Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin sika mieheni treffiprofiilin netistä - Kosto oli suloinen

Vierailija
19.05.2014 |

Minulla on tapana satunnaisesti selata erästä treffisivustoja, koska mielestäni on kiva katsoa löytyykö sieltä tuttuja. Viimeksi kun selasin ilmoituksia, löysin sivustolta mieheni ilmoituksen, kuvallisena?! Ensinnäkin, kuka on niin tyhmä että varattuna menee laittamaan kuvallisen ilmoituksen. Siksi olinkin varma että kyseessä on joku feikki ilmoitus. Laadin sitten itsekkin feikki profiilin sivustolle ja aloin viestitellä tämän ilmoituksen laatijan kanssa. Kävi ilmi että kyseessä todella on mieheni. Aloin etsiä saman tien omaa asuntoa, mieheltäni salaa. Onnekseni löysin asunnon melko pian. Aloin pikkuhiljaa viedä tavaroitani asunnolle ja muutenkin pistää tätä suhdetta "pakettiin". Purin nimissäni olevan nettisopimuksen ja sähkösopimuksen. Tosin sopimukset päättyvät siten että eivät ole enää voimassa 1.6 alkaen, mutta siinäpän mies sitten ihmettelee miksei netti eikä sähköt toimi.
Samalla kun tein edellä mainittuja viestittelin feikkiprofiililla miehen kanssa. Perjantaina sitten sovin "tapaamisen" miehen kanssa n. sadan kilometrin päähän sunnuntaiksi. Mies sanoi lähtevänsä tapaamaan ystävää, niinpä niin. Sillä aikaa minä pakkasin isoimmat tavarani (joita oli mm. suurinosa huonekaluista yms). Jätin keittiön pöydälle lapun "Rakas mieheni, tai oikeastaan ex-mieheni, kun tulet "treffeiltäsi" olosi on varmasti vittuuntunut, mutta usko pois kun sain tietää treffisivustolla roikkumisestasi oli minun oloni sitäkin vittuuntuneempi. Toivottavasti satunnaiset naisseikkailut ovat olleet meidän suhteen arvoisia, juttu on nimittäin niin että minä jatkan elämääni, yksin." Lapun päälle jätin avaimeni.
Tiedän että tässä ei ollut mitään kypsää, mutta ei kyllä miehenkään toiminnassa. Mies on pettänyt minua kerran aikasemmin, silloin annoin anteeksi mutta tein selväksi että seuraavaa anteeksi antoa ei tule.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:19"]

No, kyllä meistä kaikki tietää miksi nettientreffipalstoilla varatut roikkuu, etitään salasuhdetta tai sitten vaan jotain parempaa vanhan suhteen tilalle. Ei niitä kukaan huvikseen ja huumorilla jaksa selata. Kyllä aina on takaa-ajatus, turha yrittää esittää mitään et vaa läpäl roikkuu niissä. Yleensä kun se vaatii sen oman profiilinkin teon sinne, muutoin ei näe oikein mitään. Pettäjät pettää, on vain kyse kumpi ehtii ensin.

[/quote]

Iskurin ja suomi24 näkee ilman profiilia. Mä en ainakaan oo etinnyt mitään tai edes kiinnostunut. Tein täyden feikkiprofiilin joskus victoriamilaniin katsoani millasia ääliöitä siellä liikkuu. Tiedot kaupunkia myöden oli väärät. :D

Et voi sanoa, että kukaan ei huvikseen pyöri, et tiedä toisten turhia harrastuksia. 

Vierailija
2/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kiitos tästä ap! Itse olen niin nössö etten pystynyt moiseen, mutta tästä tarinasta runneltu, kostonhimoinen sydämeni sai hiukan lohtua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei niitä kukaan huvikseen ja huumorilla jaksa selata." 

Ai ei? 

Mäkin pyörin vaikka missä nettikaupoissa vaikkei oo minkäänlaista ajatukstakaan tilata mitään.

Vierailija
4/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset muitsut etsivät treffipalstoilta jotain parempaa, uutta jännitystä tai vaan taloudellisesti parempaa. On kuultu tuttujen pettäjien selityksiä, netis tapasin ihan ohimennen. Joo ja sit levis jalat :D just joo, ihan huviksee sillonki ku ollaan onnellisesti suhteessa ja menee niin hyvin. Kyllä naurattaa!

Vierailija
5/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppavertaus on ihan helmi, shoppailemas jotain parempaa, ihan vaan kattelen :D Paitsi jos löytyy jotain mitä haluun. Niinhän se menee.

Vierailija
6/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:38"]

Nettikauppavertaus on ihan helmi, shoppailemas jotain parempaa, ihan vaan kattelen :D Paitsi jos löytyy jotain mitä haluun. Niinhän se menee.

[/quote]

Öö? Eikö juuri sanottu että ilman aikomustakaan ostaa? Siellä taitaa joku pettämispalstalla pyörivä tutista.

Vierailija
7/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:31"]

Epätoivoiset muitsut etsivät treffipalstoilta jotain parempaa, uutta jännitystä tai vaan taloudellisesti parempaa. On kuultu tuttujen pettäjien selityksiä, netis tapasin ihan ohimennen. Joo ja sit levis jalat :D just joo, ihan huviksee sillonki ku ollaan onnellisesti suhteessa ja menee niin hyvin. Kyllä naurattaa!

[/quote]

Voi luoja miten katkeraa tekstiä.. hahaha. Mikähän on diagnoosisi meille jotka pariskuntana joskus hauskuttaa itseään lukemalla toisten deitti-ilmoja? 

Vierailija
8/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:38"]

[/quote]

Niinno, mähän pyörin vaikka timanttisivustoilla joilla myydään satojen tuhansien dimangeja, vaikka löytyisikin joku etäisesti kiinnostava timantti muiden naurettavien kalliiden helyjen sijasta niin kai mä tajuan ettei mulla oo sellaseen varaa tai ettei siinä ole mitään järkeä? :D samalla tavalla ei millään deittipalstallakaan ikinä käy mielessä että joo haluisin tollasen.

Vierailija
9/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo mainitsikin niin mikäköhän olisi reaktio jos nainen pettäisi? Tod.näk haukuttaisiin kun otti niin typerän naisen ja oma vika :(

Vierailija
10/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät taas ruikuttaa ketjussa. Jos on uskollinen, ei ole pettäjän puolella ikinä.

Vierailija
11/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet mun sankarini!!! Olen joskus kokenut vähän vastaavaa, mutta mulla ei silloin ollut voimia/älyä toimia kuten sä. Voisinpa tuoda sulle ison ruusukimpun tai jotain. :)  Erittäin aurinkoista ja seikkailurikasta kesää sulle!

Vierailija
12/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snap, ja viuhuu! Loistavaa, hyvin pidetty pokka. :D

Vierailija
13/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:45"]

Itse selailemassa treffisivustoja vain löytääksesi tuttuja, aivan aivan. :)

[/quote]

teen ihan samaa, tosin ole kyllä sinkku.

Vierailija
14/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:45"]

Itse selailemassa treffisivustoja vain löytääksesi tuttuja, aivan aivan. :)

[/quote]

teen ihan samaa, tosin ole kyllä sinkku.

[/quote]

olen*

Vierailija
15/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava!

Vierailija
16/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu. Noin minunkin olisi pitänyt toimia vuosia sitten. Itse en kyennyt muuta kuin hiillostamaan miestä, että eikös tämä ole sinun nettideittiprofiilisi. Ei tietenkään myöntänyt, patologinen valehtelija kun on.

Vierailija
17/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies? Onko hänestä kuulunut? Ruikutuksia?

Vierailija
18/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Miten mues reagoi?

Vierailija
19/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta tuota sähkösopimusta en olisi irtisanonut. Aivan ääritapauksissa sellainen voisi olla jopa hengenvaarallista, mutta ei varmaan miehellesi. Tarkoitan joitain elintärkeitä laitteita. 

Vierailija
20/40 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta, niin kertakaikkisen hyvä kosto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi