Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus niin väsynyt että menet ilman iltapesuja nukkumaan?

Vierailija
27.02.2014 |

Meikit naamassa? hampaat pesemättä? päivävaatteissa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein

Vierailija
2/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Lähes joka päivä tässä kuukauden sisään :D tuun himaan joskus yhdeksän jälkeen suoraan koulusta, ei siinä pahemmin enää muu kiinnosta ku sänky. Aamulla silmät kirvelee ja kylkeen sattuu kun joku vaate on siitä puristanut yöllä, mutta jos on ollut tuhdit eyelinerit niin ainakaan ei tarvi meikata uudelleen kun voi lähtä taas baanalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi monestikin, tosin en kyllä päivävaatteissa. Mutta meikit naamalla, ilman iltapesua ja hampaidenharjausta (joskus joku näistä puuttuu).

Vaatteet päällä en ole koskaan nukahtanut, en edes nuorena kaatokännissä.

Vierailija
4/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävaatteissa en nuku, usein meikit naamassa hampaat pesemättä kylläkin. Hampaat hyvässä kunnossa, ei hammaskiveä eikä reiänalkuja. Kasvotkin kujkaat ja näpyttömät, ei ryppyjä :) 10v olen näin tehnyt suht usein, oon aina tosi väsyny iltaisin..

Vierailija
5/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun aina ihan päiväkunnossa sohvalla. Aamulla käyn pesulla ja vaihdan vaatteet jos minulla on töitä. kun olen työttömänä, olen useamman päivän samoilla vaatteilla (ja meikeillä jos niitä sattuu olemaan)

Vierailija
6/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, eikä elämäni ole edes mitenkään raskasta. Tiedän että pitäisi opetella eroon. Mutta kun väsy tulee sohvalla loikoillessa niin raahustan vaan sänkyyn ja laitan kellon herättämään. Joskus jopa farkut jalassa nukun.

Vierailija
7/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä joskus, mut aikuisena en ikinä. Edes kännissä.

Vierailija
8/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, että noinkin moni vastaa kyllä. Minä en koskaan tieten tahtoen jätä hampaita tai kasvoja pesemättä. Max. kerran vuodessa voi käydä niin, että nukahdan sohvalle, mutta sitten kun herään (vaikka klo 02 yöllä), niin käyn pesulla. Enkä edes meikkaa puuteria enempää ja xylitoliakin syön ruokien jälkeen. Silti tuntuisi oudolta jättää hampaat pesemättä tms.

Vierailija
9/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nukun päivävaatteet päällä - tai no farkut yleensä riisun, ja jos on paksu paita niin sen myös. Naamaa en jaksa pestä, pesen sitten aamulla. Enkä niitä hampaitakaan saa pestyä, jos kovasti väsyttää. Aamulla kömmin suihkuun ja kunnon pesulle.

Vierailija
10/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä päivävaatteissa enkä ikinä - edes kännissä - pesemättä hampaita tai naamaa. Mulle tulee jo paskainen olo siitäkin, jos en käy illalla suihkussa ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
11/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalle nukahdan useinkin, mutta ihan sama mihin aikaan sieltä herään, niin käyn pesulla ja vaihdan vaatteet ennen sänkyä. Joskus nuorempana kännissä horjuin päin seiniä vessassa, mutta meikit pesin silti pois. Toki laiskuus tässäkin asiassa on joskus voittanut

Vierailija
12/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävaatteissa en nuku ikinä, mutta hampaita en joka ilta jaksa pestä. Meikkinä käytän vain bb-voidetta ja en useinkaan jaksa pestä naamaani iltaisin. Nuorempana pesin aina.

Vierailija
13/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nukahtamisvaikeuksia ja kaikki häiritsevät tekijät kuten kiristävät vaatteet, likaiset hampaat tai meikit naamalla vaikeuttavat unensaantia. Olen aamu-uninen ja aamulla saattaa jäädä hampaat harjaamatta muttei koskaan iltaisin. Joskus jos on tosi laiska olo niin syön xylitol purkkaa ja pyyhin meikit puhdistuspyyhkeillä.

Vierailija
14/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus väsyneenä kun olen nukahtanut sohvalle siirryn vain makkariin riisun vaatteet sängyn viereen ja menen peiton alle jatkamaan unia. Aamullla käyn sitten pesulla.

Vierailija
15/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, useinkin on käynyt noin. Tosin jos vaatteet päällä meen nukkumaan, niin riisuudun unissani. Eli en muista riisuutuneeni, mutta en koskaan herää vaatteet päällä. 

Vierailija
16/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa saatan jättää käymättä, mutta hampaat ja naaman pesen kyllä. Jos iltasuihku jää väliin, niin sitten menen aamulla.

Vierailija
17/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 22:54"]Meikit naamassa? hampaat pesemättä? päivävaatteissa?

[/quote]Hampaiden pesun suoritan aamuin illoin olin kuinka väsynyt tahansa, hyvä pakkomielle, mutta meikit naamassa ja muu saa olla yliväsyneenä :)

Vierailija
18/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. Ihanaa, että en varmaan olekaan NIIN väsynyt, vaikka vauva-arki väsyttääkin.

Vierailija
19/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Laiskojen ihmisten puuhaa moinen

Vierailija
20/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman pesen nykyään aina, just vaikka heräisin sohvalta nukahdettuani siihen, pesen vaikka yöllä. Kuiva iho joka vaatii sen pesun ja rasvauksen.

Pakko tunnustaa, että hampaiden pesun illalla skippaan aika usein. Tähän varmaan syy päinvastainen, eli reikiä 0 ikinä ja hampaat hyvässä kunnossa. Jos ei olisi, pesisin varmaan tunnollisemmin. Aamulla sitävastoin pesen huolellisesti ja käytän hammaslankaa.

Päivävaatteissa en ole varmaan koskaan nukkunut kokonaista yötä. Suihkussa käyn illalla vain jos olen urheillut tai muuten vaan on hikinen fiilis.