Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen tyttöystävä takaisin

Vierailija
08.11.2020 |

Miten saada? Olemme molemmat 24 vuotiaita. Olen laittanut hänelle 20 viestiä päivässä muttei hän vastaa. Haluan hänet takaisin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on uusi, mutta haluan hänet silti takasin..

Vierailija
2/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää exäni uudesta. Pitäisikö mun laittaa koko ajan viestejä? Teen mitä vaan, että saan hänet takaisin. ap

Vierailija
4/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, et varsinkaan tuollaisella viestipommituksella ja hänen uuden suhteensa ohittamisella. Jos jotain tuosta saat, niin lähestymiskiellon.

Vierailija
5/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttöystävä hankkii sulle lähestymiskiellon heti huomenna ja tekee jo tänään rikosilmoituksen vainoamisesta. Olet ympärihullu ap.

Vierailija
6/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo ja etsi uusi.

Vierailija
7/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-tyttöystäväsi ei selvästikään halua sinua takaisin. Sori, se juna meni jo.

Vierailija
8/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uutta naista vaan exäni takaisin. Heti. ap

Vierailija
9/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähettänyt hänelle 15 viestiä..ap 

Vierailija
10/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että olet trolli mutta pahoin pelkään, että olet tosissasi. Seurustelu ja parisuhteet kannattaisi aloittaa vasta sitten, kun on sen verran sinut itsensä kanssa, ettei takerru siihen seurustelukumppaniin kuin hukkuva oljenkorteen. Kuulostaa lisäksi siltä, että rakastat exästä luomaasi mielikuvaa, et häntä itseään. Jos olisitte olleet täydellinen pari, ei hän olisi jättänyt sinua toisen takia.

Vierailija
11/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin hajotettua heidän suhteen? Voisin valehdella että exäni pettää häntä minun kanssa. ap

Vierailija
12/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommita häntä viesteillä. 

Vierailija
13/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se exäsi vastaa kunhan et anna periksi.

Vierailija
14/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa saada exä kiinnostumaan uudelleen lienee se, että etsit uuden suhteen. Sitten jos tämä uusi tyttöystävä olisi vielä nätimpi kuin entinen, niin toimii paremmin. Mutta tämän jälkeen et itsekään halua exää takaisin.

Joskus nuorena kanssa exä halusi erota. Erottiin, ja menin elämässäni eteenpäin. Kun sitten oli uusi misukka kainalossa, ja exä tuli sinkkuna samoihin bileisiin, niin näki, että sitä harmitti pirusti.

Vierailija
15/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkään viestiini exäni ei ole vastannut.. Pitää mennä oven taakse. ap

Vierailija
16/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi ämmä..

Vierailija
17/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä johonkin mielenterveyden päivystyspuhelimeen ap, heti. Not kidding. Tarviit apua pikaisesti, vaikutat uhkaavalta ja jos sulla ei ole tuon enempää taitoja käsitellä ylikäyviä tunteita, voit päätyä vahingoittamaan itseäsi tai muita. Toistan, etsi apua heti.

Tyttöystävä ei ole sinun, vaan erillinen ihminen, jota ilman sun pitää oppia olemaan. Olet itse vastuussa tunteistasi. Lopeta sekopääeksän käytös, pyydä vaikka kaveria ottaa puhelin päiväks pariks talteen, ota netflixmaraton ja herkkuja, tai lähde lenkkipolulle tai salille koko päiväks, mitä vaan mikä vähän hämää ajatuksia. Koita ymmärtää, et ahdistus menee ohi vain sillä, et ymmärrät sen olevan ohimenevän ja itket ja puret huulta.

Jätä eksäsi rauhaan.

Vierailija
18/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua unohtaa exääni. Haluan hänet takaisin hinnalla millä hyvänsä. ap

Vierailija
19/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane äitiäsi.

Vierailija
20/51 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhan viesteilet kun ne menee roskiin tai exäsi ei ikinä niitä saa koska on estänyt. Mullakin on jotain ex sekopää kavereiden ta*p*po ja pahoinpitelyuhkausia entisen luurin roskakorissa. Satuin katsomaan ne vasta yli puoli vuotta uhkailujen jälkeen, että kaikenlaista p*skasakkia minäkin olen lähelläni pitänyt ja elämääni päästänyt. Pointti on se, että kun ne menee sinne roskiin niin sinä et ole sen henkilön mielessä millään tavalla eikä sinua huomaa. Että senkus huutelet tyhjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi