Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 Joulunyytit 2014 <3

28.02.2014 |

Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)

Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..

Kommentit (310)

261/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näinhän siinä kävi, että tänä aamuna tuli selvä plussa testistä. Ihmeissäni olen ollut koko päivän ja epäuskoinen <3 ja varovaisen onnellinen. Ja kauhuissani. Ja kaikkea sitä yhtäaikaa.

Siirryn nyt tuonne toiselle puolelle. Paljon plussatuulia puhaltelen teille kaikille>>puuh, puuh<<.

262/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea PLUSSANNEILLE! Ja tippuneille onnea uuteen yritykseen.. Piinisläisille ihan jäätävän suuret plussa-aalto-tuulet.. Peukut ja varpaat pystyssä!

Mun lyhyet kuulumiset on hyvin lyhyet. Normi olot.. vasempaan munikseen silloin tällöin nippailee... kohdussa tulee välillä KYLMÄ olo joka heijastuu koko lantionseutuun.. ja nuo ällölimapuheet.. mulla oli kanssa päivänä eräänä joskus viikko..? sitten mölli.. mutten usko sen mun kohdalla tarkoittaneen yhtään mitään.. Uskoisin, että rättipäivät odottaa hetkellä minä hyvänsä.. 

Taitaa olla kp 29/27-30... viimeksi oli kp30 kun alkoi kp1.. että joskos huomenna :P Oviksen luulin tunteneeni 27-29.3, ainakin kaikki oireet natsasti.. ehkä se oli vasta silloin 30 tai 31.. hohhoh.. eli kp.. 12-16..eli jos se oli kp 16, niin sit rättipäivät tulee huomenna.. Jollei ne sit tule niin testataan ens viikolla joku päivä.. testejä on tavallisia ja digejä..monin kappalein... :P

Weebee kp 29/27-30 yk8 km:n jälkeen, aloitus 3/13.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava kuulla muidenkin kuulumisia! Ja olihan siellä yksi ilouutinenkin, onnea Airi! Aika monella tuntuu olevan jännät päivät käsillä.

Itse en ainakaan meinaa nahoissani pysyä. Kaikenlaista oiretta tuntuis olevan eli menkkamaista jomotusta perjantaista lähtien, huono-olo aaltoja, lämmöt edelleen koholla, turvonnut maha, valkkaria (vaikka pitäisi olla "kuivakausi"). Onhan näitä, mutta kuinka paljon vaikuttaa se että niin kovasti toivoo?!

Weebee, mulla oli tässä kierrossa kans sitä kylmäämistä oviksen aikaan ei muuten juurikaan. Varasinkin ensi kiertoon gyneajan just ennen ovista niin näkis mitä tuola alakerrassa tapahtuu... Toki vahvasti toivon, että ajan voisi käyttää varhaisultraan ;)

Viime kierrossa päätin, että en ala näitä toiveita taas herättelemään, mutta ei vaan pysty olla "normisti"! Jostain luin hyvän neuvon, että kannattaisi kirjoittaa ylös tuntemuksia kiertopäivien mukaan niin voi sitten seuraavassa kierrossa katsoa miten viimeksi oli. Kuulostaa kyllä hyvältä ajatukselta jos sillä välttyisi turhalta innostumiselta.

Kuitenkin hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja toivotaan lisää plussauutisia tänne!

Relight kp 26/31

264/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tulin vain onnittelemaan plussanneita ja tsempit kaikille muille!

Siirryn kuumeilemaan tammikuisiin tai mahollisesti vielä myöhempiin, täällä siis tiputtu muutama päivä sitten..

265/310 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promintille suuret pahoittelut, "tiedän miltä susta tuntuu"... toi on niiin hanurista! 

Airille onnea :) mahtava juttu, nyt tsemppiä tulevaan!

Minä täällä taas... siirryin jo tammikuisiin mutta mitä jos sittenkin...? Tallettelut oli 3-4 pv ennen ovista. Ehkä vois olla mahdollista? Valkovuotoa ollut yllättävän paljon ja tissit tuntuu nyrjähtäneiltä... lämpöäkin äsken mittasin... no en oikeasti usko, mutta vähän toivon.. Ke-pe pitäisi menkat alkaa...

Havu kp jotain piinaviikolla...

266/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 30 -> kp 1. Tammikuisiin... Jatkoja muille ja parempaa onnea :) 

Weebee kp1, yk9.

Vierailija
267/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tunnin tän listan päivittämiseen, ja sitten tää schaisse keskustelusivu vaan hukkaa sen! EN päivitä uusiks. Summa summarum, tippuneita joku abt17 ja plussanneita ehkä 7. 

Onnea Airille!

ON: Kaikki menkkaolot on, tätiä odotellessa.

Ipa kp 27

Vierailija
268/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAVU: Kiitos, nyt lupasin itelleni vähä höllätä.

Mukavasti osuu tuo ovis abaut tonne vapulle, jolloin miehelläkin pidempi loma, joten niitä päiviä ei missata ;) Ja nyt ihan naurattaa, että heti kun kävin lekurilla, ni kierto muuttukii säännölliseksi :D

Mutta isot onnittelut vielä teille plussanneille! Toivotaan ettei kovin moni meistä tuolla tammikuisissa nyt olisi ;)

269/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan taustalta!

Onpa kiva lukea, että joulunyyttejäkin on luvassa -vaikka luvattoman moni onkin tipahtanut ensi vuodelle nyyttiä yrittämään. Onnea onnistuneille ja kovasti voimia ja tsemppiä pudonneille.

Me jäätiin odottelemaan IVF:ää ja aikataulu onkin nyt selvinnyt. Menkkojen pitäisi alkaa pääsiäisen tienoolla eli ehkä jo tällä viikolla. Pistely alkaa sitten kp2 ja jos kaikki etenee kuten lääkäri uumoili niin vk19 olisi punktio. Huimaa!

Jos aikataulu menee kuten nyt laskettu niin la osuisi vielä justiin tammikuun lopulle. Katsellaan liitynkö tammikuisiin jossain kohtaa vai suoraan sitten helmikuisiin...

Aurinkoa kaikille!

LMC (ent. Roxymamma) kp21/28-34

270/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airille onnittelut plussasta! 

Tammikuisiin tippuneille paljon voimia ja onnea uuteen kiertoon..♡

Itsellä on aikas sama tilanne kuin sinulla Havu. Keskiviikkona olis dpo 14, yleensä se on 13-15. Yritä tässä iisisti ottaa kun jännittää niin pirusti. :) Kyllähän teidän talletteluista on mahdollista et olis tärpännyt. Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä! :)

LMC: Oikein paljon tsemppiä IVF:ään!

Itsellä ollu viikon verran ,erityisesti iltaisin ,kunnon röyhtäilykohtauksia ja närästystä ja pienenä lisänä pahoinvointi. Mieskin kattonut ihan ihmeissään et mikäs nyt.. Tänään vaan alkoi menkkakipumaiset "kivistykset".. Kuuluukohan tää asiaan vai..?

271/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta Airi! Jänniä aikoja elelee moni, mitenköhän sitä jaksais odotella paremmin?:)

Täällä edelleen epäselvyyttä kierron vaiheesta, nyt on siis kp30 keskenmenosta laskettuna. Perjantaina siis elämäni ekan kerran kokeilin ovistikkuja, lähinnä huvin vuoksi,mutta sieltähän tulikin tosi tumma viiva heti! Ja niin on tullut joka päivä sen jälkeenkin, yhteensä nyt siis neljänä päivänä peräkkäin. Vähintään yhtä tumma on testiviiva kuin kontrolliviiva ja joka päivä on ollut yhtä tumma. Miten näitä nyt pitäis tulkita? Ja aiemmin en ole siis testejä kokeillut, joten hankalaa on niiden tulkinta.

Lilanne kp30/??

272/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebeelle pahoittelut tippumisesta! Saas nähdä tullaanko täältä perästä... Menkkamainen juiliminen jatkuu neljättä päivää ja lisäksi tullu ilmavaivat ja ripuli :/ Joko on tulossa kunnon menkat tai sitten se on sitä itteensä...

Aurinkoisia piinapäiviä!

Relight 27/31

273/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lilanne jostain netin syövereistä joskus luin että ovistikku voi näyttää myös raskauden?? Onkohan iha urbaanilegenda, en tiiä.. Jos onki sitä :) 

274/310 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jospa ei oliskaan urbaanilegenda :) no mutta jotenkin on sellainen olo, että olisiko elimistö voinut niin nopeasti toipua keskenmenosta,että ovulaatio olis ollu normikierron aikaan? Joten sinällään uskoisin,että ovis on ollut vasta viime viikon lopulla ja testeissä jostain syystä vaan pysyy viivat tummina. No ehkä testaan huvikseni vaikkapa keskiviikkona, jolloin olis kp32, jolloin normaalisti menkat alkaa. Ja jos/ kun se puhdasta negaa näyttää, odottelen kiltisti ens viikon lopulle seuraavaa mahdollista testausta!

275/310 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tänne tulla joulunyyttiä. Tänään kp27/26-29 tein negan ja olokin on ihan perus kuukautisia edeltävä olotila. On se nyt hankalaa, yk 5 lähtee jo sitten käyntiin. Esikoinen tuli heti, miksi tänä kakkonen nyt niin antaa odotuttaa. No käväsen lääkärillä kierron puolessa vällissä, jotta tiedän onko kaikki kunnossa..

276/310 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tuiteri, sulla kuulostaa lupaavalta! Pidän täällä peukkuja sinulle :) täältä ei taida tulla tarvetta tikkuun pissaamiselle, toivottavasti siellä on eri meininki!!

Mulla alkoi tuntumaan jo menkoilta, kai ne sitten huomenna alkaa. Voi vitsit miten sitä osaisi olla toivomatta liikoja!! Mulla tulee ihan normaalisti kohtutuntemuksia dpo 4 eteen päin,  tissit tulee valtavan kipeiksi, joskus on repäisykipuja, joskus etookin... tiedän ettei nää mulla liity raskauteen vaan kuukautisiin valmistautumiseen.. ja silti kuvittelen ja toivon.. voi nyyh. Nyt oon pysynyt sentään järjissäni ajattelemalla sitä pettymystä kun ekan kerran nää oireet tuli ja olin ihan varma.. ja sitä että ei mulle tod näk sitten edes tule sen kummempia oireita kuin nämä... tällaista vikojen päivien epätoivoa taas..

Eli TMHn kohtalontoverina: huomenna yk 5 ja eka "totinen" yritys alkakoon. Toivottavasti puolisko ei taas jänistä :D 

277/310 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans pientä tihuttelua ollu tää päivä joten eiköhän huomenna ala kans se kp 1 ja yk 5! Aika menee niin äkkiä.. Vaikka varma olin etten raskaana ole vaikka menkat kuus päivää myöhässä niin kyllähän se silti ottaa kupoliin. :( 

Nähdään siis tammikuisissa kohtalosisaret ja onnea kaikille jotka vielä kerkee jouluvauvan plussaamaan :)

278/310 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kans näyttäis kp28 vaihtuvan kp1.... Voi perse!

Tammikuisiin käy tie, älkää nyt te loput tulko perässä! ;)

279/310 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut pudonneille, toivottavasti tuuli kääntyy ja plussia alkaa ropista!

Mulla piti olla kotona testejä, mutta en löydä niitä. Argh!!! En viitsisi uusiakaan ostaa... Aamulla tein ovistestin ja aamupissasta tuli vahvempi viiva kuin ikinä ovista etsiessä. Kp31 päällä, runsaasti valkovuotoa, alapää turvoksissa, nännit aristaa ja alavatsassa tuntuu olevan haarukka poikittain... Tarviikohan tässä enää edes r-testiä tehdä..?

Vierailija
280/310 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuittu, hyvin sanottu tuo haarukka poikittain. :D Mulla kp29 menossa ja kutakuinkin samat oireet. Jotenki musta nää silti tuntuu ihan tavis-menkkaoireilta ja tätiä odottelen hetkenä minä hyvänsä kylään. Jännä nähä miten kierto nyt heittää kun se voi olla näköjään mitä tahansa 28-40 väliltä.

Ipa