Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö naimisiin miehen kanssa, jolle on tehty vasektomia?

Vierailija
08.11.2020 |

Ja sinulla ei olisi lapsia. Et haluaisikaan lapsia, mutta toisaalta olisit vasta 27-vuotias eli mieli voisi vielä muuttua.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumies. Jos ois muutenkin mieleinen niin ois plussaa. Hassua että lapsia saa hankkia vaikka 16 vuotiaana eikä kukaan silloin vinkuu että mielesi saattaa muuttua 15-20 vuoden päästä. Ja sukupuolensa saa vaihtaa 18 vuotiaana eikä siitäkään moni vinku että mieli voi muuttua.

Vierailija
2/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen, jolle on tehty lobotomia.

Vierailija
4/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos on mukava. Voihan sitä erota sitten jos itseä alkaa tehdä mieli lapsia. Pitää vaan keskustella tämäkin asia miehen kanssa selväksi että ei ole vielä varma. 

Vierailija
5/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on käymässä, mutta olen jo 43 vuotias ja 3 lastakin löytyy. Olisin halunnut yhden lapsen saada vielä juuri tämän miehen kanssa, mutta minkäs teet.

Vierailija
6/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisi siitä avoimesti. Ei tarvitsisi käyttää energiaa omien raskautumisyrityspimitysten/huijausten juonimiseen.

Vierailija
7/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko ap kaikille 27-vuotiaille jo lisääntyneille, että heidän mielensä voi vielä muuttua ja yhtäkkiä he vain saattavat hylätä lapsensa? Jos tämä mielestäsi voi käydä velalle, niin toki se voi käydä lisääntyneellekin.

Vierailija
8/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäpä tuota voisi tietää mitä olisin tuossa tilanteessa tehnyt Itse kyllä muutin mieltäni lasten teosta tuon iän jälkeen.

Vierailija
9/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotko ap kaikille 27-vuotiaille jo lisääntyneille, että heidän mielensä voi vielä muuttua ja yhtäkkiä he vain saattavat hylätä lapsensa? Jos tämä mielestäsi voi käydä velalle, niin toki se voi käydä lisääntyneellekin.

En toki sano, mutta minulle sanotaan näin. Ap

Vierailija
10/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomian pystyy mahdollisesti purkamaan ja siittiöiden tuotantoa se ei estä, eli jos mieli muuttuisi molemmilla, voisi lapsen saaminen olla edelleen mahdollista. Tosin jos mies on tuohon ratkaisuun päätynyt, hän lienee aika varma, ettei (enempää?) lapsia halua. Joka tapauksessa, jos olisin itsekin varma etten halua lapsia niin miksikäs ei, eipähän tarvitse stressata ehkäisystä!

Vierailija
11/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt hyvä ihminen toistele muiden loukkaavia typeryyksiä! Jos joku on sinua kohtaan töykeä, älä vahvista sitä viestiä myöntelemälla.

Vierailija
12/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt hyvä ihminen toistele muiden loukkaavia typeryyksiä! Jos joku on sinua kohtaan töykeä, älä vahvista sitä viestiä myöntelemälla.

Mitä sä nyt riehut?

Laitoin avaukseni sanoilla, joilla mua hiillostetaan. Kysyin, koska kiinnostaa mielipiteet asiasta, ei minusta. Ap

Vierailija
13/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseänikin ärsyttää velana tuo "mieli voi vielä muuttua"-hokeminen, ikään kuin kyseessä olisi jokin hetkellinen päähänpisto. Itselleni kyse on ainakin niin perustavanlaatuisista asioista että sama kuin joku sanoisi että "ei kannata sitoutua mieheen, kun ehkä muututkin vielä lesboksi" tai "et voi ikinä tietää vaikka sinusta tulisi vielä sarjamurhaaja". 

t. 34v vela, joka on tiennyt aina ettei halua lapsia

Vierailija
14/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippumies. Jos ois muutenkin mieleinen niin ois plussaa. Hassua että lapsia saa hankkia vaikka 16 vuotiaana eikä kukaan silloin vinkuu että mielesi saattaa muuttua 15-20 vuoden päästä. Ja sukupuolensa saa vaihtaa 18 vuotiaana eikä siitäkään moni vinku että mieli voi muuttua.

Kyllä todellakin moni "vinkuu" siitä, että mieli voi muuttua kun kyse on nuorena tehdystä sukupuolenvaihdoksesta. Ja joillain se muuttuukin, vaikka sukupuolenvaihdos onkin pitkä prosessi joka vaatii keskusteluja psykologin ja lääkärin kanssa.

Ja kyllä, todella nuorena vanhemmaksi tulevat saavat kuulla näitä kauhisteluita myös, heidän kyvykkyyttään vanhempana epäillään ja kerrotaan, kuinka heidän elämänsä menee pilalle.

Vierailija
15/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt riehut?

Laitoin avaukseni sanoilla, joilla mua hiillostetaan. Kysyin, koska kiinnostaa mielipiteet asiasta, ei minusta. Ap

Jos olet niin tuuliviiri että muiden mielipiteet vaikuttavat noin paljon elämänvalintoihisi, niin sitten ei ylipäätään kannata mennä naimisiin. Voithan muuttaa mieltä puolisostakin ja sittenkin joutuu eroamaan.

Vierailija
16/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä tyyppi ja ok nii antaa mennä.

On paljon eitoivottuja lapsia. Lapsi työllistää kovin. Jos on hyvä suhde, voi miettii.

Lapsenkin on hyvä syntyä hyvään suhteeseen.

Naimisiin ei pidä kiirehtiä.

Vierailija
17/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on käymässä, mutta olen jo 43 vuotias ja 3 lastakin löytyy.

:D

Vierailija
18/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt riehut?

Jos olet niin tuuliviiri että muiden mielipiteet vaikuttavat noin paljon elämänvalintoihisi, niin sitten ei ylipäätään kannata mennä naimisiin. Voithan muuttaa mieltä puolisostakin ja sittenkin joutuu eroamaan.

Miksi edes vaivaudun vastaamaan sulle, mutta mä nyt vastaan.

Mua kiinnosti kysyä tätä ja lukea muiden mielipiteitä asiasta. En ole muuttamassa mielipidettäni, mutta eihän sitä koskaan tiedä, koska en ole ennustaja. Mua vaan pelotellaan, että voi voi se mieli muuttuu ä, kun biologinen kello alkaa soida. En halua lapsia, en ole koskaan halunnut ja tämän miehen kanssa olen ollut 5 vuotta ja olemme naimisiin menossa ja siitä tämä varotusten vyöry alkoi. Ap

Vierailija
19/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, menisin naimisiin tällaisen miehen kanssa. Jos ikää on vasta 27 vuotta, niin lapsia ehtii miettimään sitten seuraavan miehen kanssa. Siis, kun valitettavasti on aika tavallista, että liitto/parisuhde päättyy kuitenkin eroon. Kyynistä, tiedän, mutta olen koulussa töissä ja joka syksy, kun uudet 1.luokkalaiset tulevat kouluun, niin huomataan, että vain muutaman oppilaan vanhemmat ovat yhdessä vielä siinä vaiheessa, kun lapsi menee kouluun. Itse asiassa, jos tulee ero ja suhteesta ei ole lapsia, niin maassamme on vähemmän erosta kärsineitä lapsia.

Vierailija
20/40 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm ... No mulla on lapsia...

Jos oletetaan että en haluaisi lapsia niin ei varmasti haittaisi, etten joutuisi raskaudenehkäisyksi vetämään hormoneita tai itse käymään sterissä (lapseton 27 v ulkomailla). Naisen steri liitetään joskus ennenaikaisiin vaihdevuosiin ja koska oikeasti olen 27 v enkä halua enempää lapsia, en juuri tuon vaihdevuosiriskin vuoksi vielä uskalla käydä. Toki ehkä vähän mietin että jos joskus muutankin mieleni, mutta sitä varten aion pakastaa omia munasoluja joka tapauksessa varmuuden vuoksi. Parempi mielestäni hassata rahat niiden turhaan säilömiseen kuin turhiin toisen naisen munasoluilla tehtäviin hoitoihin. Minusta on aina plussa, että lapsen temperamentissa on enemmän vanhemmankaltainen ja toki myös ettei luulla adoptoiduksi.. "ai etkö olekaan? Äitisi on varmaan sitten pettänyt isääsi".. tms... Tiivistäen en halua ikinä synnyttää toisen naisen biologista lasta omakseni!

Sitten jos tuo kuviteltu n27vela muuttaa mielensä niin teille tulee varmaan ero. Ehkä tän steriloidun miehen kannattaisi katsella vähän vanhempia naisia, jotka on ylittänyt ne kriittisimmät mielenmuuttumisvuodet tai vaikka vielä mieli muuttuisi niin n37ent.vela ei enää välttämättä jaksa alkaa uutta miestä etsimään.

Tietenkin jos mieskin muuttaa mielensä ja on homman helpottamiseksi tallettanut spermaansa niin asia ei muodostu niin isoksi ongelmaksi. Miehen sterilisaation voi myös yrittää perua, jolloin vauvan yrittäminen voisi hoitua ihan luomuna.

Lähipiirissäni on kylläkin tasan nolla naista, jotka olisivat muutelleet mieltään lasten suhteen. Osaavat vastata kysymykseen tulevaisuutta koskien. Miehet taas vissiin vastaavat nykyisyyttä koskien koska useampi mies on kuitenkin alkanut haluta lasta siinä viimeistään 35 v. Lapsia miehet onkin saaneet lähipiirissä 24-38v, jotkut jääneet lapsettomiksi ja naisettomiksi. Tiedän yhden (1) velaparin, jotka ovat olleet yhdessä pitkään, ei lapsia (olisko mahdollistakaan?). Muuten yleensä velojen suhteissa toisella on lapsia ja toisella ei.