Kuinka minä 24v olisin kiinnostavampi +30 v miesten silmissä?
Haluaisin elämääni aikuisen miehen, en pikkupoikaa.. Katsooko +30v miehet automaattisesti oman ikäisiä tai vanhempia naisia vai kuinka voisin tehdä itsestäni kiinnostavamman heidän silmissään?
Tietoa minusta:
Olen 24-vuotias
Urheilullinen vartalo
Paljon harrastava (thriathlon, pianonsoitto, maalaus, pilates)
Laitan hyvää ruokaa
En katso temptation islandia
2 parisuhdetta takana (3 ja 4 vuotta)
Kommentit (48)
Minäkin haluan sut, heti ja nyt. Ston,,,, on jo so haaaaard. Tule tänne heti vai tuonko hakemaan
T. Kyösti 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on etulyöntiasema.. Ja toi että oot ollu vaan kahden kanssa
Miten se on etulyöntiasema ja onko väliä monen kanssa on ollut?
Miehiä ihmetyttää miksi olet ollut vain kahden kanssa. Moni saattaa luulla että on esim mt ongelmaa kun noin vähän kokemusta noin korkeassa iässä.. Useat miessuhteet viestivät kokemuksesta ja sosiaalisesta kyvykkyydestä.
Lol. 1-2 suhdetta 24vuotiaana on tosi vähän ja sellainen nainen on vaimo materiaalia
Vierailija kirjoitti:
Tee aloitteita yli kolmekymppisille miehille.
M31
Kolmekymppiset miehet haluaa mieluummin kolmekymppisiä naisia kuin tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
M31
Joo näin kannattaa toimia. Kannattaa mennä tyrkyttämään itseään. Kun ton ikäiset ei muuten tajuu että nuorta olisi tarjolla
Sun reikääsi pitää moni pappa vielä muutaman vuoden mielellään pyöreänä. Sitten olet enää sprugujen kassientyhjennyspatja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ihmetyttää miksi olet ollut vain kahden kanssa. Moni saattaa luulla että on esim mt ongelmaa kun noin vähän kokemusta noin korkeassa iässä.. Useat miessuhteet viestivät kokemuksesta ja sosiaalisesta kyvykkyydestä.
Lol. 1-2 suhdetta 24vuotiaana on tosi vähän ja sellainen nainen on vaimo materiaalia
Mieluummin ei yhtään, kun impi ihanainen olisi parempi. Paitsi että sängyssä pitäisi kyllä osata käyttäytyä kuin por*n star
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Miksi haluaisi kun biologinen kello tikittää?
Tämä on niin läpinäkyvä miehen tekemä aloitus. Itse seurustelin tuon ikäisenä 30 v pikkupojan kanssa. Oli lapsellisin ihminen jonka tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä oikeasti kiinnostaa entisten määrä? Ei ketään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat kieltää tosiasiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut valehtelematta 100 miehen kanssa sängyssä ja exiä kertynyt 7. Silti kiinnostuneita riittää. Eli ei väliä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Kyllä minä tiedän sinua paremmin, mitä haluan.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Mitä haluat? Elämää näkemättömän 24v tytön vai 34v elämää nähneen ja jo kypsästi ajattelevan naisen??
Vierailija kirjoitti:
M31
Mikseivät he tee aloitteita minulle?
Opettele esim. rakentamaan talo, metsästämään, kalastamaan, viljelemään maata. Noi mitä nyt harrastat on aika tyhjänpäiväsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Mitä haluat? Elämää näkemättömän 24v tytön vai 34v elämää nähneen ja jo kypsästi ajattelevan naisen??
Minä aikoinaan valitsin 24v ja en olee katunut sitä hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Mikseivät he tee aloitteita minulle?
Ehkä heillä on huonoja kokemuksia aloitteiden tekemisestä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Opettele esim. rakentamaan talo, metsästämään, kalastamaan, viljelemään maata. Noi mitä nyt harrastat on aika tyhjänpäiväsiä.
Repesin!
Ketjussa taisi olla ainoastaan muutama hyvä kommentti ja kaikki muu täyttä sontaa.
Ap, kannustaisin miettimään että miksi juuri yli 30-vuotias? Edustaako ikä sinulle tiettyä kehitysvaihetta, johon haluat päästä? Entä ajatteletko, että tietyn iän saavuttaneet ihmiset ovat kehittyneet jonkin tietyn kaltaiseksi? Erittele vaikka nämä tekijät tähän keskusteluun. Siitä seuraava vinkkini onkin, että kehitä itseäsi tuon kaltaiseksi. Samankaltaiset ihmiset usein löytävät toisensa, ja lisäksi liikut paikoissa, joissa voisi olla yli kolmekymppisiä.
Esim. Ajattelen, että kolmekymppiset miehet:
-haluavat ostaa asunnon tai ovat jo ostaneet
-ottavat parisuhteen vakavasti ja ovat uskollisia
-ovat valmiita perustamaan perheen
-heillä on auto
-eivät ryyppää
Nuo itse listaamani ovat sellaisia, jotka eivät ole ikäsidonnaisia. Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitkä ovat sellaisia piirteitä mitä erityisesti kolmekymppisillä ajattelet olevan, mitä ei muilla ole.
M31