Kuinka minä 24v olisin kiinnostavampi +30 v miesten silmissä?
Haluaisin elämääni aikuisen miehen, en pikkupoikaa.. Katsooko +30v miehet automaattisesti oman ikäisiä tai vanhempia naisia vai kuinka voisin tehdä itsestäni kiinnostavamman heidän silmissään?
Tietoa minusta:
Olen 24-vuotias
Urheilullinen vartalo
Paljon harrastava (thriathlon, pianonsoitto, maalaus, pilates)
Laitan hyvää ruokaa
En katso temptation islandia
2 parisuhdetta takana (3 ja 4 vuotta)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa taisi olla ainoastaan muutama hyvä kommentti ja kaikki muu täyttä sontaa.
Ap, kannustaisin miettimään että miksi juuri yli 30-vuotias? Edustaako ikä sinulle tiettyä kehitysvaihetta, johon haluat päästä? Entä ajatteletko, että tietyn iän saavuttaneet ihmiset ovat kehittyneet jonkin tietyn kaltaiseksi? Erittele vaikka nämä tekijät tähän keskusteluun. Siitä seuraava vinkkini onkin, että kehitä itseäsi tuon kaltaiseksi. Samankaltaiset ihmiset usein löytävät toisensa, ja lisäksi liikut paikoissa, joissa voisi olla yli kolmekymppisiä.
Esim. Ajattelen, että kolmekymppiset miehet:
-haluavat ostaa asunnon tai ovat jo ostaneet
-ottavat parisuhteen vakavasti ja ovat uskollisia
-ovat valmiita perustamaan perheen
-heillä on auto
-eivät ryyppääNuo itse listaamani ovat sellaisia, jotka eivät ole ikäsidonnaisia. Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitkä ovat sellaisia piirteitä mitä erityisesti kolmekymppisillä ajattelet olevan, mitä ei muilla ole.
Erinomainen kommentti. Omalla kohdalla olen huomannut että vanhempien tai nuorempien miesten haikailu minun kohdallani liittyy siihen että tunnen molempien ryhmien jotenkin nostavan itsetuntoani eri tavalla kuin oman ikäisteni. En siis ole ap.
Vanhempi mies saa minut pitämään itseäni nuorena, on myös varallisuutta ym enemmän kuin ikäiselläni mikä on plussaa, tietyllä tavalla pääsee ohituskaistalle tietyissä asioissa. Nuorempi mies taas imartelee siinä mielessä että on kiinnostunut minusta. Ihan naurettavaa siis kun nämä asiat sanallistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trollaava setämies :D
Katkeran tätinaisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa taisi olla ainoastaan muutama hyvä kommentti ja kaikki muu täyttä sontaa.
Ap, kannustaisin miettimään että miksi juuri yli 30-vuotias? Edustaako ikä sinulle tiettyä kehitysvaihetta, johon haluat päästä? Entä ajatteletko, että tietyn iän saavuttaneet ihmiset ovat kehittyneet jonkin tietyn kaltaiseksi? Erittele vaikka nämä tekijät tähän keskusteluun. Siitä seuraava vinkkini onkin, että kehitä itseäsi tuon kaltaiseksi. Samankaltaiset ihmiset usein löytävät toisensa, ja lisäksi liikut paikoissa, joissa voisi olla yli kolmekymppisiä.
Esim. Ajattelen, että kolmekymppiset miehet:
-haluavat ostaa asunnon tai ovat jo ostaneet
-ottavat parisuhteen vakavasti ja ovat uskollisia
-ovat valmiita perustamaan perheen
-heillä on auto
-eivät ryyppääNuo itse listaamani ovat sellaisia, jotka eivät ole ikäsidonnaisia. Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitkä ovat sellaisia piirteitä mitä erityisesti kolmekymppisillä ajattelet olevan, mitä ei muilla ole.
-Kerrostalo kämppä löytyy
-Ottaisin vakavasti ja olisin uskollinen
-Heti valmis lisääntymään
-Auton voisi ostaa vaikka käteisellä
-En ryyppää tai käytä päihteitä
Mutta ikävä kyllä naiset on ulkonäkö keskeisiä joten noilla ei ole mitään merkitystä. Pitää kemioiden kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki persoonaaa
Mistä lähtien se on miehiä kiinnostanut? Miehille riittää, kun nainen on kaunis ja mukava.
Tuo on tullut huomattua enkä ole kelvannut miehille. Monilla on sellainen nätti ja perusmukava tyttö/nainen vailla mitään särmää persoonallisuudessa, tai huumoria. Nätti hymy naamalla vaan ja kommentteja, jotka eivät tarkoita oikein mitään, sanoja peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki persoonaaa
Mistä lähtien se on miehiä kiinnostanut? Miehille riittää, kun nainen on kaunis ja mukava.
Tuo on tullut huomattua enkä ole kelvannut miehille. Monilla on sellainen nätti ja perusmukava tyttö/nainen vailla mitään särmää persoonallisuudessa, tai huumoria. Nätti hymy naamalla vaan ja kommentteja, jotka eivät tarkoita oikein mitään, sanoja peräkkäin.
Jenni Kokanderin tyyppinenkö pitäisi olla?
Ap on trollaava setämies :D