Mitä mieltä olette nimestä Nea?
Kommentit (90)
Kiva nimi, tällä hetkellä vaan todella yleinen. Lasten luokilla useampia Nea-nimisiä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:12"]tyhjäpääpissiksen nimi.
[/quote]
Tuo.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:12"]tyhjäpääpissiksen nimi.
[/quote]
Ainoa Nea jonka tiedän on 5-vuotias ja osaan jo nyt kertoa että tyhjäpääpissis on hänestä tulossa. :D Ihan kamalaa...
Nea sopii hyvin yhdysnimiin.
Helmi-Nea
Nea-Amanda
Nea-Anna
Nea-Annika
Nea-Emilia
Nea-Helena
Nea-Helmi
Nea-Julia
Nea-Katariina
Nea-Linnea
Nea-Lotta
Nea-Mari
Nea-Maria
Nea-Marie
Nea-Marika
Nea-Sofia
Nea-Sofie
Naapurissani on kultainennoutaja nimeltä Nea.
Tulee yksi sosiopaatti-kakara mieleen
Kaunis nimi, älä Nea välitä näistä kommenteista!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:03"]
Serkkuni nimi on Nea.
[/quote]
Mikä vastaus tämä nyt on? Kysyttiin mielipidettä nimestä, eikä sitä tunteeko sen nimisiä.
Typerä nimi, niinkuin naukaisu. Yhtä hyvin sitten Niu tai Nau.
Miksi kukaan suomalainen antaisi lapselle nimeksi Nea? Mikseivät suomalaiset Aamu ja Vanamo kelpaa?
Ei kyllä minua viehätä yhtään. Ei ole edes mitäänsanomaton, jotenkin vastenmielinen. En ole tottunut kyseiseen nimeen, vaikka ystävälläni on reilu 1-v. tyttö, jolle antoivat nimerksi Nea. Toisaalta, makunsa kullakin.
Mä pidän ja mulla on hyvä maku muutenkin :) en tykkää aadasta enkä aavasta ja oliviakin on ihan hirveä. Nää on näitä muita tusina nimiä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:31"]
mulla on hyvä maku muutenkin :)
[/quote]
Koska mielipideasioista voi kiistellä ja ihminen on itse juuri oikea arvioimaan omaa makuaan. Onko sinussa muita narsistisia piirteitä?
En ole narsisti. Kerroin vain oman mielipiteeni. pidän monista muistakin nimistä. Nyt vain satuin kertomaan etten pidä tusinanimistä paitsi tuo nea kuulostaa mun korvaan hyvältä. Ja tottakai saan kehua omaa makuani jos haluan. Oletko vain kateellinen että täällä on ihminen joka osaa kehua itseään eikä ryve itsesäälissä.
En voi sille mitään, että tulee aina mieleen kehitysvammainen. Enkä tiedä mistä tämä mielleyhtymä johtuu.
Mitäänsanomaton tusinanimi. Eamiateafeaiamiakia. Samaa suttua kaikki.