Entinen tyttöystävä takaisin
Miten saada? Olemme molemmat 24 vuotiaita. Olen laittanut hänelle 20 viestiä päivässä muttei hän vastaa. Haluan hänet takaisin.
Kommentit (51)
Jos haluat tehdä naisen onnelliseksi, tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
En halua uutta naista vaan exäni takaisin. Heti. ap
"Heti" kertoo että sinulla on impulssikontrollin häiriö.
Olet luonteeltasi viallinen, ja sinun kannattaa hoitaa itsesi kuntoon. Jätä muut ihmiset rauhaan. Hanki oma elämä itsesi kautta. Jos elät vain muiden kautta, ei tule onnistumaan.
Jostain epätoivosta tällainen trollaus kertoo. Ei tämä olekaan feministi-trolli vaan peräkamarinpoika-trolli. Tai otaku-trolli.
Rohkaise itsesi, lähde ulos maailmaan! Siellä voit tavata ihan oikean tytön, ei tarvitse kuvitella pikkuhousujen haistelua.
Vierailija kirjoitti:
En halua unohtaa exääni. Haluan hänet takaisin hinnalla millä hyvänsä. ap
Hinnalla millä hyvänsä? Oletpa heikkoa tekoa. Mitään hyvää ei seuraa sinun tuntemisestasi, joten exällä ei ole mitään velvollisuutta olla sun kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt on kyllä niin selkeä trolli. Mutta kyllähän tällaisia sekopäitä löytyy paljonkin. Sympatiat heidän exilleen...
Suomessa tapetaan vuosittain 15-20 naista, usein juuri tällaisten aivokääpiöiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tehdä naisen onnelliseksi, tapa ittes.
Ehkei kuitenkaan. Oma suositukseni on, että nyt pari salkullista olutta tai lonkeroa ja sitten ääntä kohti ja vauhdilla. Toistetaan riittävän monta kertaa, kyllä siinä alkaa exät unohtumaan.
Niin, kunhan ei lähde eksän ääntä kohti.. :)
Eksälläni on ihanan tuoksuinen etupää. Sen alushousut jäi mulle. Onneksi voin nuuhkiaa niitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Eksälläni on ihanan tuoksuinen etupää. Sen alushousut jäi mulle. Onneksi voin nuuhkiaa niitä. ap
Ehkä tilaat netistä käytettyjä alushousuja.
Tuo jankkaaminen alkaa muuttua poliisiasiaksi.
Nyt seis. Ymmärrätkö että olet pahasti häiriintynyt, sairaalloisen itsekeskeinen ja paha. Voidaan täällä näkemättä kertoa, että sussa ei ole mitään kiinnostavaa. Jätä se tyttö rauhaan.