Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
Ulkonäöllisesti ilmetty olavi uusivirta
Prinssi William tummilla hiuksilla. Paljon rennompi ja älykkäämpi tosin.
Redraman ja Timo-Pekka Luoman sekoitus :D
ehkä jotain brad pittiä vähän tummemmilla silmillä ja kulmilla :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:12"]
160-163: Taidatte itsekin olla melkoisia huippukaunottaria, jos noihin komistuksiin on miehiänne verrattu :D
[/quote]
Enpä itse asiassa ole. Mieheni ei ole valinnut kumppaniaan ulkonäön perusteella, kuten en minäkään. Vaan minkäs meistä kumpikaan sille mahtaa, että äijä sattuu olemaan hyvännäköinen. :)
162
Mieheni näyttää todella paljon Eric Closelta. Tajusin yhdennäköisyyden joskus kauan sitten (6-10v sitten..?) kun katsoimme Ilman johtolankaa sarjaa. Nykyään miehelleni on tullut pömppöä, mutta kasvoiltaan edelleen hyvin lähellä.
Kari Väänäseltä ennen tämän harmaantumista, ihana namupala!
Mun salarakas on Kouvolan Liam Neeson, tosin tummempi.
Robbie Williams nuorena (mies 27 v.)
Kuulemma kuin George Clooney nuorempana. Tajusin yhdennäköisyyden vasta kun näin elokuvan Eräänä kauniina päivänä. En sitä ennen olisi ehkä häneen verrannut, mutta jos Jack Taylorille olisi laittanut lasit, hän olisi näyttänyt hämmästyttävästi miestäni. Mielestäni tosin miehen isä näyttää/näytti enemmän Clooneylta.
Jack Black ♡ ulkonäöltään siis muistuttaa. Ja oikeastaan muutenkin. Kun pelleilee ja laulaa.
Walking deadin Rick, eli andrew lincoln, on hämmentävän paljon saman näköinen kuin mieheni. Ilmeetkin ovat kovin saman oloisia.
Mun mies on varmaan salainen Koivun kolmas veljes, myös muiden kuin mun itseni mielestä.
Robert Plant, valitettavasti nykyään +20kg läskillä ja lyhyellä tukalla.