Perheellinen ja varattu sinkkuystävän kanssa baariin = katastrofi!
Sinkkuystävällä haku päällä ja iskee miehiä minkä kerkiää. Juo itsensä aivan kamalaan humalaan, tanssii koko illan miesten kanssa ja jossain vaiheessa päätyy baariin nurkkaan lähmimään yhden kanssa. Loppuillasta tanssii pöydillä hame korvissa.
En lähde enää ikinä ko. sinkkuystävän kanssa kahdestaan baariin. Jään aivan yksin siellä ja ei minua kiinnosta nysvätä siellä miesten kanssa ja järkevää juttuseuraa ei edes löydy. Miehet kaikkoavat, kun saavat kuulla olevani varattu ja minulla lapsia.
Mielummin vietän tuon ajan kotona ja katson vaikka hyvän leffan oman mieheni kainalossa :)
Anteeksi vain ystäväni, mutta parempi, että käyt illanvietoissa muiden sinkkukaveriesi kanssa tai yksin. Miestä sinä menet sinne baariin hakemaan, et sinä minua sinne mukaan tarvitse.
Kommentit (8)
Ei pidä yleistää kaikkiin sinkkuystäviin. Minun sinkkuystäväni ainakin ovat fiksuja ja hauskaa seuraa. Mielelläni lähden heidän kanssa baariinkin vaikka perheellinen olenkin.
Oliko sinusta tuollainen käytös mukavaa silloin kun olit itsekin sinkku? Ilmeisesti, koska olet tuollaisen ihmisen ystävä.
Itse en ole koskaan käyttäytynyt noin, koska en juo itseäni tuollaiseen kuntoon. Ja kuvio menin niin, että tapasimme, kun molemmat olivat varattuja+perheellisiä. Nyt ystäväni on eronnut ja alkoi tuollainen meno :( Kamala tarve saada uusi mies. Eli nyt jäi yhteiset illat meiltä sitten.
-ap-
Sun kaverisi ongelma on alkoholi ei sinkkuus...
Niin, minkä peräs sä luulet et baariin mennään? Juttuseuran?!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:52"]
Niin, minkä peräs sä luulet et baariin mennään? Juttuseuran?!!
[/quote]
Juuri niin, juttuseuran. Jos minun seura ei kelpaa, niin sitten olen selkeästi väärässä paikassa väärän ihmisen kanssa :) Ihmettelen vain, miksi pyytää minua mukaan, kun ei halua minun kanssa siellä aikaa viettää/tanssia/jutella. Pärjää siellä varmasti ilman minuakin. Eikö vain?
-ap-
Kannattaa mennä pienellä porukalla. Joku voi lähteä sooloilemaan vapaasti eikä kukaan jää yksin. Baarissa on kiva raskaan arjen vastapainoksi heittää aivot narikkaan, seuraavana päivänä ehtii hävetä ja miettiä mitä tulikaan tehtyä.
Mä en tuollaisen ihmisen kanssa liikkuisi vaikka olisin itsekin sinkku. On sulla huono maku kavereiden suhteen.