Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ambulanssimiehet jättivät sotkut käytävään?

Vierailija
27.02.2014 |

Tulin kotiin ja ilmeisesti tän päivän aikana on jotain täällä käynyt.. Rappukäytävän tasanne on täynnä jotain nestettä ja vieressä oli pinkit kumihanskat. Soitin huoltomiehelle ja hän sanoi että joku on haettu ambulanssilla. Vaikka olisi kiire jne niin miksi pitää heittää hanskat rappukäytävään ja jättää ties mitkä eritteet (virtsaa, oksennusta..?) muiden asukkaiden vaivaksi?

Mun mielestä törkeää. Mitä mieltä te olette? :o

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi mammat suuttua pahemman kerran :) Joo, sotkut on vieläkin oven edessä ja nyt neste on kuivunut sitten tommoseksi töhnäksi tohon. Enkä tosiaan tiedä mutta vaaleanpunaiset ohuet hanskat nuo on ja kyllähän ne varmasti on niiden hoitajien kun huoltomies niin sanoi. Siivoojien piti olla tänään täällä mut ei näy..

JA edelleen, olenko sanonut että niiden ambulanssimiesten olis sotkut pitänyt siivota? EN VITTU OLE. Olisivat voineet vaikka sen jälkeen sairaalalla soittaa asunnon huoltomiehelle ja ilmoittaa että sinne jäi sotkut, pääseekö joku siivoamaan? Tarviiko joka vitun kerta tehdä omia päätelmiä..

Niin näinkin palan elämää, ei 18 vuoden aikana kauheesti tommosta oo ehtinyt nähdä ;) -ap

Vierailija
82/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu että tuon tyhmempää ei taida ollakaan kuin ap. Soitapa pelastuslaitokselle että ambulanssimiehet jätti siivoamatta, niin saavat siellä hyvät naurut kustannuksellasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:16"]

Ensihoitajat ovat kahdesti hukanneet isoisäni tekohampaat, kerran silmälasit ja kerran takin, jonka mummo oli hädissään työntänyt mukaan. Tekohampaat ja rillit tosi kalliita eikä kukaan korvannut. Muuten hoisivat hommansa kiitettävästi! Mutta keissin jälkeen voisi tarkistaa lanssin, kun se muutenkin siivotaan? Takki löytyi parin päivän päästä lanssista (miten ei voi olla huomaamatta ja toimittamatta esim. Ensiavun kansliaan tms), muita ei koskaan.

[/quote]

Ja taas on ap tarinoimassa keksittyjä juttuja!!

Vierailija
84/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 21:49"]

MINÄ SOITIN HUOLTOMIEHELLE JA HE TIESIVÄT ASIASTA MUTTA SOTKUT TULLAAN SIIVOAMAAN JOSKUS MUULLOIN, SIIHEN ASTI NE OVAT TOSSA MUN OVEN EDESSÄ. SITÄ NESTETTÄ ON KOKO TASANTEEN VERRAN, LÄHES... -ap vittu saatana

[/quote]

Sinulta ei sitten löydy moppia ja ämpäriä, vaan odottelet mieluummin?

Vierailija
85/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida käydä ihan täysillä... Ambulanssimiehillä on takuulla muutakin tekemistä kuin siivota, enkä usko että se kuuluu mitenkään  heidän toimenkuvaansa. Sen sijaan jos taloyhtiö on ollut tietoinen, niin huolehtisi kiinteistöhuollon / siivoojan paikalle.

Jos mä tartten joskus ambulanssikyytiä, toivon tosiaan etteivät ensihoitajat ala kysellä tolupulloja ja rättejä kun tarvitsen pikaista sairaalahoitoa...

Vierailija
86/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tää on nii perus suomalainen viesti tää ap:n viesti et hellurei ja siniristilippu. Oot iha varma yks niistä naapurikyttääjistä, koirankakkavalittajista ja niistä jotka valittaa parveketupakoinnista. Soita vielä 112 ja valita asiasta niin täydennät perus suomalaisen mielensäpahottajamamman kliseen:DD

Vierailija
87/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 22:01"]

Sain hysteerisen naurukohtauksen tästä syntyneestä mielikuvasta: ambulanssi valot vilkkuen käynnissä pihalla, ensihoitajat heiluu moppien ja siivousämpäreiden kanssa rappukäytävässä potilaan ollessa henkitoreissaan.. "Siivotaan nää veret tästä ni ollaan tunnin päästä sairaalassa.."

[/quote]

Ruiskuja ja hanskoja ei saa heitellä rappukäytäviin, vaan ne on ensihoitajienkin laitettava autoonsa niille määrättyihin paikkoihin. Hoitajana ei tulisi mieleenkään potilaan kotona heitellä verisiä hanskoja ja ruiskuja ja neuloja lattialle.

Vierailija
88/90 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 21:49"]

MINÄ SOITIN HUOLTOMIEHELLE JA HE TIESIVÄT ASIASTA MUTTA SOTKUT TULLAAN SIIVOAMAAN JOSKUS MUULLOIN, SIIHEN ASTI NE OVAT TOSSA MUN OVEN EDESSÄ. SITÄ NESTETTÄ ON KOKO TASANTEEN VERRAN, LÄHES... -ap vittu saatana

[/quote]

Sinulta ei sitten löydy moppia ja ämpäriä, vaan odottelet mieluummin?

[/quote]

Missään tapauksessa ei kannata alkaa siivoamaan epäamattimaisesti vieraan ihmisiä eritteitä.

Vierailija
89/90 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:09"]

Tulin kotiin ja ilmeisesti tän päivän aikana on jotain täällä käynyt.. Rappukäytävän tasanne on täynnä jotain nestettä ja vieressä oli pinkit kumihanskat. Soitin huoltomiehelle ja hän sanoi että joku on haettu ambulanssilla. Vaikka olisi kiire jne niin miksi pitää heittää hanskat rappukäytävään ja jättää ties mitkä eritteet (virtsaa, oksennusta..?) muiden asukkaiden vaivaksi?

Mun mielestä törkeää. Mitä mieltä te olette? :o

[/quote]

Kyttääjä!

Vierailija
90/90 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja,

Miksi et itse siivoa sitä rappukäytävääsi, jos pieni sotku Sinua niin paljon häiritsee ettet voi odottaa huoltoyhtiön saapumiseen asti?

Jos niin on, jonkun naapurisi pitäisi tilata Sinullekin apua näin: "Halloo onko hätäkeskuksessa, lähettäkää äkkiä lanssi, naapurinmuijalla ei ole lainkaan käsiä!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi