Entinen tyttöystävä takaisin
Miten saada? Olemme molemmat 24 vuotiaita. Olen laittanut hänelle 20 viestiä päivässä muttei hän vastaa. Haluan hänet takaisin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En halua unohtaa exääni. Haluan hänet takaisin hinnalla millä hyvänsä. ap
Ei tarvitse unohtaa, päästää vaan irti.
Sulla on akuutti kriisi ja ajatus ei toimi just tällä hetkellä normaalisti. Toistan, etsi nyt hyvä ihminen jotain apua! Jos ei ammattilaiselta, niin kavereilta tai vaikka äidiltä, mut olis tarpeen puhua jonkun kans että toi ajatuskehä katkeaa.
Ihmiset kulkee omia polkujaan, myös naiset,ne usein itse valitsee oman elämänsä, ja ihmiset siihen elämään. Et voi pakottaa ketään ottamaan sinua elämäänsä, ihmissuhteet eivät toimi noin.
Mutta epäilen, että tämä on jonkun naisfeministin yritys vääntää rautalangasta naista vainoavan miehen ajatuskulku, sen verran lapselliselta viestit kuulostavat. Tulisiko muka stalkkaaja tänne kirjoittelemaan? Osaisiko stalkkaaja edes artikuloida tunteitaan lauseiksi, kirjoitetuiksi sellaisiksi?
No niin trolli, kömmi takaisin koloosi. Ei ole hauskaa eikä kiinnostavaa.
exäni uus äijä on iha anaalista ap
Ikävähän on vaan hyvä asia, se kertoo että oot ollut tärkeässä suhteessa ja ihminen on merkinnyt sulle paljon. Kipu ei ole kivaa, mutta elämässä sitä ei voi välttää.
Rakkautta ei silti voi toisessa tehdä tai pakottaa. Jos joku asia tekee todennäköisemmäksi että seuraava suhteesi kestää onnellisena, niin se, että et ripustaudu toiseen tai ajattele, että elämäsi onnellisuus on yhden ihmisen varassa.
Parasta mitä voit nyt tehdä, on keksiä kaikki mahdolliset keinot hämätä ajatuksia ja puhua jollekin.
Mitäs jätit sen watsapp viestillä. Oma moka.
Mene naimisiin äitis kanssa. Jo helpottaa! Kokenutta tussua!
Jätä ex'si rauhaan, heikkolahjainen vainoajapelle.
Kaikkea ei saa mitä haluaa. Ymmärrä se.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin hajotettua heidän suhteen? Voisin valehdella että exäni pettää häntä minun kanssa. ap
Älä alennu ala-arvoiseen käytökseen. Täällä suunnalla on nimittäin sama tilanne, että tyttöystävä rakastui toiseen ja nyt koetan hurmata hänet takaisin. Silloin kannattaa iskeä kiinni kuin sika limppuun, kun uuden kullan kanssa tulee riitaa. Se on minulla stregiana, plus että olen lähettänyt kukkia, lahjoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin hajotettua heidän suhteen? Voisin valehdella että exäni pettää häntä minun kanssa. ap
Älä alennu ala-arvoiseen käytökseen. Täällä suunnalla on nimittäin sama tilanne, että tyttöystävä rakastui toiseen ja nyt koetan hurmata hänet takaisin. Silloin kannattaa iskeä kiinni kuin sika limppuun, kun uuden kullan kanssa tulee riitaa. Se on minulla stregiana, plus että olen lähettänyt kukkia, lahjoja jne.
Strategiana siis.
Mulla on muistona vaan exäni pikkuhousut joita haistelen. ap
Joo nyt on kyllä niin selkeä trolli. Mutta kyllähän tällaisia sekopäitä löytyy paljonkin. Sympatiat heidän exilleen...
Haistelen exäni pikkuhousuja. Ihana tuoksu ap
Tiedän missä muija asuu. Menen tänään käymään ovella. Kyllä saan hänet takaisin tavalla tai toisella.