisi testaamaan eikä kuukautiset yllätä ennen sitä. Tässä kierrossa ollut aika rauhallisen odottava olo. Saa nähdä voiko sanoa samaa enään viikonlopun jälkeen.  

247/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiks, mullakin tuli eilen limaklöntti ja tulkitsen sen myös mahdolliseksi kiinnittymiseksi. Varovaisen odottavaisin mielin.

Relight kp24/31 yk2 tällä erää, esikoisen kokonaisyritystä 10/2012 alkaen

248/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille, tsemppiä pudonneille uuteen yritykseen ja pitkiä hermoja meille piinaviikkoja eleleville!

On: huomenna tulee 4 viikkoa keskenmenosta, vuotohan kesti vajaan viikon ja muutenkin tuntuu, että keho on palautunut ns. normaalitilaan. Ovulaatiota en tikuttanut,mikä oli ehkä virhe, koska nyt ei ole mitään tietoa missä kohdin kiertoa mennään. Alkuviikosta olin tuntevinani ovisoireita, mikä tarkoittaisi että kierto olis noin 40 päivää tässä kuussa, normaalin 32 sijaan. Toisaalta taas toissapäivänä tuli tuollainen muutaman muunkin mainitsema limaklöntti, joka ois tietty omalla kohdallani voinut liittyä ovikseen, tai sitten ei. Plääh, inhottavaa tää epätietoisuus, ei ole siis tietoa koska menkkojen tulisi alkaa, ehkä viikon tai ehkä kahden päästä. Pääasia olis, ettei kierto venyis ihan hirmu pitkäks. Tai no paras vaihtoehtohan olis ettei alkaisi ollenkaan ;) no mutta siihen taitaa olla aika pienet mahdollisuudet, kun ovulaatiostakaaan ei ole tarkkaa tietoa, eihän sitä edes välttämättä tullut tässä kierrossa ollenkaan.

Lilanne 27/?? yk 3

249/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii, olin sitte jostain syystä laskenu mun kierron päin honkia. Ehkä vahingossa viime menkojen loppupäivästä? Eilen olikin jo kp 32 ja tänään tuli täti. Kierto siis sekaisin :( siirryn tammikuun ketjuun. Mutta onni tässä on se, että laskin noin väärin: muuten oisin turhaan jännänny ja intoillu ja testaillu ja pettyny... Joo, tsemppiä teille muille :)

250/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jo kirjoittelinkin tästä epätietoisuudesta ovulaation suhteen. No tilailin eilen netistä ovulaatiotestejä seuraavaa kiertoa varten, mutta testailinpa huvikseni yhden äsken, kun vaivoin sain säälittävän määrän pissaa tulemaan testausta varten. Ja samanlainen viiva tuli kuin kontrolliviiva. Eli olisko ovulaatio sittenkin vasta tulossa vai sekoileekohan mun kroppa? Mitä luulisitte te enemmän ovulaatiotestejä käyttäneet? Itse en siis ole koskaan aiemmin ovulaatiota testaillut, joten en tiedä viivojen tummuudesta yms. mitään..

Lilanne

Vierailija
251/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LILANNE: Jos kontrolli ja testiviiva on saman sävyiset on ovulaatio odotettavissa 24-48h päästä testin tekemisestä :) Eli nyt pupuilemaan :)

Täällä on TODELLA jännää! Keskiviikkona oli heti aamusta kylmiä väreitä kun huonon olon tunteita kulki läpi kropan, koko päivän öklötti ja tuntui kuin alkaisi oksennustauti..Oksennusta ei kuitenkaan tullut. Eilen oli hyvä olo, mutta ihan illalla vessassa käydessä jäi ensin vähän rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä ja toisen kerran ihan kunnolla, ehdin jo miehelle sanoa että taitaakii menkat tulla jo nyt, kun se kierto tosiaan sekaisin on ollut. Ei kuitenkaan ole IKINÄ menkat liian ajoissa alkanu, aina jääneet kokonaan tulematta jos häikkää on ollut..

Nooh, nyt ei ole verta eikä vuotoa tullut tänään. Ihan jos pyyhkii ja ns tutkailee saattaa pari tippaa olla jonkin väristä vessassa käydessä. Anteeksi tämä sävyjen selitys! Eikä ole minkäänlaisia menkkakipuja mahassa.

Ja ehkä myös aamulla sängystä noustessa oli repäisykipu mahassa, en ole aivan varma. Tuntui alamahassa niin että piti ihan au ääneen sanoa :) Ja nyt väsyttää jo heti päivällä niin ettei meinaa silmät auki pysyä.

Huomenna pakko tehä testi, onneksi on noita herkkiä kaapissa ja kovasti niiiiin kovati toivon että edes haalea plussa tulisi.

MUTTA jos tuo eilinen oli vasta kiinnitysvuotoa (oli dpo 8-9) niin voiko näkyä jo huomenna testissä? Kaksi pv jälkeen...

Täällä niin jännätään!

Promint kp28, dpo 10-11, yk 2

252/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi jälleen.. Mä hyppäänkin sitten tuonne tammikuisiin.. :( Kierto oli harvinaisen pitkä, 37pv.. No nyt vaan uusia yrityksiä kohti, se olis nyt yk10. Onnea plussalle ja tsemppiä kovasti muille! 

253/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkaus edelliseen.. Onnittelut piti mennä plussanneille! :)

254/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilanne, samanlaista odottelua täälläkin, keskenmenon jälkeisiä kuukautisia nimittäin... itse olin tunnistavinani oviksen tuossa eilen?! En ole kyllä yhtään varma kun oviskivut ei olleet niin voimakkaat kuin ennen keskenmenoa. Normaalisti olen siis täysin lamaantunut ja hammasta puren ja itkua väännän kun koskee niin selkään ja kylkiin ja mahaan, nyt oli suht lievää kipuilua, mutta kuitenkin samantyylistä. Eli ainakin jotain ovikseen viittaavaa... no, parin viikon päästä pitäis selvitä... silloin viimeistään joko menkat tai plussa, kiitos! Pää kestä enempää tätä odottelua.

255/310 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lipsahti karkuun, Promintille piti vielä kommentoida että mulla meni kiinnittymisvuodosta se 3-4 päivää plussatestiin, mutta olettaisin että sillä vuodollakin menee aikansa että tulee ulos :)

Ja tajusin just et jos mun ovis oli oikeesti eilen mun oikee ryhmä taitaa olla tammikuu, mutta ehkä se ei haittaa :)

Vierailija
256/310 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä tipahettiin niin että oikein sattu :( Aamulla tein herkäntestin, negan sain ja nyt kirkasta punasta verta...eli kaipa nämä on nyt kuitenkin menkat, tosin mitään menkkakipuja ei ole. Huoh, nyt kyllä olin niiin varma jo tärpistä, mutta kai nuo kaikki on vaan sitä oman pään kuvitelmaa :D

Noh ei auta muu kuin jatkaa, ja kuten aikasemmin sanoin, itsekkin olen tammikuun lapsi ;)

Onnea vielä teille ketkä jännitätte joulunyyttiä <3!

257/310 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promint, pahoittelut! Jaksuja uuteen kiertoon niin kuin kaikille muillekin tippuneille. Tuntuukin, että täälä on aikamoinen kato käynyt :/ Sitten on paljon näitä, jotka eivät ole ilmoitelleet itsestään ja varmaan testaaminen on ollut jo ajankohtaista. Olisi mukava kuulla, mitä teille kuuluu?

Itse vielä jännäilen ensi viikkoon. Eilen illalla alkoi sellainen pieni menkkamainen juiliminen, joka on jatkunut tänään. Tiedä sitten, mitä se meinaa.

Relight kp 25/31 esikoisen yritystä 10/2012 alkaen...

258/310 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tippuneille! Plussanneita ei kauheasti taida olla, tosin en ketjua kovin pitkälle selannut..

Täällä roikutaan edelleen, menkat ny pari päivää myöhässä (säännölliset olleet) mutta testannu olen negaa edelleen. Tänään tein testin jonka herkkyys oli 12,5 joten eiköhän se siinä jo olis näkyny jos jotaki elämää tuolla olis. 

Täytyy vaan henkisesti varautua että pian tiputaan ja kovaa! Toivon todellakin että kierrot ei menis ny ihan sekaviksi kun ollut kivan säännölliset.. Voikohan se vaikuttaa kierron pituuteen kun edelliset vuodot kesti 7vrk!? Yleensä ku on ollu sen 3-5päivää.. 

Nautitaan ny ainakin kivoista säistä! 

30/27-28 yk 4

259/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Minusta ei nyt ole juurikaan kuulunut, sillä vielä viimeinen piinaviikko on edessä, ennen kuin voi r-testiä tehdä. Ilmoittelen, miten kävi :) onko täällä ketään uutta plussannutta? :) Mukavaa viikkoa kaikille!

260/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiertopäivä 28/31-33, olo varovaisen positiivinen. Valkkista tulee koko ajan mut muita oireira ei kovin ole. Paitsi viime raskaudesta tuttu särky jos on kova pissahätä. Olen työmatkalla eikä testejä ole mukana, kohta ehkä jo näkyis. Yksi ovistesti oli repun pohjalla ja siihen tuli melko vahva viiva. Ei yhtä haalea kuin nega mut ei nyt plussakaan... Huuuu, jännittää! Toivottavasti meille kaikille "extralimaklöntin" huomanneille tupsahtaisi plussaa! Ja muillekin jännääjille tietty kans. Tsemppiä myös tammikuun ketjuun siirtyneille!!