Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 Joulunyytit 2014 <3

28.02.2014 |

Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)

Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..

Kommentit (310)

221/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä toiveita olla! Odottavan aika vaan on niin pirun pitkä! ;-)

Vierailija
222/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivetta täynnä, Täältäkin onnittelut kihlaparille! 

Subflower, harmi kun kierto noin venyy. :/ Mulla kans aina tota, että välillä vaan venyy ja sit menkat suvaitsee alkaa heti testauksen jälkeen.

ON: täällä ovista metsästelty. Ei kuulu ei näy. Tänään tunsin oikealla puolella selkeesti jonkun nipistyksen, minkä oletin olevan ovis. Testit vaan näyttää aina vaan negaa. Kattelin tolla laskurilla, että jos hedelmöitys on viimestään ylihuomenna, ni tulis tän vuoden vauva. Muuten sit siirrytäänkin ensvuoteen. Toivottavasti se ovis ny tulis, ennemmin tai myöhemmin. Mut ainaki positiivista, ettei se tullu sillä aikaa ku ukko oli reissussa! Ja koska olin to-su täällä sotaleskenä ni tietenkin vaadin nyt hyvitystä useampana päivänä ;D

Ipa kp 20 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa siis nyt että eletäänkin dpo~ 13 nyt... ja täti tulee huomenna :-* 

224/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille!

Ikinä en ole tälläisiin keskusteluihin osallistunut, mutta nyt päätin rohkaistua.. Olen lukenut ketjua ja tajunnut erään "ihanan" asian, että en olekaan yksin tämän näine ajatuksineni ja vaivoineni..

Vähän taustaa:

Olen 36vuotias, mies pari vuotta vanhempi. Elämäntilanteista johtuen, ei lapsen saaminen ole ollut ajankohtaista/mahdollista. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nelisen vuotta. Takana on yksi km, jonka jälkeen yritystä ollut enempi ja vähempi n. 1,5vuotta. Esikoista yritetään.

Olen vasta viimeisen vuoden aikana alkanut ottaa enemmän selvää hedelmöittymiseen liittyvistä asioista ja täytyy sanoa, että paljon oli juttuja mistä en ollut edes tietoinen. Ja kuinka siellä koulussa peloteltiin, että seksiä jos harrastat niin raskaaksi tulet, monille tässä ketjussa tuttua puhetta.. Mutta nyt olen alkanut enempi olla tietoinen siitä mitä omassa kropassa tapahtuu, mutta samalla ei myöskään ymmärrä miksi en tule uudelleen raskaaksi. Pystyn niin samaistumaan teihin moneen, kuinka kierto toisensa jälkeen tunnen erilaisia oireita ja sitä toivon määrää..  Ja sitten taas ne menkat alkaa ja kaikki aloitettava uudestaan.. Mieskin alkaa olla jo hieman epätoivoinen ja on alkanut etsimään itsestään syitä. Tällä iällä ja yrityskiertojen määrällä moni olisi kai jo hakeutunut lääkärin puheille. Mutta ajattelin, että jos nyt tämän kierron vielä katsoisi.

Olin bongaavinani oviksen 2.päivä keskiviikkona. Ja pupuiltu ( toi sana saa aina hymyn huulille ) juuri samana päivänä, la ja su vielä. Eli ymmärrykseni mukaan pitäisi aika hyvät mahdollisuudet olla. Vai mitä olette mieltä?

Onnittelut muuten kihlaparille ja plussanneille! :)

Tuiteri kp16/32,  km 09/2012 yritystä siitä asti..

225/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tiputtiin eilen. :( Kieltämättä ihmeellinen asia tämä vauvakuume. Kuukautiset hiemankin myöhässä niin heti alkaa kuvittelemaan kaikenlaisia oireita. Pahoinvointia yms. Ensi kuussa uutta yritystä. :) 

226/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Oon kirjoitellut aina valilla tanne mutta jatkuvista pettymyksista negatestien takia on jaanyt vahalle. Ei enaa edes yriteta.. takana on nyt 1 v 3 kk kun en syo pillereita. Elokuussa 2013 oli keskenmeno vkolla 9. :/ 

Menossa kp 26/28 ja olen nyt kolmen paivan ajan saanut helposti havaittavan haamun raskaustestiin. En kuitenkaan viela usko sita todeksi koska olen monta kertaa saanut testiin haamuja. Talla kertaa se nakyy hieman enemman kuitenkin ja viiva on paksu ja punaiseen taittuva :) luulen etta elokuun keskenmeno johtui kovasta stressista.. joten nyt yritan olla rennosti heh.

onko jollain kokemuksia pienesta ruskeasta vuodosta kp 23? Naky vaan kerran ja pyyhittaessa..

227/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ottaa päähän tämä "kierrottomuus" kun ei yhtään tiedä missä mennään. Pienet toivonkipinät heräs tänään että ehkä ovis tuloillaan, tuntemuksien mukaan siis.... toisaalta voisi enteillä menkkojakin? :) Ota nyt siitä selvää... vois vaikka uittaa yhden ovistestin huomenna :) Tai sit kroppa vaan taas heräilee keskenmenon jäljiltä...

Hullua miettiä että jos vielä tulen raskaaksi niin se ois jo mun neljäs raskaus, mutta vain yhden lapsen olen saanut tähän maailmaan... no, toivottavasti se neljäski saapuisi sitten ajallaan ja näkisi päivänvalon. Mulla siis yksi lapsi talvella 2012, kohdunulkoinen saman vuoden kesällä, nyt viime kuussa se keskeytynyt keskenmeno... onneksi ensimmäinen raskaus oli onnistunut ja terve tyttö syntyi.

silkki kp 35/??

228/310 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkun aikaa lueskellut näitä palstoja ja liityn nyt seuraan. Olen siis 32-vuotias ja ensimmäinen lapsi kovasti toiveissa. Tapasin viime vuonna miehen jonka kanssa tuntui heti, että lapsi on tehtävä! En ole vuosiin syönyt pillereitä ja ajattelin tulevani heti raskaaksi, mutta ei se niin mennyt. Nyt 11. yrityskierto menossa kiertopäivä 25/27...

229/310 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danikris: varovaiset onnittelut :) Se vuotohan on voinut olla kiinnittymisvuotoa? Toisilla kuulema on. Uskon omallakin kohdalla, että mun keskenmenoon vaikutti joulukuussa myös ihan äärimmäinen stressi. 

Uusille: Tervetuloa!

Ja on: Suunnilleen ylihuomenna pitäis menkat alkaa jos kierto on se 25 päivää, mitä nyt pari viimeistä kiertoa on ollut. PMS oireita taitaa kyllä olla tässä vaan enemmän kuin laki sallii kun kaikki vit***aa ja jos ei sitä nii vähintää itkettää ja stressaa ja... nii. Tätiä odotellessa.

230/310 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Täällä kierto ollut epämääräinen. Yritin tikuttaa ovista, viiva lähti tummenemaan perjantaina ja sitten loppui tikut :/ no lauantaina olin varma oviksesta. Oireet selvät. Mutta sitten myös eilen tiistaina oli ihan samanlaiset oireet.. Hmm.. No turha sitä on miettiä. Molemmat kerrat hyödynnettiin, joten ei se auta kun odotella.

231/310 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa :)

Danikris: näin minkäin olen ymmärtänyt, että kiinnittymisen yhteydessä voi tuollaista vuotoa tulla. Varovaiset onnittelut täältäkin päin.

Blackpanther: täällä samoissa tunnelmissa.. Rinnat kipeet, mielialavaihtelee ja turvottaa. Taitaa täti tulla käymään viikonloppuna. V..ttaa

Vierailija
232/310 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeesti suurin osa kierroista olla ovuloimattomia? Taaskaan ei ole viivat tummunu, vaikka oon kp 15 lähtien tikuttanu, nyt kp 22 menossa. Vain kahdessa kierrossa ikinä oon selkeesti tummat viivat saanu. Sillon eka oli se kun pikkuneiti lähti alulle ja toka kerta oli se kun ovisplussa näkyi testeissä 3 päivää putkeen ja siitä lähti raskaus, mutta meni kesken vk 6+. Jotenki vaan kyrsii oma keho. Anteeksi vuodatus.

Yenna onko kaikki hyvin ja pikkuinen matkassa? Vai käytköhän enää täällä lukemassakaan kun raskautuneille on oma ryhmä. Tsemppiä jatkoon! :)

Ipa kp 22 yk 4

233/310 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voit poistaa listalta, jätettiin yrittelyt tässä kuussa väliin kun oli niin paljon muuta tapahtumaa tässä kuussa :)

234/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipa, kiitos kysymästä, so far so good... :) Muutaman viikon sais vielä jännäillä että pääsis ultraan tsekkaamaan tilanteen, en pysty olla menemättä taas vaikka uutiset oliski huonoja!

Harmi kun et saa ovista bongattua, voiskohan liittyä tuohon pitkään kiertoon jotenki että jää liian usein ovis tulematta. Onko se viiva edes yhtään tummunut? :-/

235/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattu eilen kahteen kertaan. Vielä ei viiva ollut yhtä vahva ku kontrolliviiva mutta selvä plussa. Iiks. :) Nyt saakin sitten siirtyä tuonne odottajien puolelle. 

Tässä kierrossa ei ollu oikein mitään oireita. Eikä ole vieläkään. :O 

Kaikille plussatuulia :)

Nioliina 

236/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="T M H" time="09.04.2014 klo 10:14"] lauantaina olin varma oviksesta. Oireet selvät. Mutta sitten myös eilen tiistaina oli ihan samanlaiset oireet.. Hmm.. No turha sitä on miettiä. Molemmat kerrat hyödynnettiin, joten ei se auta kun odotella.

[/quote]

Mulla täsmälleen sama homma, paitsi ei voitu jälkimmäistä hyödyntää. Teoriassa ois voinut joku elossa oleva uimari olla odottamassa mutta outoa on. Ja mulla siis tikut näytti oviksen tuohon ekaan mut ei tokaan. Joillain oli tullut myös ovislimaa uudestaan ja heille oli plussa tullut joten pieni toivo olis että on hyvä merkki. Limat eivät ole nyt kuivuneet ollenkaan ja nyt olis ekasta oviksesta laskettuna dpo6 eli kai sekin on ihan hyvä merkki. Mulla luteaalivaihe on tosi lyhyt joten kohtapa nähdään :)

237/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa jo kp3, noita on tippunu ;D

Lussatuulia tunturista kaikille!!

Vierailija
238/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yenna, mulla oli viikonlopun aikaan silleen, että se viivan koko etureuna tummui, mutta siis ehkä vain neljäsosa siitä viivan paksuudesta. Tulkitsin sen negaksi, koska suurin osa viivasta oli haaleaa. Tää oli muistaakseni juurikin lauantaina. Mies lähti torstaina ja seuraavan kerran päästiin pupuilemaan vasta maanantaina. Ehkä se on juurikin tää normia pidempi kierto, mikä sit estää sen oviksen :/

Mä niin jännäilen täällä sun puolesta! Olet tämän ihanimman joululahjan ansainnut <3

Nioliina onnea plussasta! Tarrasukkia sinnekin :)

T. Ovistikut loppui ja negaa aina vaan -Ipa. Tieni käynee tammikuisiin, koska 10.4 jälkeen tärpänneet la:t onkin sitte jo ensvuonna.

Vierailija
239/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh crap, kattelin laskurilla ja helmikuisiin pudotus jos täältä tipun. Pitkät kierrot on kyllä niin hanurista!

Ipa kp 23

240/310 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin jes ! Kauan saikin odottaa. Nyt kunnon yritystä seuraavaan :)