Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vaatteita käytät kotona?

Vierailija
27.02.2014 |

Tuli ystävien kanssa puhetta, kuinka kotonakaan ei tulisi olla niissä karmeimmissa verkkareissa jos haluaa suhteen säilyvän hyvänä. Itse en juurikaan vietä koko päivää kotona, joten olen harvoin täysin kotiasussa, mutta jos olen niin asuna on usein maalitahraiset verkkarit ja huppari. Mitä mieltä, pitääkö kotonakin olla laitettu tai edes suht hyvännäköisissä vaatteissa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kotona käytän sellasia kevyitä vaatteita. Meikkaan ja laitan hiukset joka päivä. Kotona valkkaan vaatteet fiiliksen mukaan ja tykkään pukeutua miestäni varten. Silloin kun miehellä on collarit tms niin yleensä mullakin vastaavaa. Sit taas jos toinen meistä pukee farkut niin toisellakin saman tasoinen vaatetus. :)

Vierailija
2/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on jakkupuku, niin minullakin on. Sama pätee frakkiin. Käytämme aina runsaasti meikkiä ja meillä on molemmilla irtoripset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäköön kukin mitä haluaa. Minä en edes omista rikkinäisiä verkkareita enkä muitakaan maalitahraisia vaatteita, joten en käytä niitä. Kotona mulla on yleensä farkut ja mukava paita, villasukat. Käyn aina aamulla suihkussa, laitan tukan ja meikkaan. En pysty olemaan kotonakaan likaisena ja rumissa vaatteissa, ei ole hyvä olla niin.

Vierailija
4/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään olla kotonakin hyvännäköisissä vaatteissa. Mulla on yleensä joku verkkarisetti, minkä uusin tasaisin väliajoin ettei pääse kulahtamaan.

Vierailija
5/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn päivittäin suihkussa, meikkaan kevyesti ja harjaan hiukset.

Kotona mulla on jotkut olohousut, villasukat ja toppi.

Vaattert on mukavat, mutta siistit, ei reikiä, maalitahroja tms. Oloasu on sellainen, että voin avata oven niissä. Paitsi siinä vaiheessa laitan hupparin päälle, koska topin alla ei ole rintsikoita ja tököttävät nännt on turhan rivo näky postinjakan katsella xD

Vierailija
6/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ehkä mun todella täytyy heittää nämä housut menenään tai jättää ne vaan remppakäyttöön mihin ne kuuluukin.. En mä itsekkään tykkäis jos mies kulkisi näin karmeissa housuissa.

Vierailija
7/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotona ikinä esimerkiksi farkuissa. Kolitsihousuja, huppareita, leggareita ja trikoovaatteita tulee käytettyä. Niiden on kuitenkin oltava ehjiä, puhtaita, ja katson myös, että vaatteet sopivat väritykseltään edes jokseenkin toisiinsa (ei esimerkiksi keltaista hupparia ja violetteja housuja tms). Kotivaatteeni ovat melko rohkean värisiä, vaikka muutoin pukeudunkin aika hillitysti. Joskus on herättänyt huvitusta tuttavien keskuudessa, kun he ovat nähneet minut ensi kertaa kokopinkissä kotiunivormussani :D En ilmeisesti ole sen oloinen tyyppi, että minulta voisi sellaista odottaa.

En jaksa joka päivä meikata kotona, mutta puhdas olen aina (myös hiukset), ja hoidan ihoani päivittäin. Hiukset myös harjaan, mutta jos ne ovat puhtaat, niin ovat ihan hyvät sellaisenaan niin kotona kuin ihmisten ilmoillakin (tuuhea tukka ja hyvin leikattu malli).

Vierailija
8/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin töissä....farkut ja joku paita.

Mä en enää näe mun miestä asiallisesti puetuttuna kuin muutaman kerran vuodessa. Lähtee aamulla ennen mua ja tulee kotiin ensin. Kotona sillä on sitten verkkarit ja joku rippikouluikäinen paita. Viikoittain ei kuljeta yhdessä ihmisten ilmoilla, joten en näe niitä farkkuja ja siistejä paitoja kuin pyykkinarulla.

Vierailija
9/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iltaisin ennen nukkumaan menoa suihkussa, kotona oleskelen olohousuissa,T-paidassa ja villasukissa tai kotimekossa ja pitkissä villasukissa. Voi olla myös kalsarit tai leggarit alla. Yleensä en meikkaa ollenkaan.

Miehellä AINA musta T-paita ja mustavalkoiset adidaksen verkkarit+ yleensä avojaloin. Jos tulee vieraita niin voidaan laittaa siistempää päälle, riippuen vieraista.Mun kotimekot on kyllä yleensä ihan ok, niin etteivät ole kaatopaikkalaatua.

Vierailija
10/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin luopua karmeimmista kotivaatteista. Nyt kun harvoin vietän koko päivän kotona asialla ei ole niin väliä, mutta sitten kun kotipäiviä tulee enemmän niin uskon, ettei tunnu hyvältä kulkea karmeissa vaatteissa joka päivä.

Vierailija
11/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen lihava, kuten nyt, kuljen aivan karseissa retkuissa kotona. Nytkin housut ovat kyllä Espritin, paita Niken ja huppari Peak Performancen, mutta ne ovat vvvvvaaaaaannnnhhhoooojjjja. Takistakin jo hihat lähteneet rispaantumaan, mutta eihän lempivaatteita voi heittää pois.

Mua itseäni ärsyttää nämä vaatteet, mutta kivat vaatteet eivät mahdu mun päälle ja jos erehdyn ostamaan tälle ruholle sopivia vaatteita, niin sehän tarkoittaa sitä, että hyväksyn liikakiloni.

Kun olen sopivan painoinen, niin mä pukeudun myös nätisti. On farkkua, mekkoa ja ihania paitoja.

Vierailija
12/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11=ap

Vierailija
13/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11=ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän